نوشته شده توسط : سیپاس

وسیعی از لوازم جانبی سخت افزاری برای تلفن همراه و رایانه در بازار وجود دارد. سالانه تلفن های همراه مختلف با مدل های پیشرفته تر به بازار عرضه می شود؛ در همان راستا، لوازم جانبی نیز متنوع خواهد بود. خرید این قطعات و تجهیزات طبق نیاز مشتری انجام می گیرد، به عبارت ساده‌تر، مالک تلفن همراه با توجه به اینکه چه دستگاهی را نیاز دارد تا از قابلیت های تلفن خود استفاده کند برای خرید به بازار مراجعه می‌کند.

متداول ترین لوازم جانبی برای موبایل شارژر تلفن است. در هر صورت اگر قصد خرید عمده لوازم جانبی رایانه و تلفن همراه را دارید به موارد زیر دقت کنید:

  • توجه به قیمت خرید عمده لوازم جانبی
  • توجه به تعداد محصولات موجود در یک بسته بندی
  • ارزیابی دقیق برند تولید کننده به همراه برچسب مشخصات فنی بر روی بسته
  • توجه کردن به گارانتی و بازگشت کالا
  • کیفیت محصولات
  • نحوه ارسال از فروشگاه تا محل مورد نظر مشتری
  • دریافت فاکتور معتبر
  • ملاحظات مخابراتی و قانونی از نظر کدهای پذیرنده


:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

  • پشتیبانی همه سیستم عامل ها از ایرپاد اپل

کاربران اپل باید خیالشان راحت باشد؛ زیرا این محصول با تمام گوشی های یا لوازم دیگر شرکت اپل هماهنگ می شود ولی در کل می توان گفت در زمینه گوشی ها، تبلت ها و آیپاد و… هر دستگاهی که مجهز به سیستم عامل iOS 10 یا بالاتر باشد، قادر به پشتیبانی از ایرپاد خواهد بود. همچنین ساعت های هوشمند دارای سیستم عامل watchOS 3 یا بالاتر و در مک بوک ها هم، دستگاه های مجهز به سیستم عامل macOS Sierra یا نسخه های بعدی، این هندزفری را پشتیبانی خواهند کرد.

  • پخش، تعویض و متوقف کردن موسیقی

برای این که آهنگی را که در حال گوش دادن آن هستید، متوقف کنید یا آهنگ دیگری را پلی کنید، نیازی نیست گوشی خود را بیرون آورده و از روی آن این کار را انجام دهید؛ چرا که شما می توانید با یک بار فشار دادن دکمه وسط ایرپاد، آهنگ را متوقف یا دوباره پلی کنید. البته از این امکان می توانید برای پخش آنلاین مانند یوتیوب و ... نیز استفاده کنید. شما برای آن که از یک آهنگ به آهنگ بعدی بروید، تنها کافی است دکمه وسط هندزفری بلوتوث اپل را دوبار به صورت متوالی و سریع فشار دهید. این ویژگی باعث می شود شما مجبور نباشید دائم گوشی را بیرون آورده و از روی آن آهنگ ها را رد کنید.

  • باز پخش آهنگ

چنان که دکمه وسط را سه بار به صورت سریع و متوالی فشار دهید، آهنگی که در حال پخش است، پس از اتمام مجددا پخش خواهد شد.

  • استفاده به عنوان میکروفون یکی از امکانات ویژه هندزفری بلوتوث اپل

بعضی این ویژگی را قابلیت جدیدی نمی دانند؛ اما باید گفت زیر دکمه تنظیم صدا در روی هندزفری بلوتوث اپل، میکروفونی کوچک و قدرتمند وجود دارد که می تواند صداهای مزاحم را فیلتر کرده و یک صدای بدون نویز را به فرد پشت خط منتقل کند. برای آن که صدای شما وضوح بیشتری داشته باشد، می توانید میکروفون این هندزفری را در فاصله ی کمتری از دهان خود قرار دهید. این کار همچنین باعث کاهش خش خش های گوشی نیز می شود. شما حتی می توانید از میکروفون کوچک این هندزفری، برای ضبط صدای خود روی گوشی استفاده نمایید.



:: برچسب‌ها: هندزفری اپل , هندزفری بلوتوث ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

هارد های اکسترنال زیادی با پیشرفت شرکت های کامپیوتری در حال تولید هستند؛ اما برخی از برندها هستند که هارد اکسترنال با کیفیت تری را در اختیار مشتریان قرار می ‌دهند؛ به همین دلیل به عنوان بهترین مارک هارد اکسترنال شناخته می شوند.

