نوشته شده توسط : سیپاس

کارت حافظه سامسونگ یکی از محصولات متنوع تولیدی شرکت معتبر سامسونگ در حوزه تلفن همراه و تجهیزات هوشمند است. قیمت مموری سامسونگ با ظرفیت های مختلف و کیفیت بسیار عالی مطابق با نیاز مشتری ارائه می شود. از این کارت حافظه در وسایلی نظیر دوربین عکاسی، تبلت، دوربین فیلم برداری و ... نیز استفاده می شود.

قابلیت هایی که کارت حافظه سامسونگ برای ذخیره و نگهداری اطلاعات ارائه داده است منجر شده این محصولات در بازار، مورد استقبال کسب و کارها و جوانان قرار بگیرند. انواع کارت حافظه از این برند در بازار وجود دارند که دارای ظرفیت های مختلف ذخیره سازی می باشند. بسته به اینکه از کارت حافظه در چه وسایلی استفاده می کنید، می توانید یکی از مدل های آن را خریداری نمایید. در ادامه مطلب با برترین مدل های کارت حافظه سامسونگ و قابلیت های آن آشنا می شویم.

ظرفیت های۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگا بایت از طریق خرید کارت حافظه سامسونگ در دسترس افراد قرار می گیرد. قیمت خرید کارت حافظه سامسونگ با توجه به ظرفیت ذخیره سازی، سرعت پردازش اطلاعات، ویژگی های فیزیکی نظیر مقاومت در برابر ضربه یا تغییرات دمایی و کیفیت تصاویر، متفاوت خواهد بود.

برای این محصولات نیز نمی‌توان قیمت دقیق عنوان کرد. پیشنهاد می کنیم وب‌ سایت‌هایی که قیمت‌های خرید کارت حافظه در برندهای مختلف را همواره به روز رسانی می‌کنند مورد نظر قرار دهید.

خرید کارت حافظه سامسونگ مانند خرید یک دستگاه دیجیتال و یا لوازم جانبی قطعات الکترونیکی اهمیت دارد. یک کارت حافظه دقیقاً یک قطعه فیزیکی ساده است اما قابلیت های فراوانی را ارائه می دهد؛ بنابراین لازم است در خرید آن حساسیت بیشتری به خرج داده شود.

در ابتدا، قبل از خرید کارت حافظه سامسونگ، معین کنید که قرار است از این ابزار در چه نوع دستگاه دیجیتالی استفاده نمایید. حجم کارت حافظه باید متناسب با نیاز تصویربرداری یا ذخیره اطلاعات شما انتخاب شود. کارت حافظه سامسونگ که برای تلفن همراه خریداری می شود با مدل کارت که برای دوربین های عکاسی حرفه ای به کار می رود، متفاوت است.

اگر قصد دارید کارت حافظه سامسونگ را از فروشگاه های اینترنتی انتخاب کنید حتماً به اعتبار کار فروشگاه و خدمات مرجوعی کالا یا گارانتی محصولات توجه داشته باشید. خریدهای خود را به صورت کاملاً امن انجام دهید. برای اینکه قیمت مموری را بهتر و ارزان تر پیدا کنید می توانید از حراجی های آنلاین یا جشنواره های فروش استفاده کنید. در خرید کارت حافظه سامسونگ اصل بودن کالا اطمینان حاصل کنید.



:: برچسب‌ها: قیمت مموری سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

قرار گیری مناسب در گوش: یکی از شکایت هایی که افراد در استفاده از هندزفری بلوتوث بادیگاردی دارند، لیز خوردن هندزفری و خروج آن از گوش است. هندزفری بادیگاردی به نحوی طراحی شده که به راحتی در گوش قرار گرفته و قابل استفاده است. این هندزفری را در گوش خود بگذارید و کارهای روزمره تان را با خیال راحت انجام دهید.

