نوشته شده توسط : سیپاس

حتما تاکنون برایتان این سوال مطرح شده است که پرفروش ترین لوازم جانبی کامپیوتر کدام ها هستند. برای یافتن این جواب باید بررسی کنید که چه وسایلی بیشتر مورد نیاز کاربران هستند و حتی ساده ترین افرادی که از کامپیوتر استفاده می کنند باید آن را داشته باشند و همچنین کدام یک از لوازم کامپیوتر بیشتر در معرض آسیب های مختلف قرار دارند. موس، کیبورد و دسته های گیم پرفروش ترین لوازم جانبی کامپیوتر در سطح جهان هستند. سالانه چندین میلیون موس در اروپا خرید و فروش می شود. در سال 2017 دسته های بازی توانستند بیشترین آمار فروش را برای خود ثبت کنند و دلیل آن هم این است که این دسته ها باید حجم بالایی از استفاده را تحمل کنند، در نتیجه زودتر از بقیه لوازم آسیب می بیند .

لوازم جانبی کامپیوتر ایرانی و خارجی چه تفاوت هایی دارند ؟
خوشبختانه ایران نیز توانسته است در چند دهه ی اخیر خود را در زمینه ی تولید لوازم جانبی کامپیوتر پیشرفت دهد. اما بسیاری از افراد تمایلی به خرید لوازم جانبی کامپیوتر ایرانی نداشته و آن را بی کیفیت می دانند. اگرچه ایران در زمینه ی تولید برخی از انواع لوازم جانبی نتوانسته است خود را همپای رقیبان خارجی رشد دهد اما در بسیاری از موارد نیز لوازم جانبی کامپیوتر تولید ایران در حال رقابت با بهترین لوازم جانبی کامپیوتر در سطح جهان است. به عنوان مثال : موس های فراسو توانسته اند حتی به بازارهای جهانی نیز راه پیدا کنند و طرفداران زیادی را نه تنها در ایران بلکه در جهان به سمت خود بکشانند.

یکی از مهم ترین تفاوت های لوازم جانبی کامپیوتر ایرانی و خارجی موضوع قیمت است. اگر شما لوازم جانبی کامپیوتر خاصی مد نظرتان است که ایرانی آن وجود ندارد، مجبورید نمونه ی خارجی را خریداری کنید اما اگر لوازم جانبی کامپیوتر مدنظر شما در ایران باکیفیت بالا تولید می شود نیازی نیست هزینه ی بالایی را صرف خرید نمونه های خارجی کنید.

https://sipas.ir/%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AC%D8%A7%D9%86%D8%A8%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%B1-%D9%88-%D9%84%D9%BE-%D8%AA%D8%A7%D9%BE



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

عوامل مختلفی وجود دارند که در قیمت رم 16 گیگ یا وسایل الکترونیک دیگر تاثیر می گذارند. این عوامل به صورت مستقیم یا غیرمستقیم نقش خود را ایفا می کنند. تعداد این عوامل بیشتر از آن است که بتوانیم نام تمام آن ها را ذکر کنیم؛ اما نام چند مورد از مهم ترین آن ها که نقش به سزایی در افزایش قیمت یک محصول دارند را بیان می کنیم.

استفاده از پردازنده های معتبر در تولید رم 16 گیگ یا رم های دیگر، به طور مستقیم روی قیمت مموری 16 گیگ اثر می گذارد؛ چرا که بیشتر تولیدکنندگان لوازم جانبی مانند مموری کارت ها یا فلش مموری ها، خودشان چیپ های پردازنده را تولید نمی کنند و از شرکت های معتبر دیگری خریداری می کنند. تهیه یک چیپ باکیفیت به طور حتم هزینه های زیادی را به این شرکت ها متحمل می کند. به همین دلیل شاهد تغییرات قیمت رم گوشی ارزان یا یک رم پرسرعت و قوی هستیم.

البته به جز مسئله ی پردازنده ها، عوامل دیگری همچون دستگاه های بکار گرفته شده برای تولید و تست های اعتبارسنجی نیز از عواملی هستند که نقش خود را به صورت مستقیم در قیمت رم 16 گیگ ایفا می کنند. از عواملی که به طور غیرمستقیم قیمت محصولات جانبی را تحت تاثیر قرار می دهد، می توان به شرایط و هزینه های نگه داری و حمل و نقل محصول اشاره نمود. برای آگاهی از قیمت مموری های مختلف به فروشگاه اینترنتی سیپاس مراجعه فرمایید!



:: برچسب‌ها: قیمت مموری 16 گیگ , قیمت مموری سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

هنگام خرید عمده لوازم جانبی تلفن همراه، یک مسئله بسیار مهم وجود دارد و آن این است که قابلیت یک دستگاه یا مشخصات فنی محصول از سوی فروشنده بسیار اغراق آمیز به مشتری منتقل می شود. لوازم جانبی تلفن همراه و دستگاه های هوشمند به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند؛

  1. یک دستگاه شامل لوازم جانبی هستند که به طور فعال مورد استفاده قرار می گیرند
  2. دسته دیگر شامل آن دسته از لوازم جانبی هستند به صورت دوره‌ای و طبق نیاز از آن استفاده می شود؛ برخی از این لوازم جانبی شامل هدست بلوتوث، لنز ‌دوربین، هندزفری، پوشش محافظ تلفن همراه و غیره می باشد. هر چه لوازم جانبی از لحاظ طراحی پیچیده تر باشد، برای خرید آن به بررسی بیشتری نیاز است.

در تأکید بر اهمیت و ضرورت بررسی مشخصات فنی و قابلیت های لوازم جانبی تلفن همراه به این مثال دقت کنید:

هنگام خرید بلندگوی بلوتوث دار که موجب تقویت صدا برای شما می شود، به این دقت می‌کنید که صدای دریافت شده به اندازه کافی بلند باشد یا ویژگی دیگری برای خرید این دستگاه مورد نظر شما است؟" یک انتخاب آگاهانه در نحوه عملکرد لوازم جانبی از هدر رفتن بودجه مالی جلوگیری می کند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم به طور ایده آل و موثر هدف خود را از تأمین لوازم جانبی و نحوه استفاده از آن مشخص کنید.

 

توجه به کیفیت لوازم جانبی در خرید عمده لوازم جانبی

فروش عمده لوازم جانبی موبایل برخی اوقات با قیمت ارزان انجام می گیرد. آنچه مردم را به خرید این نوع لوازم جانبی تشویق می‌کند قیمت پایین آنها نیست، بلکه ویژگی هایی است که این محصولات برای آنها تامین می کنند. حتی اگر لوازم جانبی از یک برند معتبر نباشند باز هم مشتریان به خرید آن تمایل دارند. در این صورت، خریداران باید به کیفیت و ماندگاری محصول دقت داشته باشند. اگر لوازم جانبی تلفن همراه، مزیت کیفیت و دوام را نداشته باشد، ویژگی های آن از یک نظر کاربردی نخواهند بود. این عامل نیز یکی دیگر از نکات مهم در خرید عمده لوازم جانبی برای تلفن همراه است.

 

خدمات گارانتی و بازگشت محصول

یکی از نکاتی که باید در هنگام خرید لوازم مورد نیاز برای تلفن همراه به آن دقت کنید، خدمات گارانتی و بازگشت محصول به فروشگاه است. اگر به صورت اینترنتی لوازم جانبی را خریداری می کنید دقت داشته باشید که ضمانت بازگشت وجه یا کالا برای شما در نظر گرفته شده باشد. گارانتی لوازم جانبی به مشتری اطمینان می دهد که کیفیت محصولات در بهترین حالت خود قرار دارد و مناسب بودن قیمت خرید و مهم تر از همه، سیاست بازگشت محصول در مدت خاص، عامل جذب مشتری برای فروشگاه های اینترنتی است. البته این استراتژی ها در هر مرکز آنلاین لوازم جانبی تلفن همراه متفاوت است، بنابراین قبل از اینکه هر کالایی را خریداری نمایید باید از قوانین خرید محصولات اطلاع پیدا کنید.



:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی سیپاس ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

خرید عمده گلس موبایل نیز مانند سایر لوازم جانبی به صورت اینترنتی و با قیمت مناسب از طریق فروشگاه‌های آنلاین قابل تامین است. با یک جستجوی ساده در فضای اینترنت، تعداد زیادی از فعالان خرید عمده لوازم جانبی تلفن همراه و رایانه را می توانید پیدا کنید و از خدمات آنها استفاده نمایید. در هر صورت با فروشنده صحبت کنید و پیرامون شرایط خرید عمده گلس موبایل به توافق برسید.

گلس های مختلفی در بازار وجود دارند که با فناوری های خاص مربوط به خود ساخته شده اند. هر کدام از این گلس ها ویژگی ها خاص مربوط به خود را دارند اما یکسری ویژگی ها را باید حتما یک گلس داشته باشد وگرنه گلس مناسبی نیست. برای فردی که تنها یک گلس برای گوشی خود خریداری می کند، این موضوع اهمیت کمتری نسبت به کسی که اقدام به خرید عمده گلس موبایل می کند، دارد.