با توجه به این که برندهای مطرح همیشه شناخته شده هستند، انتخاب یک هارد اکسترنال خوب، کار خیلی سختی نخواهد بود، اما آن چه اطلاعات برندهای مطرح جهانی نشان می‌ دهد، تنها 4 الی 6 مار ک به شما معرفی می کنیم توانسته اند هاردی را تولید کنند که رضایت همگانی را جلب کند و هم اکنون به عنوان بهترین مارک های هارد اکسترنال شناخته می شوند. در انتخاب این برند ها قیمت مورد توجه نیست اگر چه ممکن است قیمت هارد اکسترنال 250 گیگ از این برند ها تفاوت هایی با یک برند شناخته نشده داشته باشد، اما حداقل شما از کیفیت محصولی که خریداری نموده اید، مطمئن هستید.

چند برند مشهور هارد اکسترنال عبارتند از:

 

  • قیمت هارد اکسترنال 250 گیگ وسترن دیجیتال (WD)

اگر می خواهید یک انتخاب خوب داشته باشید، این برند از هارد اکسترنال انتخاب اول شما باشد. هارد های وسترن دیجیتال تمام مزیت های یک هارد اکسترنال عالی را دارند و تاکنون نارضایتی از خرید هارد اکسترنال از این برند گزارش نشده است. قیمت هارد اکسترنال 250 گیگ وسترن دیجیتال چیزی در حدود 300 تا 500 هزار تومان است که نسبت به برند های مشابه بی کیفیت بسیار عالی است.

 

  • قیمت هارد اکسترنال 250 گیگ سیگیت یا Seagate

دومین انتخاب شما می تواند این برند باشد. این برند در حال رقابت با برند وسترن دیجیتال است. برند سیگیت تمرکز زیادی روی مقاومت هاردهای خود دارد به طوری که بسیاری از هارد های سیگیت نسبت به رطوبت و عوامل محیطی دیگر مقاوم هستند. قیمت هارد اکسترنال 250 گیگ این برند در حدود قیمت هارد اکسترنال 250 گیگ وسترن دیجیتال است.

 

  • قیمت هارد اکسترنال 250 گیگ سامسونگ

برند مناسب دیگری است که شما می توانید هاردهای اکسترنال آن را خریداری کنید. سامسونگ نامی کاملا شناخته شده در تولید لوازم الکترونیک به حساب می‌ آید. هارد اکسترنال 250 گیگ سامسونگ قیمت کمتری نسبت به دو برند وسترن دیجیتال و سیگیت دارد.

 

  • قیمت هارد اکسترنال 250 گیگ ADATA

ADATA یکی از برندهای مشهور در زمینه تولید هارد های اکسترنال است که درباره کیفیت آن نمی توان حرفی زد. کیفیت هارد های اکسترنال ای دیتا بسیار عالی است و قیمت بسیار مناسبی نیز دارد و شما می توانید برای خرید هارد اکسترنال، این برند را انتخاب نمایید. هارد اکسترنال ADATA در حال حاضر در حال رقابت با وسترن دیجیتال است؛ به طوری که فروش هارد اکسترنال ADATA در سال 2018 بیشتر از وسترن دیجیتال بوده است. قیمت هارد اکسترنال 250 گیگ ADATA برابر قیمت هارد اکسترنال وسترن دیجیتال است.



:: برچسب‌ها: قیمت هارد اکسترنال , قیمت هارد اکسترنال 250 گیگ , قیمت هارد اکسترنال وسترن ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

 

در خرید عرفی لوازم جانبی کامپیوتر فرد تصمیم گیرنده است و اوست که معیارهایی را انتخاب می کند. البته نمی توان این موضوع را نیز نادیده گرفت که برخی از فروشندگان نیز با شناسایی اخلاق مشتری ویژگی هایی را برای محصولات خود ذکر می کنند که مطابق معیارهای فرد باشد. خرید عرفی لوازم جانبی کامپیوتر را امروزه کمتر مشاهده می کنیم اما هنوز افراد زیادی هستند که با این روش اقدام به خرید لوازم جانبی کامپیوتر می کنند. اساس این شیوه ی خرید که در گذشته بسیار رونق داشته براساس آداب و رسوم افراد بوده است. یعنی افراد در یک خانواده معیارهایی را برای خرید داشتند که در هنگام خرید حتما باید آن ها را رعایت می کردند اما امروزه با رشد تکنولوژی های نوین این دیدگاه ها تا حد زیادی عوض شده است.

خرید عرفی لوازم جانبی کامپیوتر هنوز هم وجود دارد و فروشندگان نمی توانند به طور کامل آن را نادیده بگیرند. این مدل از خرید را به طور معمول افرادی انجام می دهند که یا از رسوم خاصی پیروی می کنند و یا حساسیت خاصی نسبت به کالایی که خریداری می کنن، دارند. برای مثال فرد تا زمانی که موس از یک برند خاص و با یکسری ویژگی هایی که او می خواهد نباشد، خریداری نمی کند.