بدون ایجاد مزاحمت: قسمت خمیدگی این هندزفری سیم آن را به پشت سر شما هدایت کرده و باعث می شود که جلو دست و پای شما را به هنگام کار کردن نگیرد.

قابل استفاده برای تبلت و موبایل: فرقی نمی کند وسیله تماسی شما تلفن همراه باشد یا تبلت؛ از هندزفری بادیگاردی مانند هندزفری بلوتوث و هندزفری عادی می توانید برای تمامی این دستگاه ها استفاده کنید.

محکم شدن هندزفری به لباس: از دیگر مزایای مهم هندزفری بادیگاردی، وصل شدن آن به لباس است که حتی اگر سخت درگیر کارهایتان باشید هم این هندزفری از شما جدا نخواهد شد.

 

فروشگاه اینترنتی سیپاس



:: برچسب‌ها: هندزفری بلوتوث ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

قابلیت هایی که برند نو ظهور هواوی پس از نسخه اول هندزفری خود به آن اضافه کرد، موجب شد طرفداران محصولات دیجیتال به سمت استفاده از این محصول به جای استفاده از انواع گران قیمتی همچون اپل کشیده شوند. در واقع بیشترین موفقیت هندزفری بلوتوث هواوی را می توان به قابلیت های آن نسبت داد. از جمله قابلیت هایی که هواوی در ساخت این محصول خود لحاظ می کند، می توان موارد زیر را نام برد: 

 

  • هندزفری بلوتوث هواوی مانند هندزفری های پرطرفدار دیگر از بلوتوث بالای 4.1 پشتیبانی می کند.
  • قدرت پخش صدا در این هندزفری بلوتوث نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است؛ چرا که این قابلیت هنوز در بسیاری از برندها به کار برده نشده است. در واقع نوع کیفیت صدا در هندزفری بلوتوث هواوی تقریبا نو ظهور است.
  • مزیت کنترل صدا بدون آن که نیاز باشد شما از گوشی همراه خود استفاده کنید با استفاده از کلیدهای مخصوص
  • این مدل از هندزفری هواوی بسیار سبک بوده و ساختار منحصر به فرد آن موجب شده است افرادی که نمی توانند از هندزفری بلوتوث به علت اذیت کردن گوش استفاده کنند، بتوانند به آسانی این هندزفری بلوتوث را مورد استفاده قرار دهند.
  • برند هواوی برای متقاضیانی که مشکلات اوریکولاری دارند نیز تدابیری را در نظر گرفته است و به همراه هندزفری های بلوتوث خود، از سرگوشی های طبی بهره می برد.
  • با توجه به این که هندزفری بلوتوث هواوی بسیاری از قابلیت های هندزفری های بلوتوث دیگر را دارد، اما قیمت آن بسیار پایین تر از دیگر برندها است. این مزیت باعث شده است کسانی که توانایی خرید هندزفری های گران قیمت را ندارند، بتوانند از این مدل را تهیه و استفاده کنند.


:: برچسب‌ها: هندزفری بلوتوث ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

اگر شما هم قصد خرید یک هارد اکسترنال با ظرفیت بالا را دارید، قطعا بعد از مشاهده کیفیت و انتخاب برند هارد اکسترنال، قیمت هارد اکسترنال 10 ترابایت یکی از مهم ترین گزینه هایی است که دوست دارید بدانید. قیمت هارد های اکسترنال بر اساس متغیر های متفاوتی محاسبه می شود؛ ولی عمده این متغیرها شامل سرعت، کیفیت، حجم، مقاومت در برابر آسیب، عمر هارد اکسترنال و ... هستند. قطعاً قیمت هارد اکسترنال 10 ترابایت که ظرفیت بسیار بالایی دارد نسبت به یک هارد اکسترنال 250 گیگابایت، بسیار متفاوت خواهد بود.