گلس خوب گلسی است که بتواند قدرت ضربه های وارد به صفحه نمایش را تا حد معینی کاهش دهد.
گلس مناسب برای گوشی گلسی است که به طور کامل صفحه را پوشش داده و نقاط آسیب پذیر آن را محافظت کند، البته محافظت نکردن گوشه ها بر عهده ی گلس نبوده و باید محافظ گوشه ها برای تلفن همراه خود خریداری کنید.
در هنگام خرید عمده گلس موبایل که به عنوان خرید عمده لوازم جانبی به حساب می آید، حتما به این موضوع توجه داشته باشید که گلسی را که خریداری می کنید کیفیت تصویر را کاهش ندهد.
گلس باید بتواند در مقابل خراشیدگی های سطحی مقاوم باشد؛ زیرا اگر این ویژگی برای گلس وجود نداشته باشد بعد مدت کوتاهی تمام گلس خراش برداشته و کیفیت نمایش کاهش می یابد.
مهم ترین ویژگی که همه ی گلس ها باید داشته باشند این است که از میزان حساسیت صفحه نمایش نکاهند.
در بیشتر موارد انگشتان اثر چربی روی صفحه تلفن همراه بر جای می گذارند. گلس خوب گلسی است که به راحتی بتوان این اثرات را از روی آن تمیز کرد. اگر قصد خرید عمده گلس موبایل دارید، حتما این موضوع را نیز در نظر بگیرید.



:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

موس بی سیم شارژی یکی از پرطرفدارترین انواع موس های بی سیم می باشد که انواع برندهای مختلف دنیا، این موس را در انواع مختلفی طراحی و تولید کرده و روانه بازار نموده اند. موس های بی سیم شارژی، تقریباً شبیه موس بی سیم های باتری خور است؛ اما تنها تفاوتی که بین این مدل موس با موس باتری خور می توانیم بیان کنیم، موضوع شارژ نمودن موس است.

موس بی سیم شارژی می تواند مانند گوشی موبایل شما به راحتی شارژ شود و شما دیگر برای شارژ کردن این مدل موس، نیازی به خرید باتری جدید نخواهید داشت. همچنین برای شارژ کردن موس بی سیم مدل شارژی، پدهای خاصی وجود دارند که موس با قرارگیری بر روی آن ها به صورت خود به خود شارژ می شود و حتی نیازی به سیم و یا کابل شارژی هم نیست. طبیعتاً موس بی سیم شارژی، مزیت ها و محدودیت های خاص خودش را دارد که ما تصمیم داریم در ادامه به بررسی همین موارد در انواع موس شارژی بی سیم بپردازیم.



:: برچسب‌ها: موس بی سیم , موس شارژی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

برند سازنده مدل های هارد اکسترنال 1 ترابایت و 2 ترابایت adata، انواع این محصولات را با ظرفیت های مختلف از 500 گیگابایت تا بیشتر از 3 ترابایت به بازار ارائه کرده است. اگر به وبسایت این شرکت مراجعه کنید قطعاً با مدل های بیشتر و محصولات دیگر نیز آشنا می شوید. البته خاطرنشان باید کرد که خدمات فروش انواع هارد اکسترنال از این برند در حال حاضر توسط نمایندگی های فروش قابل تأمین هستند و نیازی به خرید از کارخانه به طور مستقیم نمی باشد.

در نگاه اول و قبل از پرداختن به مشخصات فنی انواع مدل های هارد اکسترنال 1 ترابایت و 2 ترابایت adata، بهتر است نگاه کوتاهی به محصولات هارد اکسترنال و مدل ها آن با ظرفیت ذخیره سازی 1 و 2 ترابایت بیاندازیم. به این منظور به ادامه این مطلب توجه داشته باشید:

 

HV320- با ظرفیت ذخیره سازی 1،2،4،5 ترابایت-رنگ سفید، مشکی، آبی تیره
HD680- با ظرفیت ذخیره سازی 1،2 ترابایت-رنگ سفید، زرد، آبی روشن
HD830- با ظرفیت ذخیره سازی 2،4،5 ترابایت-رنگ مشکی، آبی روشن
HD330- با ظرفیت ذخیره سازی 1،2،4،5 ترابایت-رنگ قرمز، مشکی، آبی تیره
HV300- با ظرفیت ذخیره سازی 1،2،4،5 ترابایت-رنگ سفید، مشکی، آبی تیره، قرمز
HD725- با ظرفیت ذخیره سازی 1،2 ترابایت-رنگ مشکی، آبی روشن، قرمز، زرد، سبز
HD710A PRO- با ظرفیت ذخیره سازی 1،2، ترابایت-رنگ سفید مایل به نقره ای
HD710M PRO- با ظرفیت ذخیره سازی 1،2 ترابایت-رنگ ارتشی- تک رنگ
HD710 PRO- با ظرفیت ذخیره سازی 1،2،4،5 ترابایت-رنگ قرمز، مشکی، آبی روشن، زرد
HC660- با ظرفیت ذخیره سازی 1،2 ترابایت-تک رنگ نقره ای تیره
HD700- با ظرفیت ذخیره سازی 1،2 ترابایت-رنگ مشکی، آبی روشن
HV620- با ظرفیت ذخیره سازی 1،2،4 ترابایت-رنگ سفید، مشکی، آبی تیره
HD720- با ظرفیت ذخیره سازی 1،2 ترابایت-رنگ زرد مایل به سبز ، مشکی، آبی روشن
HD650- با ظرفیت ذخیره سازی 1،2،4 ترابایت-رنگ قرمز، مشکی، آبی روشن
با توجه به تمام موارد فوق که بخشی از مشخصات فنی این هارد دیسک ها تلقی می شوند، قیمت هارد اکسترنال 1 ترابایت adata و قیمت هارد اکسترنال 2 ترابایت adata متفاوت خواهد بود. بسته به اینکه کدام رنگ را خریداری می کنید و از کدام یک از حافظه های ذخیره سازی استفاده می کنید باید هزینه متفاوتی را بپردازید.



:: برچسب‌ها: قیمت هارد اکسترنال , خرید هارد اکسترنال ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

برای هر فردی که قصد خرید لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ را دارد، جدا از موضوع کاربرد بالا و کیفیت قیمت یکی از مهم ترین موضوعات به حساب می آید. قیمت لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ در مقایسه با لوازم جانبی دیگر به مراتب بالاتر است. به عبارت دیگر می توان گفت، قیمت لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ از نظر گران بودن اصلا قابل مقایسه با لوازم جانبی عادی نیست. دلیل این تفاوت قیمت نیز این است که در تولید این لوازم از قوی ترین و پیشرفته ترین فناوری ها استفاده می شوند و همچنین پردازنده هایی روی آن ها پیاده می شود که قابلیت های بالایی دارند.

تولید لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ به مراتب سخت تر از لوازم جانبی عادی مورد استفاده ی شما است. در تولید این لوازم جانبی استانداردهای خاصی هم باید لحاظ شود. اگر بخواهیم از دید یک گیمر به موضوع نگاه کنیم، این لوازم جانبی قابلیت هایی دارند که لوازم جانبی عادی ندارند و بازی کردن با آن ها سهولت به مراتب بیشتری نسبت به لوازم جانبی معمولی دارد. تمام موارد بالا به نوعی اثر خود را در قیمت لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ می گذارند و قیمتی متغییر و بالا از آن نسبت به سایر لوازم جانبی به متقاضیان ارائه می دهند.



:: برچسب‌ها: خرید لوازم جانبی کامپیوتر , لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

زمانی که اسم لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ مطرح می شود، بسیاری فکر می کنند که این لوازم را به جز گیمرها افراد دیگر نمی توانند استفاده کنند، در صورتی که اصلا این گونه نیست. بلکه این لوازم جانبی تمام توانایی های لوازم جانبی کامپیوتر دیگر را دارند اما فناوری های جدیدی نیز در تولید آن ها به کار گرفته شده است که آن ها را بسیار برتر لوازم جانبی دیگر می کند. گیمرها یا هر فردی که به نوعی از گیم استفاده می کند، نیاز دارند در کمترین زمان بیشتر مانور را در بازی ایجاد کند.

لوازم جانبی عادی ممکن است نتوانند این قدرت مانور را در اختیار او قرار دهند اما لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ دارای کلیدهای خاص و اضافه تری هستند که به راحتی به کاربر اجازه می دهند تا با فشردن آن ها تغییرات زیادی را در بازی اعمال کند. یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ اختصاصی خوانده شوند، این است که دارای پردازنده های بسیار قوی بوده و افرادی که گیم بازی نمی کنند، نیازی به بسیاری از این قابلیت ها ندارند. برای مثال موس های گیمینگ شکل خاصی دارند که ممکن است کاربران ساده رضایت زیادی از استفاده ی آن ها نداشته باشند.



:: برچسب‌ها: لوازم جانبی کامپیوتر سیپاس ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

در میان صدها محصول کارت حافظه در بازار لوازم جانبی تلفن همراه، برندهای مختلفی مشاهده می کنید که کارت حافظه micro sd 256gb را ارائه داده‌اند. قیمت مموری در برندهای مختلف، متفاوت است. آنچه قیمت مموری micro sd 256gb را تحت تاثیر قرار می‌دهد شهرت برند تولید کننده و کیفیت محصول می باشد.