 



:: برچسب‌ها: خرید لوازم جانبی کامپیوتر , قیمت لوازم جانبی کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

خرید عمده گلس موبایل یکی دیگر از حوزه های تامین لوازم جانبی تلفن همراه و دستگاه هوشمند است و به عنوان خرید عمده لوازم جانبی نیز در بازار عرضه می شود. گلس موبایل عبارتند از یک محافظ صفحه شیشه ای مانند که با شفافیت و وضوح بالا بر روی صفحه اصلی دستگاه هوشمند، چسبانده می‌شود. این صفحه در برابر خراشیدگی و ضربه مقاومت بالایی دارد و آثار لکه و آلودگی بر روی آن باقی نمی ماند. انواع صفحه محافظ گلس موبایل در کیفیت های مختلف به مشتری عرضه می شود، بنابراین اگر قصد خرید یک گلس با کیفیت را دارید حتماً مدل مورد نظر خود را با فروشنده در میان بگذارید.

خرید عمده گلس موبایل نیز مانند سایر لوازم جانبی به صورت اینترنتی و با قیمت مناسب از طریق فروشگاه‌های آنلاین قابل تامین است. با یک جستجوی ساده در فضای اینترنت، تعداد زیادی از فعالان خرید عمده لوازم جانبی تلفن همراه و رایانه را می توانید پیدا کنید و از خدمات آنها استفاده نمایید. در هر صورت با فروشنده صحبت کنید و پیرامون شرایط خرید عمده گلس موبایل به توافق برسید.

گلس های مختلفی در بازار وجود دارند که با فناوری های خاص مربوط به خود ساخته شده اند. هر کدام از این گلس ها ویژگی ها خاص مربوط به خود را دارند اما یکسری ویژگی ها را باید حتما یک گلس داشته باشد وگرنه گلس مناسبی نیست. برای فردی که تنها یک گلس برای گوشی خود خریداری می کند، این موضوع اهمیت کمتری نسبت به کسی که اقدام به خرید عمده گلس موبایل می کند، دارد.

گلس خوب گلسی است که بتواند قدرت ضربه های وارد به صفحه نمایش را تا حد معینی کاهش دهد.
گلس مناسب برای گوشی گلسی است که به طور کامل صفحه را پوشش داده و نقاط آسیب پذیر آن را محافظت کند، البته محافظت نکردن گوشه ها بر عهده ی گلس نبوده و باید محافظ گوشه ها برای تلفن همراه خود خریداری کنید.
در هنگام خرید عمده گلس موبایل که به عنوان خرید عمده لوازم جانبی به حساب می آید، حتما به این موضوع توجه داشته باشید که گلسی را که خریداری می کنید کیفیت تصویر را کاهش ندهد.
گلس باید بتواند در مقابل خراشیدگی های سطحی مقاوم باشد؛ زیرا اگر این ویژگی برای گلس وجود نداشته باشد بعد مدت کوتاهی تمام گلس خراش برداشته و کیفیت نمایش کاهش می یابد.
مهم ترین ویژگی که همه ی گلس ها باید داشته باشند این است که از میزان حساسیت صفحه نمایش نکاهند.
در بیشتر موارد انگشتان اثر چربی روی صفحه تلفن همراه بر جای می گذارند. گلس خوب گلسی است که به راحتی بتوان این اثرات را از روی آن تمیز کرد. اگر قصد خرید عمده گلس موبایل دارید، حتما این موضوع را نیز در نظر بگیرید.



:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی , خرید عمده لوازم جانبی موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

قیمت موس بی سیم مایکروسافت به عنوان یکی از تجهیزات ضروری انواع لپ تاپ و کامپیوتر های خانگی و اداری بر اساس کیفیت و هم چنین تنوع مدل های طراحی شده، تعیین می گردد. پیش از انتخاب موس بی سیم، توجه به برخی از نکات ضروری است. موس بی سیم بدون اتصال هر نوع USB قابلیت اتصال به کامپیوتر و لپ تاپ را خواهد داشت. به همین علت ترس از قطع شدن کابل USB یا موارد مشابه، در رابطه با استفاده از موس بی سیم وجود ندارد.

نوع طراحی موس بی سیم، به گونه ای است که استفاده از آن در شرایط مختلف، ساده تر خواهد شد. قیمت موس بی سیم مایکروسافت که معمولا از کیفیت فوق العاده بالایی نیز برخوردار می باشد، به طراحی و سایز موس وابسته است.از طرفی دیگر قیمت موس بی سیم مایکروسافت با توجه به اینکه موس از چه نوعی است و چه کاربردی دارد، مشخص خواهد شد.

انواع موس بی سیم که با باتری و یا بدون باتری طراحی می شود، کاربرد بسیار ساده و سهلی خواهد داشت. اما باید به این موضوع نیز توجه نمود که موس های بی سیم در مقایسه با انواع موس های USB دار، حساسیت بیشتری خواهند داشت. نبود کابل USB، از جمله اصلی ترین مزایای موس بی سیم است. چرا که در این حالت، امکان استفاده موس حتی بسیار دورتر از سیستم (لپ تاپ یا کامپیوتر) وجود خواهد داشت. فضا و سطح کاربری گسترده تر این موس، در قیمت موس بی سیم مایکروسافت نیز موثر خواهد بود.