معیار دیگری که در قیمت یک هارد اکسترنال اثر قابل توجهی دارد، سرعت هارد اکسترنال است. سرعت هارد اکسترنال ناشی از چرخش دیسک گردان آن و پردازش اطلاعات هارد است. سرعت هارد اکسترنال شاید برای افرادی که استفاده های معمولی از آن مانند نگه داری اطلاعات و ... دارند، زیاد مهم نباشد.

اما سرعت یک هارد اکسترنال برای فردی که کارهای روزانه او وابسته به این هارد است و تمامی اطلاعات شغلی او روی هارد قرار دارد، بسیار مهم است. لذا یکی از توصیه هایی که هنگام خرید انواع هاردهای اکسترنال به افراد می شود، این است که ابتدا به هدف خود و نیاز خود از خرید هارد اکسترنال توجه کنند و متناسب با آن اقدام به خرید نمایند؛ چرا که بی ‌توجهی به این معیارها، باعث خطا در انتخاب می شود.

معیار دیگری که قیمت هارد اکسترنال 10 ترابایت خوب را با یک هارد اکسترنال بی کیفیت متمایز می سازد، عمر مفید آن است. قطعاً هارد هایی که از عمر بالایی برخوردار هستند و کمتر دچار مشکلات فیزیکی می شوند، قیمت ‌های بالاتری دارند. برای این که هارد اکسترنال با دوام داشته باشید، معمولا توصیه می شود هارد های اکسترنالی را خریداری نمایید که فن دارند. فن در داخل هارد امکان تبادل هوا را فراهم ساخته و به هارد اجازه می‌ دهد تا خنک شود؛ زیرا اگر هارد بیش از حد گرم شود، امکان از بین رفتن بورد های آن وجود دارد.



:: برچسب‌ها: قیمت هارد اکسترنال 10 ترابایت ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

برخی نکات و راهکارهای مهم وجود دارد که هنگام خرید هندزفری بلوتوث باید در ذهن داشته باشید. شاید برخی از این نکات، جزئی و ناچیز به نظر برسند اما اهمیت دارد. اگر در بازار جستجو کنید، مدل های مختلفی از این هندزفری ها را مشاهده می کنید. به دنبال دستگاهی باشید که قابلیت اتصال به USB را داشته باشد، به این ترتیب به راحتی می توانید دستگاه را به تلفن همراه یا رایانه شخصی متصل کنید.


برای استفاده از کابل USB و هندزفری بلوتوث گردنی می توانید یک کابل معمولی USB همراه خود داشته باشید، به جای اینکه یک دستگاه رایانه بزرگ را با خود حمل کنید. البته این موارد در مشخصات فنی دستگاه درج می ‌شود و شما قبل از خرید باید تمام جزئیات را بدانید.


برخی از انواع هندزفری بلوتوث گردنی به گونه ‌ای طراحی شده است که صدا را کنترل می کنید؛ یعنی با یک فرمان مشخص می توانید تماس برقرار کنید؛ یا با فشردن یک دکمه کوچک، آنچه که نیاز دارید را در مکالمه کنترل کنید. این ویژگی برای افرادی مناسب تر است که در حین کارهای شلوغ و پر ازدحام، تمایل به مکالمه دارند؛ به طور مثال، سرآشپزهایی که داخل رستوران کار می کنند یا آنهایی که در کسب و کارهای مکانیکی خودرو فعال اند، به این مدل هندزفری ها نیاز خواهند داشت.


انتخاب بهترین مدل هندزفری بلوتوث گردنی با توجه به نیاز شخصی فرد در هنگام مکالمه تعیین می‌شود. قیمت متنوعی برای این محصولات وجود دارد. اگر به کیفیت فکر می کنید و قیمت برای شما اهمیت ندارد، با در نظر گرفتن جزئیات و مشخصات فنی محصول، به راحتی می توانید هندزفری مناسب را انتخاب کنید؛ در غیر اینصورت، برای صرفه جویی در هزینه و جلوگیری از ضرر کردن، با کارشناسان فروش تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.



:: برچسب‌ها: هندزفری بلوتوث گردنی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()