این محصولات به صورت گسترده با قابلیت خرید تکی یا عمده ای وجود دارند. استراتژی های فروش کارت حافظه به اینگونه اجرا شده است که برخی از فروشندگان، تخفیف هایی را برای مشتریان وبسایت فروشگاهی ارائه دهند. زمانی که می خواهید از قیمت کارت حافظه micro sd 256gb اطلاعات پیدا کنید با برندهایی نظیر کارت حافظه micro SD سامسونگ، کارت حافظه micro SD سَن دیک، کارت حافظه سیلیکون پاور، کارت حافظه کینگ استون و غیره برخورد می کنید.

قیمت مموری در هر یک از این برند ها با یکدیگر متفاوت است. هرچه یک کارت حافظه بتواند قابلیت ‌های بیشتری را ارائه دهد، قیمت بالاتری خواهد داشت.



:: برچسب‌ها: قیمت مموری کارت , قیمت مموری 16 گیگ ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

مموری یا کارت حافظه، تلفن های همراه، دوربین ها و اتصال آنها به ابزارهای الکترونیکی دیگر را میسر می سازند. یک کارت حافظه خوب در حقیقت بر اساس فناوری فلش طراحی شده است. به این ترتیب ذخیره سازی اطلاعات با سرعت بالا از طریق مموری امکان پذیر است. با توجه به مسائل فوق، انتخاب بهترین کارت حافظه اهمیت زیادی دارد. در خرید کارت حافظه موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:

  • ظرفیت مموری
  • قیمت مموری
  • شرکت سازنده
  • سازگاری با دستگاه هوشمند
  • مشخصات فنی
  • گارانتی و بازگشت حالا
  • اعتبار فروشگاه اینترنتی برای فروش کارت حافظه
  • کیفیت ثبت تصاویر
  • سرعت پردازش


:: برچسب‌ها: قیمت مموری ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

امروزه کسی نمی تواند خود را جدا از تکنولوژی بداند. تکنولوژی ها دیجیتالی روز به روز تغییر می کنند و زندگی انسان ها را به سمت هوشمندی کامل می برند. به احتمال زیاد اگر اخبار تکنولوژی را دنبال کرده باشید از هوش مصنوعی چیزهایی شنیده اید. هوش مصنوعی یک برتری فناوری محور در جهت ایجاد ارتباط نوروالکترونیکی است.
در این فناوری ماشین ها به جای شما فکر و عمل می کنند و سهولت هرچه بیشتر را برای شما فراهم خواهند کرد. مموری های جدید هم از این عرصه های تکنولوژی دور نمانده اند. به طوری که 3 تا از بزرگ ترین غول های تکنولوژی دنیا سعی کرده اند تا هوش مصنوعی را با مموری ها در هم بیامیزند.
این شرکت ها این گونه اعلام کرده اند که مموری های جدید خود تشخیص خواهند داد که چه فایل هایی باید انتقال پیدا کند و یا چه فایل هایی باید پاک شوند. کلاس بندی برای مموری های جدید همچنان وجود دارد اما مایکروسافت اعلام کرده است که قیمت مموری 8 گیگ کلاس 4 با تکنولوژی هوش مصنوعی به قدری بالا خواهد بود که همگان قادر به خرید آن نیستند.
اما این فرضیه توسط سامسونگ رد شده است و این شرکت معتقد است با به کارگیری دانش نوین می توان برای مثال قیمت مموری 8 گیگ کلاس 4 را با نیاز جامعه برای خرید حداکثری منطبق ساخت.


:: برچسب‌ها: قیمت مموری سیپاس ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

قیمت مموری کارت 128 گیگ سیلیکون پاور با توجه به کیفیتی که دارد به نسبت رقبای خود، بسیار مناسب است. یکی از مشکلاتی که بیشتر خریداران از آن ناراضی هستند، قیمت بالای لوازم جانبی وسایل دیجیتال بوده که باعث می شود خریدار از خرید آن محصول منصرف شود. قیمت مموری کارت 128 گیگ سیلیکون پاور در رنج 300000 تومان تا 330000 تومان در فروشگاه های مختلف قرار دارد .


دیگر مشخصات حائز اهمیت مموری کارت سیلیکون پاور
ابعاد این مموری کارت 1 × 11 × 15 میلی‌ متر است که به وسیله یک آداپتور اس دی در تمام دستگاه ها قرار می گیرد. سرعت خوانش و مقاومت مموری کارت از عوامل بسیار حائز اهمیت در کیفیت آن بوده که در این کارت حافظه سرعت آن برابر 75 مگابایت بر ثانیه است و مقاومت آن در برابر آب، ضربه و پرتو بالا است. یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب مموری کارت، کلاس آن است. کلاس کارت حافظه به میزان کیفیت آن اشاره دارد که این مموری کارت، دارای کلاس 10 (یعنی بالاترین کلاس) است. با مجموع این عوامل می شود نتیجه گرفت قیمت مموری کارت 128 گیگ سیلیکون پاور به صرفه است.

برای یک انتخاب خوب، باید تمام ویژگی ها را در کنار قیمت مورد بررسی قرار داده و تصمیم نهایی را بگیرید. قیمت مموری کارت 128 گیگ سیلیکون پاور را با ویژگی هایی که در بالا ذکر شد، مقایسه کرده و اقدام به خرید کنید.



:: برچسب‌ها: قیمت مموری سیلیکون پاور ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

بازی های رایانه ای و کنسول های بازی، فرصت های هیجان انگیز را برای جوانان و نوجوانان فراهم کرده‌اند تا در دنیای مجازی به تفریح و سرگرمی بپردازند. برای انجام بازی‌های رایانه‌ای و سایر بازی ها در صفحه نمایشگر LCD، ایکس باکس و ...، لوازم‌جانبی و تجهیزاتی باید تهیه شوند. لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ و بازی های رایانه ای شامل انواع هدست، موشواره، صفحه کلید، صفحه کنترل کننده بازی های رایانه ای یا دسته بازی می باشد.

افرادی که در حوزه خرید و فروش لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ تجربه و مهارت کافی دارند، نسبت به اسامی تخصصی این تجهیزات مسلط هستند. برای لذت بردن از بازی های رایانه‌ای موجود در بازار، خرید ابزارها و لوازم جانبی ضروری است. برخی از این لوازم جانبی به لپتاپ متصل می شوند و برخی دیگر برای صفحه های نمایشگر (تلویزیون ها) طراحی شده اند.



:: برچسب‌ها: لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

موس بی سیم تسکو، یکی از محصولات بسیار با کیفیت و کاربردی بوده که گوی سبقت را از رقبای خود در این زمینه ربوده است. این محصول، با طراحی زیبا و خوش دست، برای افرادی که کاربری راحت محصول برایشان در اولویت است انتخاب بی نظیری محسوب می شود. در خرید محصولات جانبی، قیمت، عاملی کلیدی بوده که معمولا به نسبت کیفیت مورد قضاوت قرار می گیرد. عمر مفید دستگاه، کارایی آسان، هزینه های جانبی از جمله عواملی است که با آن یک انتخاب را درست یا غلط برآورد می کنیم. موس بی سیم تسکو از لحاظ قیمت به نسبت کیفیت بالا آن یک انتخاب به صرفه و اقتصادی به شمار می رود.

موس بی سیم تسکو، به وسیله یک دانگل کوچک که در قسمت ورودی USB قرار می گیرد، به سیستم متصل شده و شروع به کار می کند. مزیت این دستگاه به نسبت موس های با سیم، کار کردن آسان با آن است. برای افرادی که مدت زمان زیادی، با لپ تاپ یا کامپیوتر کار می کنند، راحتی و خوش دست بودن موس عامل بسیار مهمی برای خرید محسوب می شود. موس بی سیم تسکو با طراحی زیبا و سبک، از خستگی دست در مدت زمان طولانی جلوگیری می کند.



:: برچسب‌ها: موس بی سیم تسکو , موس بی سیم ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

اگر می خواهید یک حافظه رایانه ای را همراه خود داشته باشید، یک گوشی جدید هواوی با فضای شگفت انگیز 512 گیگا بایتی می تواند یک فناوری بی نظیر باشد. این یک فضای ذخیره سازی، فراتر از تصور برای مدل های معمولی گوشی است چرا که قابلیت های آن در حد رم 256 گیگابایتی است که تلفن هایی مانند آیفون X ارائه می دهند. در این مورد، حافظه رم گوشی، 512 گیگ است اما می تواند از رم جانبی نیز پشتیبانی کند. قیمت مموری گوشی 512 گیگ به عنوان یک ابزار جانبی، مجزا از قیمت گوشی خواهد بود.

این میزان فضای ذخیره سازی، بیشتر از اکثر مدل های MacBook Pro است و به شما امکان می دهد برنامه های 400 مگابایتی را بیش از 1200 بار، بارگیری کنید. چیزی که واقعاً شما را به شگفتی وا می دارد. اگر به خرید این محصول علاقه مند شده اید، برای دریافت قیمت رم گوشی 512 گیگ، بهتر است منابع معتبر را دنبال کنید و در نهایت، یکی از مدل ها را انتخاب کنید. البته این رم ها زیاد متنوع نیستند چون نوع خاصی از محصولات حافظه جانبی محسوب میشوند که به تازگی به بازار ارائه شده اند.