:: برچسب‌ها: قیمت موس بی سیم , قیمت موس بی سیم مایکروسافت ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

اگر می خواهید یک حافظه رایانه ای را همراه خود داشته باشید، یک گوشی جدید هواوی با فضای شگفت انگیز 512 گیگا بایتی می تواند یک فناوری بی نظیر باشد. این یک فضای ذخیره سازی، فراتر از تصور برای مدل های معمولی گوشی است چرا که قابلیت های آن در حد رم 256 گیگابایتی است که تلفن هایی مانند آیفون X ارائه می دهند. در این مورد، حافظه رم گوشی، 512 گیگ است اما می تواند از رم جانبی نیز پشتیبانی کند. قیمت مموری گوشی 512 گیگ به عنوان یک ابزار جانبی، مجزا از قیمت گوشی خواهد بود.

این میزان فضای ذخیره سازی، بیشتر از اکثر مدل های MacBook Pro است و به شما امکان می دهد برنامه های 400 مگابایتی را بیش از 1200 بار، بارگیری کنید. چیزی که واقعاً شما را به شگفتی وا می دارد. اگر به خرید این محصول علاقه مند شده اید، برای دریافت قیمت رم گوشی 512 گیگ، بهتر است منابع معتبر را دنبال کنید و در نهایت، یکی از مدل ها را انتخاب کنید. البته این رم ها زیاد متنوع نیستند چون نوع خاصی از محصولات حافظه جانبی محسوب میشوند که به تازگی به بازار ارائه شده اند.



:: برچسب‌ها: قیمت مموری , قیمت مموری 512 گیگ , قیمت مموری 128گیگ ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

برای این که موسیقی یا تماسی را که گوش می دهید، نگه دارید یا موسیقی دیگری را پخش نمایید، نیازی نیست گوشی خود را بیرون آورده و از روی آن این کار را انجام دهید؛ چرا که شما می توانید با یک بار فشار دادن کلید میانی هندزفری بلوتوث هواوی، آهنگ را متوقف یا دوباره پخش کنید. البته از این قابلیت می توانید برای پخش آنلاین نیز استفاده کنید.
شما برای آن که از یک آهنگ به آهنگ بعدی بروید، تنها کافی است دکمه وسط هندزفری بلوتوث هواوی را دوبار به صورت متوالی و سریع فشار دهید. این مزیت باعث می شود شما مجبور نباشید دائم گوشی را بیرون آورده و از روی آن آهنگ ها را رد کنید.
چنان که دکمه وسط را سه بار به صورت تند و پی در پی فشار دهید، موسیقی که در حال پخش است، پس از اتمام مجددا پخش خواهد شد.
برخی از شرکت ها این ویژگی را قابلیت جدیدی نمی دانند؛ اما باید گفت پایین کلید مربوط به تنظیم صدا در روی هندزفری بلوتوث هواوی، میکروفونی کوچک و قدرتمند وجود دارد که می تواند صداهای مزاحم را فیلتر کرده و یک صدای بدون نویز را به فرد پشت خط منتقل کند. برای آن که صدای شما وضوح بیشتری داشته باشد، می توانید میکروفون این هندزفری را در فاصله ی کمتری از دهان خود قرار دهید. این کار همچنین باعث کاهش نویزها خواهد شد. شما حتی می توانید از میکروفون کوچک این هندزفری هواوی، برای ضبط صدای خود استفاده نمایید.
این گزینه هر چند قابلیت جدیدی نیست، اما جزو کاربردهای به حساب می آید که شما می توانید با هندزفری بلوتوث هواوی انجام دهید. برای این کار می توانید زمانی که تماس ورودی دارید، با فشار دادن دکمه وسط هندزفری بی سیم به تماس خود پاسخ دهید. شرکت هواوی در رونمایی از محصولات جدید خود اعلام کرده است در سری های بعدی هندزفری های بلوتوث خود، قابلیت مشاهده مشخصات تماس را نیز به این هندزفری اضافه خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: هندزفری بلوتوث , هندزفری بلوتوث هواوی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

قیمت رم 16 گیگ ، قیمت رم گوشی ارزان ، ویژه و شگفت انگیز در فروشگاه اینترنتی سیپاس ملاحظه فرمایید! اگر شما هم تاکنون برای خرید رم 16 گیگ یا هر رم دیگری به یک فروشگاه مراجعه کرده باشید، می دانید که یکی از مواردی که در زمان خرید بیش از هر چیزی برایتان مهم خواهد بود، قیمت رم 16 گیگ است.

برای بعضی از کاربران وسایل الکترونیکی، قیمت بالای یک محصول نشانه ی کارکرد و مرغوبیت بالای آن است؛ در حالی که برخی دیگر به دلایلی فقط رم های ارزان قیمت را خریداری می کنند و معتقدند نباید برای لوازمی که هر لحظه امکان خرابی آن ها وجود دارد، هزینه ی زیادی پرداخت شود. البته نظر هر کدام از دو گروه درباره قیمت مموری 16 گیگ یا قیمت رم گوشی ارزان تا حدودی صحیح است؛ اما درست ترین روش برای خرید یک محصول مشخص کردن اولویت ها است.

به عبارت دیگر زمانی که شما قصد خرید یک وسیله الکترونیک را دارید، باید ابتدا کیفیت را مدنظر گرفته و قیمت محصول مورد نظر را در اولویت های بعدی قرار دهید. این کار به شما کمک می کند محصولی را خریداری نمایید که در عین دارا بودن کیفیت بالا، قیمت مناسبی نیز داشته باشد. برخی افراد دیگر اولویت های دیگری نیز دارد؛ اما در کل توجه کنید که قیمت نباید اولویت اول قرار گیرد.جهت مشاهده قیمت مموری در انواع مختلف به فروشگاه اینترنتی سیپاس مراجعه فرمایید!

 

عوامل موثر بر قیمت رم 16 گیگ
عوامل مختلفی وجود دارند که در قیمت رم 16 گیگ یا وسایل الکترونیک دیگر تاثیر می گذارند. این عوامل به صورت مستقیم یا غیرمستقیم نقش خود را ایفا می کنند. تعداد این عوامل بیشتر از آن است که بتوانیم نام تمام آن ها را ذکر کنیم؛ اما نام چند مورد از مهم ترین آن ها که نقش به سزایی در افزایش قیمت یک محصول دارند را بیان می کنیم.

استفاده از پردازنده های معتبر در تولید رم 16 گیگ یا رم های دیگر، به طور مستقیم روی قیمت مموری 16 گیگ اثر می گذارد؛ چرا که بیشتر تولیدکنندگان لوازم جانبی مانند مموری کارت ها یا فلش مموری ها، خودشان چیپ های پردازنده را تولید نمی کنند و از شرکت های معتبر دیگری خریداری می کنند. تهیه یک چیپ باکیفیت به طور حتم هزینه های زیادی را به این شرکت ها متحمل می کند. به همین دلیل شاهد تغییرات قیمت رم گوشی ارزان یا یک رم پرسرعت و قوی هستیم.

البته به جز مسئله ی پردازنده ها، عوامل دیگری همچون دستگاه های بکار گرفته شده برای تولید و تست های اعتبارسنجی نیز از عواملی هستند که نقش خود را به صورت مستقیم در قیمت رم 16 گیگ ایفا می کنند. از عواملی که به طور غیرمستقیم قیمت محصولات جانبی را تحت تاثیر قرار می دهد، می توان به شرایط و هزینه های نگه داری و حمل و نقل محصول اشاره نمود. برای آگاهی از قیمت مموری های مختلف به فروشگاه اینترنتی سیپاس مراجعه فرمایید!



:: برچسب‌ها: قیمت مموری 16 گیگ , قیمت مموری 64 گیگ ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

برای بسیاری از افراد که خود نمایندگی فروش هستند، خرید لوازم جانبی کامپیوتر عمده بهترین روش خرید است؛ چرا که اگر این افراد بخواهند محصولات مورد نظر خود را به صورت تکی یا بخش بخش خریداری کنند، به ضررشان است. خرید لوازم جانبی کامپیوتر عمده و تلفن همراه مزایایی نیز برای متقاضیان دارد.

  • مزایای خرید اینترنتی لوازم جانبی باعث شده است بسیاری متقاضیان به سمت این روش روی بیاورند.
  • شما با نوشتن اسم محصول مورد نظرتان در گوگل به راحتی می توانید فروشگاه های زیادی را پیدا کنید که آن محصول را در اختیارتان قرار می دهند در صورتی که در حال عادی باید مراکز زیادی را مورد بررسی قرار دهید.
  • بسیاری از فروشگاه های اینترنتی برای محصولات خود گارانتی در نظر می گیرند تا اگر برای مثال شما پس از خرید لوازم جانبی کامپیوتر عمده با مشکلی رو به رو شدید، از این گارانتی استفاده کنید.
  • فروشگاه های اینترنتی در هر دوره برای محصولات خود تخفیفاتی را در نظر می گیرند که بسیار به نفع خریداران است؛ در صورتی که در خرید معمولی از مراکز عرضه کنند لوازم جانبی، این ویژگی وجود نخواهد داشت.
  • فروشگاه های اینترنتی سعی می کنند لوازم جانبی را در کوتاه ترین زمان به دست شما برسانند.
  • برای فروشگاه های اینترنتی رضایت مشتریان بسیار مهم است به همین دلیل تمام سعی خود را کار می گیرند تا محصولی کاملا باکیفیت را در اختیار آن ها قرار دهند.