:: برچسب‌ها: قیمت مموری 512 گیگ ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

برخی از افراد تصور می کنند با هوشمند شدن تلفن های همراه و افزایش تنوع در صنعت موبایل، دیگر نیازی به استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ نیست و دیگر زمان آن رسیده که آن ها را کنار بگذاریم این در حالی است که روز به روز بر اهمیت استفاده از لپ تاپ و کامپیوتر افزوده می شود. از ثبت نام در آزمونی خاص گرفته تا کار کردن با نرم افزار های حرفه ای و خاص همه و همه به وسیله کامپیوتر صورت می گیرد؛ بنابراین نمی توان اهمیت آن ها را نادیده گرفت.

زمانی که استفاده از وسیله ای مانند کامپیوتر زیاد باشد احتمال خراب شدن یا مشکل پیدا کردن قطعات آن نیز بالا می رود بنابراین باید مکان هایی وجود داشته باشند که این قطعات را به فروش برسانند. فروشگاه های لوازم جانبی کامپیوتر اصفهان برای پاسخ به این نیاز به وجود آمده اند. البته اقلامی که در فروشگاه های لوازم جانبی کامپیوتر اصفهان به فروش می رسد صرفا برای قطعات خراب شده نیست به عنوان مثال شما می توانید پد موس، موس، خنک کننده لپ تاپ، هدفون، کیبورد و به طور کلی هر وسیله ای که برای استفاده آسان تر از کامپیوتر یا لپ تاپتان نیاز دارید را از آن ها تهیه کنید.



:: برچسب‌ها: لوازم جانبی کامپیوتر اصفهان , لوازم جانبی کامپیوتر سیپاس ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

اگر قصد خرید یکی از انواع مموری را دارید باید به شما بگویم که هر چه ظرفیت حافظه مموری بیشتر باشد، قابلیت های آن بیشتر است و البته قیمت گرانتری هم دارد. به طور مثال، قیمت رم ۲۰۰ گیگ با قیمت رم ۵۶، 8 یا 32 بسیار متفاوت است.

با توجه به کیفیت ذخیره سازی اطلاعات و سرعت انتقال داده ها، می توان انتظار داشت قیمت مموری با ظرفیت ۲۰۰ گیگ بسیار بیشتر از سایر مدل‌ های مشابه است. اگر حجم زیادی برای ذخیره سازی نیاز ندارید، از حافظه‌ های ۲، ۴، ۶ ،۱۶ و یا ۳۲ گیگ استفاده کنید. قیمت خرید کارت حافظه با این ظرفیت ها تقریباً متناسب است. اما اگر قرار باشد فایل های ویدیویی با کیفیت فول اچ دی ذخیره کنید، به ظرفیت های بیشتر از ۵۰ گیگ نیاز دارید. قیمت مموری ۲۰۰ گیگ را در این مورد ارزیابی کنید و چنانچه ارزش خرید کردن و ذخیره اطلاعات با ارزش شما را دارد، دست به کار شوید!

یکی دیگر از نکاتی که در خرید یکی از انواع مموری باید به آن توجه کنید، عملکرد آن برای ذخیره سازی اطلاعات است. برخی از انواع کارت های حافظه برای استفاده در رایانه ها نیاز دارند که ظرفیت آنها بیشتر از ۱۰۰ گیگ باشد؛ چرا که سرعت پردازش باید بالا بوده و با مشکلات یا کندی انتقال اطلاعات رو به رو نشوند.



:: برچسب‌ها: قیمت مموری , سیپاس ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

موس بی سیم تسکو، یکی از محصولات بسیار با کیفیت و کاربردی بوده که گوی سبقت را از رقبای خود در این زمینه ربوده است. این محصول، با طراحی زیبا و خوش دست، برای افرادی که کاربری راحت محصول برایشان در اولویت است انتخاب بی نظیری محسوب می شود. در خرید محصولات جانبی، قیمت، عاملی کلیدی بوده که معمولا به نسبت کیفیت مورد قضاوت قرار می گیرد. عمر مفید دستگاه، کارایی آسان، هزینه های جانبی از جمله عواملی است که با آن یک انتخاب را درست یا غلط برآورد می کنیم. موس بی سیم تسکو از لحاظ قیمت به نسبت کیفیت بالا آن یک انتخاب به صرفه و اقتصادی به شمار می رود.

موس بی سیم تسکو، به وسیله یک دانگل کوچک که در قسمت ورودی USB قرار می گیرد، به سیستم متصل شده و شروع به کار می کند. مزیت این دستگاه به نسبت موس های با سیم، کار کردن آسان با آن است. برای افرادی که مدت زمان زیادی، با لپ تاپ یا کامپیوتر کار می کنند، راحتی و خوش دست بودن موس عامل بسیار مهمی برای خرید محسوب می شود. موس بی سیم تسکو با طراحی زیبا و سبک، از خستگی دست در مدت زمان طولانی جلوگیری می کند.



:: برچسب‌ها: موس تسکو , موس بی سیم ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

فروش عمده یکی از انواع خرید لوازم جانبی کامپیوتر عمده است که با پیشرفت کامپیوترها و لپ تاپ ها و حتی تلفن های همراه رشد چشمگیری داشته است. روش های مختلفی برای خرید لوازم جانبی کامپیوتر عمده وجود دارد که در حال حاضر بهترین روش، خرید اینترنتی است. خرید اینترنتی برای این بهتر است که امکانات زیادی را در اختیارتان قرار می دهد که در روش های دیگر خرید وجود ندارند.

شما به راحتی با مراجعه به اینترنت محصولی که می خواهید را می توانید خریداری کنید. البته شما در ابتدا باید فروشگاهی را پیدا کنید که شرایط آن با معیارهای شما برای خرید منطبق بوده و در عین حال لوازم جانبی کامپیوتر مطمئنی را در اختیار شما قرار دهد. البته لازم به ذکر است نقص ها و مشکلاتی به این روش وارد می شود که اگر دقت کافی در هنگام خرید داشته و درباره ی خریدهای آنلاین به اندازه ی کافی بدانید هیچ یک از این مشکلات برای شما پیش نخواهد آمد.



:: برچسب‌ها: خرید لوازم جانبی کامپیوتر , لوازم جانبی کامپیوتر اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

قیمت مموری

اگر شما هم فردی هستید که به دنبال لیست قیمت رم گوشی ارزان قیمت هستید، باید توجه داشته باشید که تنها معیار برای خرید یک رم، تنها قیمت نیست و در اولویت اول، کیفیت مناسب مهم است؛ چرا که اگر شما رمی را خریداری کنید که قیمت پایینی دارد اما از کیفیت کافی برخوردار نیست، ممکن است هر لحظه دچار خرابی شود و شما مجبور به پرداخت هزینه ی مجدد باشید. پس بهتر است به جای پرداخت هزینه مجدد، از همان اول رمی را خریداری کنید که کیفیت مناسب را داشته و می تواند مدت طولانی برای شما کار کند.

اگر بخواهیم نقش کیفیت را در قیمت یک رم گوشی بسنجیم باید، بگوییم مهم ترین عامل در تعیین قیمت، کیفیت است؛ چرا که برای باکیفیت بودن یک محصول، تولید کنندگان مجبور به استفاده از موادی هستند که گران می باشد؛ در نتیجه این گرانی مواد اولیه و شرایط تولید، به طور مستقیم باعث افزایش قیمت رم گوشی می شود.

همیشه سعی کنید قیمت مموری گوشی ارزان و گران را بپرسید و سپس با در نظر گرفتن کیفیت و برند محصول، اقدام به خرید نمایید. قیمت و کیفیت ارتباط تنگاتنگی با یک دیگر دارند و افزایش یکی، باعث افزایش دیگری می شود؛ لذا مطمئن باشید با پرداخت هزینه ی کم، هیچ گاه نمی توانید محصولی با کیفیت را خریداری کنید.



:: برچسب‌ها: قیمت مموری گوشی , قیمت مموری ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

در این قسمت به بررسی ویژگی ها و کاربردهای پرکاربردترین لوازم جانبی کامپیوتر می پردازیم. لازم به ذکر است که تمام توضیحات ما جنبه اجمالی دارند و هر کدام از این قطعات دنیای وسیعی دارند که می توان در مورد آن ها میلیون ها مقاله نوشت.

  • کیس

معقول ترین قسمت برای شروع، کیس است. این مورد، مهمترین بخش کامپیوتر را تشکیل می دهد و بدون وجود آن ما چیزی به اسم کامپیوتر نخواهیم داشت. این مورد را جزو لوازم جانبی کامپیوتر به حساب نمی آورند. این بخش چند وظیفه اصلی از جمله گردش هوای مناسب، ایجاد عایق الکتریکی و صوتی، و همچنین جلوگیری از ورود گرد و غبار را بر عهده دارد.