:: برچسب‌ها: خرید لوازم جانبی کامپیوتر , لوازم جانبی کامپیوتر ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

هارد اکسترنال، یک ابزار سخت افزاری است که برای ذخیره سازی اطلاعات با حجم بسیار بالا در موارد مختلف طراحی شده است. در حالتی که رایانه ها ظرفیت کافی برای پشتیبانی از اطلاعات و فایل ها را نداشته باشند یا به هر دلیلی افراد نیاز به تهیه نسخه های پشتیبان از اطلاعات خود را احساس کنند، خرید و استفاده از یک هارد اکسترنال، یک ضرورت به شمار می رود.

در حال حاضر انواع هارد خارجی از برندهای مختلف در بازار وجود دارند که هر یک دارای یک فضای ذخیره سازی بخصوص و امکانات متفاوت می باشند. یکی از مهم ترین و کاربردی ترین هارد اکسترنال که مورد توجه بسیاری از کسب و کارها و البته جوانان برای ذخیره سازی اطلاعات قرار گرفته است، هارد اکسترنال 1 ترابایت و 2 ترابایت adata است. این هاردها با ظرفیت 1 و 2 ترابایت، بیشترین فضا را برای ذخیره داده ها، تصاویر، فایل های ویدیویی، اسناد متنی و صدها عنوان دیگر فراهم می سازند. هارد اکسترنال از نظر شکل ظاهری بسیار زیبا و در رنگ های متنوع تولید شده است.

بدنه خارجی هارد اکسترنال 1 ترابایت و 2 ترابایت adata از لاستیک مقاوم در برابر ضربه و نفوذ رطوبت ساخته شده است. اگر قصد خرید یکی از این محصولات را دارید قطعاً ترجیح می دهید اطلاعات بیشتری در مورد مدل ها و قابلیت های دستگاه کسب کنید. این مطلب به طور اختصاصی در خصوص قیمت هارد اکسترنال 1 ترابایت adata ، قیمت هارد اکسترنال 2 ترابایت adata ، امکانات، ظرفیت های ذخیره سازی و نکات مهم دیگر بیان می شود. با ما همراه باشید تا با این محصولات منحصر به فرد و ایده آل آشنا شوید.

 

انواع هارد اکسترنال 1 ترابایت و 2 ترابایت adata
برند سازنده مدل های هارد اکسترنال 1 ترابایت و 2 ترابایت adata، انواع این محصولات را با ظرفیت های مختلف از 500 گیگابایت تا بیشتر از 3 ترابایت به بازار ارائه کرده است. اگر به وبسایت این شرکت مراجعه کنید قطعاً با مدل های بیشتر و محصولات دیگر نیز آشنا می شوید. البته خاطرنشان باید کرد که خدمات فروش انواع هارد اکسترنال از این برند در حال حاضر توسط نمایندگی های فروش قابل تأمین هستند و نیازی به خرید از کارخانه به طور مستقیم نمی باشد.



:: برچسب‌ها: قیمت هارد اکسترنال , قیمت هارد اکسترنال adata ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

هنگام خرید عمده لوازم جانبی تلفن همراه، یک مسئله بسیار مهم وجود دارد و آن این است که قابلیت یک دستگاه یا مشخصات فنی محصول از سوی فروشنده بسیار اغراق آمیز به مشتری منتقل می شود. لوازم جانبی تلفن همراه و دستگاه های هوشمند به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند؛

  1. یک دستگاه شامل لوازم جانبی هستند که به طور فعال مورد استفاده قرار می گیرند
  2. دسته دیگر شامل آن دسته از لوازم جانبی هستند به صورت دوره‌ای و طبق نیاز از آن استفاده می شود؛ برخی از این لوازم جانبی شامل هدست بلوتوث، لنز ‌دوربین، هندزفری، پوشش محافظ تلفن همراه و غیره می باشد. هر چه لوازم جانبی از لحاظ طراحی پیچیده تر باشد، برای خرید آن به بررسی بیشتری نیاز است.

در تأکید بر اهمیت و ضرورت بررسی مشخصات فنی و قابلیت های لوازم جانبی تلفن همراه به این مثال دقت کنید:

هنگام خرید بلندگوی بلوتوث دار که موجب تقویت صدا برای شما می شود، به این دقت می‌کنید که صدای دریافت شده به اندازه کافی بلند باشد یا ویژگی دیگری برای خرید این دستگاه مورد نظر شما است؟" یک انتخاب آگاهانه در نحوه عملکرد لوازم جانبی از هدر رفتن بودجه مالی جلوگیری می کند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم به طور ایده آل و موثر هدف خود را از تأمین لوازم جانبی و نحوه استفاده از آن مشخص کنید.



:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

اگرچه هندزفری بلوتوث شیائومی اولین بار تنها در یک شکل به بازار عرضه شد؛ اما دو سال بعد این شرکت هندزفری های بی سیم خود را در انواع مختلفی به بازار عرضه نمود. هر کدام از این هندزفری ها معایب و مزایایی داشتند که باعث می شود طیف خاصی به سمت آن ها بروند.

ما در این جا چند مورد از مهم ترین هندزفری های بلوتوث شیائومی را به شما معرفی می کنیم:

  • هندزفری بلوتوثی شیائومی Xiaomi AirDots
  • هندزفری Pro HD شیائومی با کیفیت صدای بسیار بالا و مقاومت عالی
  • Xiaomi 1More Triple Driver In-Ear Headphonesیا هندزفری سه درایور 1More شیائومی
  • هندزفری بلوتوث شیائومی Redmi Ear Buds نسخه گلوبال
  • هندزفری شیائومی Xiaomi Mi ANC Hybrid USB Type-C
  • Xiaomi LYEJ05LM Mini In-Ear Bluetooth Earphone Single Earbud یا هدفون بلوتوثی شیائومی مدل 05LM
  • هندزفری بلوتوث شیائومی وان مور مدل EO320 مدل جدید
  • هندزفری شیائومی مدل Piston Air Capsule
  • هندزفری بلوتوث شیائومی مدل Mini MILLET J05LM
  • هندزفری بلوتوث دورگردن شیائومی که برای افرادی که نمی توانند از انواع روی گوشی استفاده کنند، طراحی شده است.
  • هندزفری شیائومی مدل پیستون یوث ادیشن
  • هندزفری بلوتوث شیائومی Mi با کیفیت که یک میکروفون نیز همراه آن برای کاربران خاص قرار داده شده است.
  • هندزفری بلوتوث شیائومی مدل ANC
  • هندزفری بلوتوث شیائومی مدل Mi Capsule
  • هندزفری وان مور دیزاین پیستون ایرپاد شیائومی
  • هندزفری Xiaomi Noise Cancellation In-ear Earphones Type-C
  • هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Dual Drivers In-ear
  • هندزفری شیائومی MI Handsfree MI


:: برچسب‌ها: هندزفری بلوتوث سامسونگ , هندزفری بلوتوث شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

برای شما یا هر فرد دیگری که قصد خرید هارد اکسترنال را دارد، یکی از سوال هایی که پیش می آید این است که بهترین هارد اکسترنال چه برندی است و این هارد اکسترنال را چگونه می توان خرید؟ متاسفانه امروزه با زیاد شدن فروشندگان محصولات جانبی کامپیوتر همه در تلاش هستند با جلب مشتری به سود بیشتر برسند. این عامل باعث شده است تا افرادی نیز با دادن وعده های دروغین به خریداران محصولات بی کیفیت و نامطمئن را به آن ها بفروشند.

برای فردی که تصمیم دارد، اولین هارد اکسترنال خود را خریداری کند، ممکن است پیدا کردن بهترین هارد اکسترنال کمی دشوار باشد. برای آن که بتوانید بهترین هارد اکسترنال را که متناسب با کارتان است، بیابید باید معیارهایی مانند قیمت هارد اکسترنال، کیفیت، سرعت و .. را بررسی کنید.

برای انتخاب بهترین هارد اکسترنال شما می توانید به نمایندگی های فروش این محصول مراجعه کرده و با گرفتن مشورت بهترین انتخاب را انجام دهید. اما راه حل آسان تری نیز وجود دارد و آن کمک گرفتن از فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده هارد اکسترنال است. برای این کار شما باید فروشگاه اینترنتی معتبری را یافته و به کمک آن تمام اطلاعاتی که برای خرید بهترین هارد اکسترنال نیاز دارید مانند قیمت هارد اکسترنال، کیفیت و ... را به دست آورید.

 

هزینه برند چیست و چه تاثیری در قیمت هارد اکسترنال دارد؟
یکی از مشکلاتی که برای خریداران لوازم الکترونیک وجود دارد، موضوعی تحت عنوان نام برند است. برخی از برندهای عرضه کننده ی محصولات الکترونیک هزینه ای را به عنوان پول برند برای کیفیت محصولاتشان دریافت می کنند. این هزینه باعث افزایش قیمت هارد اکسترنال یا هر محصول الکترونیک دیگری می شود.

برند های معتبر دیگری نیز وجود دارند که علاوه بر عرضه محصولات باکیفیت به بازار این هزینه را هم دریافت نمی کنند و با گرفتن این هزینه مخالف هستند. در هر صورت در مورد برخی از برندها این هزینه وجود دارد اما اگر شما نمی خواهید این هزینه را پرداخت کنید، می توانید با جستجو برندی را پیدا کنید که علاوه بر عرضه محصولات با کیفیت، این هزینه را دریافت نمی کند.