  • فن

اگرچه کامپیوتر یک سیستم پردازشگر حرفه ای و بی نظیر است؛ اما برای تمام فعالیت های خود به یک فن کوچک نیاز دارد. مغز کامپیوتر را تراشه ها تشکیل می دهند و این تراشه های بعد از انجام فعالیت های خود داغ می شوند و اگر پروتکلی برای خنک کردن آن ها در میان قطعات کامپیوتر موجود نباشد، در مدت زمان کوتاهی می سوزند. فن ها هم داخلی هستند و هم خارجی که انواع خارجی را معمولا در گروه لوازم جانبی کامپیوتر دسته بندی می کنند.

  • مادربورد

کامپیوتر بدون مادربورد معنی ندارد؛ چون همه قطعات را به نوعی به یکدیگر متصل می کند. مادربورد یک برد فوق پیشرفته چند سلولاری حرفه ای است که محلی برای قرارگیری تقریبا تمامی بخش های کیس دارد.مادربورد 90 درصد قطعات کامپیوتر را به هم اتصال می دهد و ارتباط آن ها را کامل می کند. بدون مادربورد کامپیوتر صرفا شوخی است. مادربوردها معمولاً به دو دسته اصلی تقسیم می شوند: این دو دسته از همه نظر شبیه یکدیگر هستند و فقط سوکت پردازنده آن ها تفاوت دارد.

  • چیپست یا تراشه

بعد از آن که قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی کامپیوتر را به نوعی به مادربورد متصل کردیم، حالا به یک کنترلر نیاز داریم تا عملکرد بخش های مختلف را کنترل کند و دستورات لازم را به بخش های مرتبط ارسال نماید. تراشه یا چیپست که احتمالا اسم آن را زیاد شنیده اید، این کار را انجام می دهد. لازم به ذکر است رقابت غول های فناوری امروزه تنها بر سر ساخت تراشه حرفه ای تر است. چراکه اگر تراشه ای به حرفه ای ترین شکل برنامه ریزی شود می تواند ربات ها را هم به انسان شبیه کند. هوش مصنوعی کاملا وابسته به این گروه از قطعات کامپیوتر است. اگرچه شرکت های زیادی به تولید مادربورد مشغول هستند، ولی چیپست ها را اکثرا شرکت سازنده CPU تولید می کند، یعنی دو شرکت AMD و اینتل.

  • پاور

حال فرض کنید که ما تمامی قطعات کامپیوتر را بر روی مادربورد پیاده سازی کردیم و با یک تراشه قدرتمند ارتباط میان آن ها را برقرار کردیم. خوب اکنون کامپیوتر چگونه باید فعالیت خود را شروع کند در صورتی که هیچ منبع تغذیه ای ندارد؟ در این جا به یکی از مهم ترین قسمت های لوازم جانبی کامپیوتر یا شاید اصلی کامپیوتر می رسیم. پاور نقش منبع تغذیه را برای کامپیوتر شما ایفا می کند. این بخش با ذخیره و تنظیم برق مورد نیاز سعی می کند کامپیوتر را در بهترین کارایی نگه دارد.



:: برچسب‌ها: لوازم جانبی کامپیوتر تهران , لوازم جانبی کامپیوتر اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

چند نوع از هندزفری بادیگاردی از برند های مختلف را به شما معرفی می کنیم و مشخصات آن ها را به تفصیل می آوریم تا شما متناسب با نیاز و بودجه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

  • هندزفری بادیگاردی فشن مدل OKU-05

اگر می خواهید موزیک با کیفیت عالی گوش دهید، این هندزفری مناسب شما نخواهد بود. هندزفری بادیگاردی فشن مدل OKU-05 فقط مخصوص کسانی است که می خواهند به تلفن هایشان با کیفیت عالی پاسخ دهند. این هندزفری دارای یک سری اضافی بوده و میکروفون آن صدای شما را به گوش مخاطب می رساند. قیمت هندزفری بادیگاردی از این برند حدودا 45 هزار تومان تا 50 هزار تومان است.

 

  • هدفون بادیگاردی مدل EM-01 یکی از انواع هندزفری بادیگاردی

این هندزفری بادیگاردی از آن دسته هندزفری هایی است که قابلیت پخش صدا آن عالی بوده و به راحتی در شلوغی و سر و صدا، صدای طرف مقابل را به وضوح به گوش شما می رساند. کیفیت پخش موسیقی در این هندزفری نیز مانند هندزفری بلوتوث مناسب است. قیمت این هندزفری بادیگاردی 48 هزار تومان است.

 

  • هندزفری بلوتوث بادیگاردی VOX دار

این هندزفری نیاز به فشردن دکمه در زمان مکالمه ندارد و به هنگام صحبت از پخش صدا در بلندگو جلوگیری می کند.امکان برقراری ارتباط خصوصی، عدم رویت و تشخیص بیسیم در زمان استفاده، قابل استفاده برای بیسیم های واکی تاکی 2 فیش از مزایای این هندزفری بادیگاردی است. قیمت هندزفری بادیگاردی VOX دار 80 هزار تومان است.



:: برچسب‌ها: هندزفری بادیگاردی , هندزفری بلوتوث ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

برای شما یا هر فرد دیگری که قصد خرید هارد اکسترنال را دارد، یکی از سوال هایی که پیش می آید این است که بهترین هارد اکسترنال چه برندی است و این هارد اکسترنال را چگونه می توان خرید؟ متاسفانه امروزه با زیاد شدن فروشندگان محصولات جانبی کامپیوتر همه در تلاش هستند با جلب مشتری به سود بیشتر برسند. این عامل باعث شده است تا افرادی نیز با دادن وعده های دروغین به خریداران محصولات بی کیفیت و نامطمئن را به آن ها بفروشند.

برای فردی که تصمیم دارد، اولین هارد اکسترنال خود را خریداری کند، ممکن است پیدا کردن بهترین هارد اکسترنال کمی دشوار باشد. برای آن که بتوانید بهترین هارد اکسترنال را که متناسب با کارتان است، بیابید باید معیارهایی مانند قیمت هارد اکسترنال، کیفیت، سرعت و .. را بررسی کنید.

برای انتخاب بهترین هارد اکسترنال شما می توانید به نمایندگی های فروش این محصول مراجعه کرده و با گرفتن مشورت بهترین انتخاب را انجام دهید. اما راه حل آسان تری نیز وجود دارد و آن کمک گرفتن از فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده هارد اکسترنال است. برای این کار شما باید فروشگاه اینترنتی معتبری را یافته و به کمک آن تمام اطلاعاتی که برای خرید بهترین هارد اکسترنال نیاز دارید مانند قیمت هارد اکسترنال، کیفیت و ... را به دست آورید.



:: برچسب‌ها: خرید هارد اکسترنال , قیمت هارد اکسترنال , سیپاس ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

تنها چیزی که در قرن 21 نمی توان جلوی رشد سریع آن را گرفت، فناوری و تولید تکنولوژی های جدید است. تکنولوژی ها امروزه بیش از هر زمان دیگری مخاطبان را به سمت خود می کشانند. لوازم جانبی کامپیوتر نیز هم پای رشد فناوری در حال حرکت هستند به طوری که هرساله شاهد عرضه انواع مختلفی از آن ها با جدیدترین توانایی ها به بازار هستیم.

برای آن که بتوانید انتخاب مناسبی در هنگام خرید داشته باشید، سعی کنید از جدیدترین دستاوردهای فناوری، اطلاعاتی را به دست آورید. مطالعه در مورد جدید ترین فناوری های کامپیوتری و تولید لوازم جانبی، نه تنها خسته کننده نیست بلکه می تواند بسیار جذاب باشد. اگر بخواهیم بگوییم که چه محصولاتی در سال های اخیر رشد بیشتری داشته اند باید لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ را در صدر قرار دهید؛ چرا که با رشد گیم ها این لوازم نیز رشد کرده اند.



:: برچسب‌ها: لوازم جانبی کامپیوتر اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

پرداختن به مسئله "قیمت مموری 8 گیگ ارزان" مستلزم این است که برندهای مختلف موجود در بازار را با دقت تجزیه و تحلیل کنید. اگر به عنوان یک مشتری قصد دارید یک کارت مموری8 گیگ ارزان قیمت خریداری کنید قطعاً در اولین فروشگاه خرید خود را انجام نمی دهید!

شما ترجیح می دهید محصولات مختلف از برندهای متفاوت را در کنار یکدیگر مقایسه کنید. به این ترتیب به جای اینکه وقت و انرژی خود را در مغازه ها بگذرانید بهتر است برای مقایسه قیمت مموری 8 گیگ ارزان از میان صدها محصول، به وب سایت های فروشگاهی آنلاین مراجعه کنید. به این ترتیب در کوتاه ترین زمان و با سرعت بیشتر می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

فاکتورهای مختلفی در قیمت مموری 8 گیگ ارزان تاثیرگذار هستند. اگرچه این قیمت ها متفاوت می باشند اما در حقیقت، ارزان بودن یا گران بودن یک کارت مموری تحت تاثیر ابعاد و اندازه ها، برند تولید کننده، سرعت بارگذاری و خواندن اطلاعات و کیفیت کارت حافظه بستگی دارد.

شرکت های مهم سازنده انواع کارت حافظه ۸ گیگ، محصولاتی را تولید کرده‌ اند که با کیفیت بسیار عالی، وزن سبک تری دارند، بنابراین هر چه کیفیت و امکانات یک مموری ۸ گیگ بیشتر و بهتر باشد، قطعاً قیمت بالاتری خواهد داشت؛ اما مقایسه چند برند، بهترین راهکار برای این است که مشتریان بتوانند قیمت مموری 8 گیگ ارزان را پیدا کنند.

در قسمت های بعدی درباره ویژگی های مموری 8 گیگ، موارد کاربردی آن و همچنین امکانات و مزایایی که این محصولات برای مشتری دارند بیشتر صحبت می کنیم. برای دریافت قیمت مموری 8 گیگ ارزان می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.



:: برچسب‌ها: سیپاس ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

ظرفیت مموری: این فاکتور یکی از مهم ترین گزینه هایی است که می تواند بر روی قیمت یک مموری تاثیر بگذارد. همان طور که در ابتدای محتوا نیز خدمت تان عرض کردیم، هر چقدر ظرفیت یک مموری بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. پس اگر قرار است که بر طبق این موضوع، بخواهیم قیمت مموری 64 گیگ را تعیین کنیم، می توانیم بگوییم که صد در صد، قیمت این مموری از یک مموری 32 گیگ بیشتر می باشد.
سرعت انتقال داده ها روی مموری: این موضوع نیز یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که می تواند بر روی قیمت مموری 64 گیگ، تاثیر بسیار زیادی بگذارد. سرعت انتقال اطلاعات برای هر مموری می تواند متفاوت باشد و این موضوع از یک اصل بسیار ساده پیروی می کند. هر چقدر سرعت انتقال اطلاعات برای یک مموری بالاتر طراحی شده باشد، طبیعتاً قیمت آن مموری نیز بالاتر خواهد بود. مثلاً قیمت انواع مموری 64 گیگ با سرعت انتقال اطلاعات 120 گیگا بایت بر ثانیه، بیشتر از همان مموری با سرعت 80 گیگا بایت در ثانیه می باشد. در نهایت، قیمت مموری 64 گیگ با سرعت های بالاتر، بیشتر نیز خواهد شد.
گارانتی: این موضوع خیلی خیلی مهم است. در واقع، بحث گارانتی نه تنها بر روی قیمت مموری 64 گیگ، بلکه بر روی قیمت محصولی که خریداری می شود تاثیر دارد. ضمانت نامه و یا همان گارانتی یک محصول، خیال مشتری را از بابت محصولی که قصد خریداری آن را دارد، راحت می کند. اما درباره قیمت مموری های 64 گیگی، با توجه به گارانتی در نظر گرفته شده برای آن، هر چقدر مدت زمان ضمانت نامه محصول بیشتر باشد، یعنی شرکت برای مدت طولانی تری، مشکلات محصول خود را ضمانت می کند، و قیمت مموری نیز بالاتر خواهد رفت.



:: برچسب‌ها: قیمت مموری کارت , قیمت فلش مموری , فروشگاه سیپاس ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

این مدل از خرید در جوامع مختلف و حتی کشورهای صنعتی نیز به چشم می خورد؛ چرا که در هر ملت افرادی هستند که از یکسری معیارهای ذهنی پیروی کنند. برخی از فروشندگان، خرید عرفی لوازم جانبی کامپیوتر و متقاضیان آن را نادیده می گیرند، در صورتی برخی دیگر توجه ویژه ای به متقاضیان این مدل از خرید دارند. افرادی که خواهان خرید عرفی لوازم جانبی کامپیوتر هستند، بهتر است ابتدا با جستجو، مراکزی را پیدا کنند که حاضر هستند به این مدل از خرید آن ها احترام بگذارند. البته افرادی که در یک منطقه ی خاص زندگی می کنند و براساس یک معیارهای کلی اقدام به خرید می کنند بسیار راحت تر هستند؛ چرا که فروشندگان آن منطقه نیز از همین معیارها پیروی می کنند و ارتباط کاملا دوطرفه است.

یکی از بهترین روش هایی که برای خرید عرفی لوازم جانبی کامپیوتر پیشنهاد می شود، این است که افراد خواهان این روش در قدم اول معیارهای خود را نوشته و به نمایندگی های فروش محصول مورد نظر مراجعه کنند و از مسئول نمایندگی بخواهند تا محصولی با آن ویژگی ها را در اختیارشان قرار دهد. البته راه های آسان تری نیز وجود دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

 

خرید عرفی لوازم جانبی کامپیوتر به صورت اینترنتی
امروزه خرید عرفی لوازم جانبی کامپیوتر بسیار آسان تر از چند سال گذشته شده است و هر فردی که خواهان این روش است به راحتی می تواند به مقصود خود برسد و نیازی نیست زمان زیادی را صرف جستجو در فروشگاه های مختلف کند. امروزه شما به راحتی می توانید با مراجعه به وبسایت های آنلاین، اقدام به خرید عرفی لوازم جانبی کامپیوتر نمایید. افرادی که تابع معیارهای خاصی برای خرید هستند، می توانند با مراجعه به این فروشگاه ها و خواندن ویژگی های هر محصول، به راحتی لوازم جانبی مورد نیاز خود را پیدا کرده و آن را خریداری کنند.

به علاوه افرادی که از این روش خرید استفاده می کنند، می توانند از مزایای دیگری مانند انواع تخفیفات و .. استفاده کنند و زمانی که تا حد مشخصی از آن فروشگاه اینترنتی محصول خریداری کردند، محصول مورد نظر بدون هزینه ی پست برای آن ها ارسال می شود. از آن جایی که افراد تابع خرید عرفی لوازم جانبی کامپیوتر حساس هستند فروشگاه های اینترنتی به آن ها این امکان را می دهند تا هزینه ی محصول مورد نظر را درب منزل پرداخت کنند.



:: برچسب‌ها: خرید لوازم جانبی کامپیوتر , قیمت لوازم جانبی کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

موس بی سیم دیگری که از برند مایکروسافت می خواهیم معرفی کنیم با نام موس بی سیم مایکروسافت مدل Surface Mobile Mouse در بازار به فروش می رسد. از لحاظ سازگاری این موس بی سیم مایکروسافت بر روی ویندوز 8/8.1/10 و ویندوز RT 8.1 و RT 8، ویندوز 10 phone - اندروید 4.4.2-5 - مکینتاش Mac OS X v10.10.5/10.11.1, و 10.11.4 قابلیت اجرایی دارد. تا 15 متر برد موس بی سیم مایکروسافت است. باتری این موس تا یک سال کاربرد دارد و نیاز به تعویض پیدا نمی کند. قیمت موس بی سیم مایکروسافت حدودا 1 میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومان است. خرید موس بی سیم مایکروسافت از این مدل با توجه به قابلیت های آن به صرفه و معقول است.



:: برچسب‌ها: موس بی سیم , موس گیمینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

قیمت هارد اکسترنال 8 ترابایت را از ما بپرسید !! برای تمام خریداران محصولات الکترونیک قیمت معیار مهمی تلقی می شود. بعضی از کاربران این محصولات معتقدند که قیمت بالای آن ها نشانه ی کیفیت است. تصور آن ها در بیشتر موارد درست است اما موارد هم وجود دارد که برند تولید کننده هارد اکسترنال برای منافع خود، قیمت هارد اکسترنال 8 ترابایت را بی رویه افزایش می دهد.

به همین دلیل گفته می شود، قیمت بالای یک محصول همیشه نشانه ی کیفیت آن نیست. شما برای آن که فریب این برندها را نخورید، باید قبل از اقدام به خرید و پرداخت برندهای معتبر در زمینه ی تولید این محصول را شناسایی کرده و از ویژگی هایی که هاردهای آن ها دارد، اطلاعات کسب کنید. این کار به شما کمک می کند هارد اکسترنال 8 ترابایت خود را از برندی خریداری کنید که در عین اطمینان از ویژگی های محصول، هزینه ی زیادی را هم پرداخت نکرده اید.

شاید در مورد هارد اکسترنال 250 گیگ قیمت زیاد مهم نباشد اما در مورد هاردهای باظرفیت و گرانی همچون هاردهای اکسترنال 8 ترابایت قیمت به یک معیار مهم تبدیل می شود. لذا قبل از خرید، حتما اطلاعات کاملی را در مورد قیمت کسب نمایید تا مجبور به پرداخت هزینه ی مجدد نشوید.



:: برچسب‌ها: قیمت هارد اکسترنال 2 ترابایت , قیمت هارد اکسترنال 4 ترابایت , قیمت هارد اکسترنال 8 ترابایت ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

اگر شما هم قصد خرید یک هارد اکسترنال با ظرفیت بالا را دارید، قطعا بعد از مشاهده کیفیت و انتخاب برند هارد اکسترنال، قیمت هارد اکسترنال 10 ترابایت یکی از مهم ترین گزینه هایی است که دوست دارید بدانید. قیمت هارد های اکسترنال بر اساس متغیر های متفاوتی محاسبه می شود؛ ولی عمده این متغیرها شامل سرعت، کیفیت، حجم، مقاومت در برابر آسیب، عمر هارد اکسترنال و ... هستند. قطعاً قیمت هارد اکسترنال 10 ترابایت که ظرفیت بسیار بالایی دارد نسبت به یک هارد اکسترنال 250 گیگابایت، بسیار متفاوت خواهد بود.