:: برچسب‌ها: قیمت هارد اکسترنال ارزان , قیمت هارد اکسترنال adata ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

دیدگاه افراد مختلف برای خرید لوازم جانبی کامپیوتر متفاوت است. برخی افراد بدون آن که کوچک ترین اطلاعاتی در مورد خرید این محصولات داشته باشند به مراکز عرضه کننده لوازم جانبی مراجعه کرده و خرید خود را انجام می دهند اما متاسفانه در بسیاری از موارد با مشکلات مختلف رو به رو می شوند و محصولی به آن ها فروخته می شود که نه تنها کیفیت لازم را ندارد بلکه متفاوت با انتظاراتی است که آن ها دارند.

مواردی که در زیر آورده شده اند، می توانند کمک زیادی به شما در انتخاب درست لوازم جانبی کامپیوتر بکنند:

  • اگر اطلاعات کافی در مورد انتخاب لوازم جانبی مناسب و خرید آن ندارید، سعی کنید با مطالعه در مورد محصول مورد نظر اطلاعات تقریبا کاملی را به دست آورید یا از فردی کمک بگیرید که اطلاعات کاملی در زمینه لوازم جانبی کامپیوتر دارد.
  • برندهای نامعتبر گزینه ی مناسبی برای خرید نیستند؛ زیرا پشتیبانی کاملی برای محصولاتشان ارائه نمی دهند.
  • لوازم جانبی کامپیوتر را حتما با گارانتی خریداری کنید.
  • ویژگی های لوازم جانبی را در برندهای مختلف بررسی کنید. برای این مورد فروشگاه های اینترنتی می توانند کمک کننده باشند.


:: برچسب‌ها: خرید لوازم جانبی کامپیوتر , قیمت لوازم جانبی کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

 

  • قابلیت بلوتوث: برای خرید یک موس بی سیم شیائومی، شما باید بررسی کنید که نسخه بلوتوثی آن که به سیستم وصل می شود، چند است؟ هر چقدر عدد نسخه بلوتوثی بالاتر باشد، به این معناست که این موس پیشرفته و به روزتر می باشد.
  • محدوده دقت موس: پس از آن باید محدوده دقت موس بی سیم را مورد بررسی قرار دهید. هر چقدر میزان دقت یک موس بیشتر باشد، طبیعتاً کارایی آن نیز به مراتب بالاتر خواهد بود. بنابراین باید به دنبال یک موس بی سیم شیائومی باشید که دقت عملکرد بالایی نسبت به اندازه و سایز خود داشته باشد.
  • نوع حسگر موس بی سیم: در قدیم، موس ها را طوری طراحی می کردند که تنها قابلیت این را داشتند که بر روی یک سری سطوح خاصی کار کنند؛ اما اکنون قابلیت حسگر اپتیکال، یکی از بهترین حسگرهایی است که می تواند برای یک موس بی سیم تعریف شود. با توجه به عملکرد شرکت شیائومی، یک موس بی سیم شیائومی، صد در صد دارای حسگر اپتیکال می باشد اما با این وجود، حتماً برای خرید موس این موضوع را لحاظ بفرمایید.
  • طراحی و کیفیت ساخت: دومین عاملی که در خرید موس بی سیم شیائومی تاثیر دارد، طراحی و کیفیت ساخت موس است. عموماً اکثر محصولات شیائومی، یک طراحی به روز و با کیفیت ساخت بالا و راحتی، ارائه می شوند. موس های بی سیم شیائومی نیز از همین قاعده پیروی می کنند. هر چقدر یک موس، دقیق تر ساخته شده باشد، خوش دست تر خواهد بود و کار کردن با آن بسیار راحت تر و آسان تر خواهد شد.
  • تعداد کلید و تعداد باتری: این دو عامل نیز از جمله عواملی هستند که در هنگام خرید موس بی سیم شیائومی مورد توجه قرار می گیرند. موس ها می توانند دارای دو کلید، سه کلید و یا حتی بیشتر هم باشند که هر چقدر تعداد این کلیدها بیشتر باشد، این معنا را القا می کند که موس مجهزتری انتخاب کرده اید.
  • برد موس بی سیم: برد موس، یکی از مشخصه هایی است که در خرید موس بسیار مهم خواهد بود. طبیعتاً ما دوست داریم که موس ما از فاصله های دورتر نیز قابلیت کار با رایانه را داشته باشد. هر چقدر برد یک موس بیشتر باشد، کار با آن آسان تر و هیجان انگیز تر خواهد بود. برد موس ها عموماً بر حسب متر اندازه گیری می شود. مثلاً اکثر بردهایی که برای یک موس بی سیم شیائومی در نظر گرفته می شود، 10 متر است.
  • ضمانت محصولات: نه تنها برای خرید موس بی سیم برند شیائومی، بلکه برای خرید هر قطعه دیگری، حتماً این موضوع را مورد توجه قرار دهید. هر چقدر مدت زمان ضمانت نامه و یا گارانتی تعیین شده برای یک موس بیشتر باشد، شما خرید بهتر و هوشمندانه تری را خواهید داشت.


:: برچسب‌ها: موس بی سیم اپل , موس بی سیم شیائومی , قیمت موس بی سیم , موس بی سیم ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1400 | نظرات ()