معیار دیگری که در قیمت یک هارد اکسترنال اثر قابل توجهی دارد، سرعت هارد اکسترنال است. سرعت هارد اکسترنال ناشی از چرخش دیسک گردان آن و پردازش اطلاعات هارد است. سرعت هارد اکسترنال شاید برای افرادی که استفاده های معمولی از آن مانند نگه داری اطلاعات و ... دارند، زیاد مهم نباشد.

اما سرعت یک هارد اکسترنال برای فردی که کارهای روزانه او وابسته به این هارد است و تمامی اطلاعات شغلی او روی هارد قرار دارد، بسیار مهم است. لذا یکی از توصیه هایی که هنگام خرید انواع هاردهای اکسترنال به افراد می شود، این است که ابتدا به هدف خود و نیاز خود از خرید هارد اکسترنال توجه کنند و متناسب با آن اقدام به خرید نمایند؛ چرا که بی ‌توجهی به این معیارها، باعث خطا در انتخاب می شود.

معیار دیگری که قیمت هارد اکسترنال 10 ترابایت خوب را با یک هارد اکسترنال بی کیفیت متمایز می سازد، عمر مفید آن است. قطعاً هارد هایی که از عمر بالایی برخوردار هستند و کمتر دچار مشکلات فیزیکی می شوند، قیمت ‌های بالاتری دارند. برای این که هارد اکسترنال با دوام داشته باشید، معمولا توصیه می شود هارد های اکسترنالی را خریداری نمایید که فن دارند. فن در داخل هارد امکان تبادل هوا را فراهم ساخته و به هارد اجازه می‌ دهد تا خنک شود؛ زیرا اگر هارد بیش از حد گرم شود، امکان از بین رفتن بورد های آن وجود دارد.



:: برچسب‌ها: هارد اکسترنال 250 گیگ , قیمت هارد اکسترنال 2 ترابایت ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

اخبار مربوط به رشد فناوری های جدید هرروزه بیشتر می شوند. این اخبار در مورد لوازم جانبی کامپیوتر نیز وجود دارد. صفحه کلید و موس های گیمینگ امروزه در صدر جدیدترین و جذاب ترین لوازم جانبی کامپیوتر عرضه شده به بازار هستند. البته نمی تواند از رشد چشمگیر موس های بی سیم، و هندزفری  و هدفون های بی سیم نیز چشم پوشی کرد. مانیتورهای جدید، موس های پیشرفته با حساسیت بالا، صفحه کلید های خاص و ... همگی جدیدترین فناوری ها هستند که در حوزه جهان الکترونیک به بازار عرضه شده اند.  طبق نظرات غول های فناوری جهان، تکنولوژی تولید لوازم جانبی کامپیوتر به سمت اسمارتینگ کامل یا زندگی هوشمند پیش می روند. با مطالعه در مورد این فناوری ها سعی کنید از دنیای تکنولوژی های جدید کامپیوتری عقب نمانید. ما در سیپاس سعی داریم جدیدترین اخبار تکنولوژی های جهان را در اختیارتان قرار دهیم. 



:: برچسب‌ها: لوازم جانبی کامپیوتر ارزان , قیمت لوازم جانبی کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

دانگل ها به دلایلی مانند گم شدن ، تبدیل به یک معظل اساسی برای افرادی که از موس های بی سیم استفاده می کنند، شده اند. به همین دلیل افراد زیادی به دنبال یافتن راه حل گم شدن دانگل موس بی سیم هستند. خرید دانگل موس بی سیم از فروشگاه ها راه آسانی است که بسیاری آن را انتخاب می کنند اما به تمام جوانب توجه نمی کنند.

شما می توانید به راحتی موس خود را به مراکز فروش لوازم جانبی کامپیوتر برده و دانگل مناسب را خریداری کنید. خرید دانگل موس بی سیم از مراکز فروش، خود با مشکلاتی نیز همراه است. یکی از مشکلات این است که ممکن است به مراکز زیادی مراجعه کنید اما نتوانید دانگل مناسب را خریداری کنید یا حتی با خریداری مجدد بازهم آن را گم کنید یا خراب شود. با این حال در هنگام خرید مجدد دانگل برای موس بی سیم خود به موارد زیر توجه نمایید:

  • شما به هیچ وجه نمی توانید از دانگل موس دیگری برای موس خود استفاده کنید، پس سعی کنید از امتحان کردن دانگل موس دیگر نیز خودداری کنید؛ زیرا ممکن است موس شما آسیب ببیند.
  • حتما سعی کنید دانگلی را خریداری کنید که مشابه با دانگل فابریک یا اصل خود موستان باشد تا مشکلی برای موس پیش نیاید.
  • دانگل را حتما چندین بار با ورودی یو سی بی امتحان کنید تا در صورتی که آسیب دیده است، متوجه آن شوید.
  • برای خرید دانگل موس بی سیم حدالامکان به مراکزی مراجعه کنید که از معتبر بودن محصولاتشان اطمینان دارید.
  • اگر می توانید، دانگلی را خریداری نمایید که تولید کننده آن همان برند سازنده ی موستان است.
  • حتما توجه داشته باشید که هر موس بی‌ سیم دارای کد مخصوص نرم‌افزاری است که فقط برای همان محصول قابل ‌استفاده است تا از تداخل احتمالی جلوگیری شود


:: برچسب‌ها: موس بی سیم ارزان , قیمت موس بی سیم ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

از مهمترین مزایای خرید عمده لوازم جانبی شیائومی، مناسب تر بودن قیمت‌ ها است. قطعاً قیمت خرید یک عدد قاب گوشی شیائومی، گران تر از قیمت خرید عمده آن تمام می ‌شود. خرید تک عددی فقط برای کاربران و مشتریان است، اما خرید عمده این لوازم جانبی برای توزیع کنندگان و فروشگاه داران روی قیمت تعداد، به صرفه تر تمام می شود. قیمت خرید عمده لوازم جانبی شیائومی، انواع شارژر شیائومی و پاوربانک، انواع کارت حافظه تلفن همراه، خرید عمده هندزفری و هدست، کیف و قاب موبایل بسیار کمتر از قیمت فروش به مشتری خواهد بود. به همین دلیل است که فروشگاه داران تلفن همراه و لوازم جانبی، تمام این لوازم را به صورت عمده و بسته بندی شده خریداری می کنند و پس از محاسبه درصد سود خود، آن را به صورت تکی به مشتری عرضه می دارند.

 

وقتی می ‌خواهید لوازم جانبی شیائومی را بخرید، سعی کنید ابتدا نیاز خود را برای هر کدام از لوازم جانبی مشخص کنید. قیمت لوازم جانبی موبایل در برخی از دسته بندی ها گرانتر است. مثلاً قیمت پاوربانک باکیفیت بسیار گرانتر از قیمت ‌هندزفری است. اگر واقعاً به لوازم جانبی گران قیمت نیازی ندارید، هزینه خود را در بخش دیگری خرج کنید. برای خرید عمده لوازم جانبی شیائومی یا به صورت تک می توانید با کارشناسان فروش در همین فروشگاه اینترنتی تماس بگیرید. کیفیت محصولات تضمین شده است و ارسال به تمام شهرستان های ایران هم انجام می گیرد.

 



:: برچسب‌ها: سیپاس ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

در میان صدها محصول کارت حافظه در بازار لوازم جانبی تلفن همراه، برندهای مختلفی مشاهده می کنید که کارت حافظه micro sd 256gb را ارائه داده‌اند. قیمت مموری در برندهای مختلف، متفاوت است. آنچه قیمت مموری micro sd 256gb را تحت تاثیر قرار می‌دهد شهرت برند تولید کننده و کیفیت محصول می باشد.

این محصولات به صورت گسترده با قابلیت خرید تکی یا عمده ای وجود دارند. استراتژی های فروش کارت حافظه به اینگونه اجرا شده است که برخی از فروشندگان، تخفیف هایی را برای مشتریان وبسایت فروشگاهی ارائه دهند. زمانی که می خواهید از قیمت کارت حافظه micro sd 256gb اطلاعات پیدا کنید با برندهایی نظیر کارت حافظه micro SD سامسونگ، کارت حافظه micro SD سَن دیک، کارت حافظه سیلیکون پاور، کارت حافظه کینگ استون و غیره برخورد می کنید.

قیمت مموری در هر یک از این برند ها با یکدیگر متفاوت است. هرچه یک کارت حافظه بتواند قابلیت ‌های بیشتری را ارائه دهد، قیمت بالاتری خواهد داشت.



:: برچسب‌ها: قیمت مموری کارت , قیمت فلش مموری , سیپاس ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

انواع موس بی سیم بدون توجه به اینکه با باتری یا بدون باتری کار می کنند امکان سهولت و سرعت را در انجام کارهای رایانه‌ای فراهم می آورند. استفاده از این تجهیزات، سطح بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد، بنابراین نسبت به انواع موس های سیم دار، دارای برتری هستند. یکی دیگر از مزایای استفاده از موس بی سیم، آزادی عمل و بدون محدودیت است. سرعت پاسخ دهی و حساسیت این تجهیزات در مقایسه با موس های سیم دار بالاتر می باشد؛ عدم اتصال آن به سیم موجب می شود که کاربر بتواند در فاصله بیشتری از رایانه ها، موس را حرکت دهد.

علی رغم مزایای زیادی که در موس های بی سیم وجود دارد، برخی از معایب و چالش‌ها نیز برای آن مطرح می‌شوند. کاهش انرژی باتری ها به عنوان منبع تغذیه و سیگنال های ناخواسته، هر دو در هنگام کار با موس های بی سیم نگران کننده هستند. بنابراین اگر کار شما به گونه ای است که سرعت ، دقت و اهمیت زیادی دارد، پیشنهاد می کنیم موس بی سیم خریداری کنید؛ اما اگر غیر از این است از موس های سیم دار استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: انواع ماوس , سیپاس ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

ابعاد این مموری کارت 1 × 11 × 15 میلی‌ متر است که به وسیله یک آداپتور اس دی در تمام دستگاه ها قرار می گیرد. سرعت خوانش و مقاومت مموری کارت از عوامل بسیار حائز اهمیت در کیفیت آن بوده که در این کارت حافظه سرعت آن برابر 75 مگابایت بر ثانیه است و مقاومت آن در برابر آب، ضربه و پرتو بالا است. یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب مموری کارت، کلاس آن است. کلاس کارت حافظه به میزان کیفیت آن اشاره دارد که این مموری کارت، دارای کلاس 10 (یعنی بالاترین کلاس) است. با مجموع این عوامل می شود نتیجه گرفت قیمت مموری کارت 128 گیگ سیلیکون پاور به صرفه است.

برای یک انتخاب خوب، باید تمام ویژگی ها را در کنار قیمت مورد بررسی قرار داده و تصمیم نهایی را بگیرید. قیمت مموری کارت 128 گیگ سیلیکون پاور را با ویژگی هایی که در بالا ذکر شد، مقایسه کرده و اقدام به خرید کنید.

 



:: برچسب‌ها: قیمت مموری کارت 128 گیگ ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

خوشبختانه ایران نیز توانسته است در چند سال اخیر در زمینه ی تولید لوازم جانبی کامپیوتر پیشرفت های چشمگیری داشته باشد. اما بسیاری از افراد تمایلی به خرید لوازم جانبی کامپیوتر ارزان قیمت ایرانی نداشته و آن را بی کیفیت می دانند. اگرچه ایران در زمینه ی تولید برخی از انواع لوازم جانبی نتوانسته است خود را همپای رقیبان خارجی رشد دهد اما در بسیاری از موارد نیز لوازم جانبی تولید ایران در حال رقابت با بهترین لوازم جانبی کامپیوتر در سطح جهان است.

موس های داخلی توانسته اند حتی به بازارهای جهانی نیز راه پیدا کنند و طرفداران زیادی را نه تنها در ایران بلکه در جهان به سمت خود جلب کنند. اگر بخواهیم بدون ابهام بیان کنیم احتمالا شما به سختی خواهید توانست خرید لوازم جانبی کامپیوتر ارزان را از بین محصولات خارجی انجام دهید. یکی از مهم ترین تفاوت های محصولات ایرانی و خارجی موضوع قیمت است. اگر شما لوازم جانبی کامپیوتر خاصی مد نظرتان است که ایرانی آن وجود ندارد، مجبورید نمونه ی خارجی را خریداری کنید اما اگر لوازم جانبی کامپیوتر مدنظر شما در ایران باکیفیت بالا تولید می شود نیازی نیست هزینه ی بالایی را صرف خرید نمونه های خارجی کنید.



:: برچسب‌ها: لوازم جانبی کامپیوتر سیپاس در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

CES معروف ترین نمایشگاه محصولات الکترونیکی است که همه ساله در لاس ‌وگاس برگزار شد تا جدیدترین محصولات فناورانه را به دنیا معرفی کند. این نمایشگاه تدابیر امنیتی سختی دارد و کارگزان آن معتقدند همه ی افراد نباید از جدیدترین تکنولوژی ها بهره مند شوند؛ به همین دلیل در نمایشگاه CES امکان بازدید عمومی یا خرید و فروش لوازم جانبی کامپیوتر وجود ندارد. در این نمایشگاه هرسال عجیب ترین فناوری ها که ممکن است دیدن آن ها شما را به وجد آوردند، عرضه می شوند. اگرچه هرساله این نمایشگاه جذابیت های زیادی دارد اما محصولاتی که امسال در این نمایشگاه عرضه شدند بی نظیرتر از سال های قبل بودند. چند مورد از برترین تکنولوژی های این نمایشگاه را در زیر آوردیم.

  • دیوار هوشمندی سه بعدی سامسونگ

امسال نیز سامسونگ، نمایشگر فوق حرفه ای خود موسوم به دیوار را به نمایشگاه عرضه کرد. این نمایشگر بدون قاب است و شما می‌ توانید چندین نمونه از آن را به هم متصل کنید. سامسونگ اعلام کرده است به زودی این محصول در لیست فروش لوازم جانبی کامپیوتر قرار می گیرد. این نمایشگر از فناوری جدید MicroLED استفاده می کند.

  • مانیتوری که لوله می ‌شود

شرکت LG نیز امسال از مانیتوری رونمایی کرد که قابلیت تا شدن دارد. این نمایشگر را می ‌توان لوله کرد و در جعبه پایینش قرار داد. البته این محصول یک نسخه اولیه است و هنوز ال جی اجازه به عرضه آن برای خرید و فروش لوازم جانبی کامپیوتر را نداده است.

  • هدست واقعیت مجازی از پرفروش ترین لوازم جانبی کامپیوتر

با توجه به اقبال مردم به فناوری واقعیت مجازی و پیشرفت این فناوری، شرکت HTC از جدیدترین هدست خود در این نمایشگاه پرده برداری کرد. این محصول تصاویری با وضوح، کیفیت و گرافیک بالاتری می ‌سازد و از قابلیت هدفون ‌های یکپارچه بهره می ‌برد. ممکن است تا سال آینده این محصول در میان لیست خرید و فروش لوازم جانبی کامپیوتر قرار گیرد.

  • دستیار هوشمند ال‌ جی

شاید این دستیار هوشمند که در حال حاضر در برخی از نمایندگی های خرید و فروش لوازم جانبی کامپیوتر عرضه می شود، یکی از بهترین دستاوردهای موجود در نمایشگاه CES بود. این تکنولوژی اولین دستیار هوشمندی است که در کمک به انسان تنها به صدا بسنده نمی ‌کند و قابلیت ارتباط تصویری هم دارد. این دستیار هوشمند را می توانید از فروشگاه های فروش لوازم جانبی کامپیوتر تهیه و بعد از اتصال به کامپیوتر از آن استفاده کنید.

  • تراشه ای که فکر را می ‌خواند

یک فناوری بی نظیر است که تولیدکنندگان کاربردهای آن را فراتر از قدرت انسانی می دانند. این تراشه ممکن است تا 10 سال آینده هم به نمایندگی های خرید و فروش لوازم جانبی کامپیوتر برای تحویل به مردم داده نشود؛ چرا که هنوز عیب های زیادی دارد که باید برطرف شوند؛ اما چیزی که آن را بی نظیر کرده است، این بود که توانست چندین فکر را به طور همزمان پردازش کند.

  • خانه هوشمند سامسونگ

سامسونگ نرم افزاری موسوم به اشیا هوشمند ارائه کرده است که بسیاری از وسایل هوشمند منزل را توسط دستیار هوشمند صوتی به هم وصل می ‌کند. شما با استفاده از این فناوری می توانید زمانی که در رختخواب هستید، تمامی لوازم خانه را کنترل کنید. سامسونگ وعده عرضه این محصول به نمایندگی های فروش لوازم جانبی کامپیوتر برای خرید عمومی تا سال آینده داده را است. اما اخبار جدید، خبر از تاخیر روند عرضه می دهند.

  • کوچکترین حافظه 1 ترابایتی دنیا در میان لوازم جانبی کامپیوتر

برند سن‌ دیسک از اولین حافظه یک ترابایتی چند میلی دنیا پرده برداری کرد. این محصول ابعادی در حدود 3 تا 7 میلی متر دارد. این کارت حافظه هم اکنون در لیست فروش لوازم جانبی کامپیوتر این شرکت قرار دارد و تا چندماه آینده امکان پیش فروش آن فراهم خواهد شد.

  • کامپیوتر بند انگشتی چهار هسته‌ ای

شرکت اینتل با رایانه استثنایی که ادیسون نام دارد و می توان آن را بر روی انواع و اقسام وسایل الکترونیک نصب کرد، در نمایشگاه حاضر شد. اینتل سرعت این محصول بی نظیر توصیف کرده است و اعلام نموده تا 5 سال آینده این محصول در نمایندگی ها فروش لوازم جانبی کامپیوتر انحصاری خود شرکت عرضه خواهند شد.



:: برچسب‌ها: لوازم جانبی کامپیوتر , خرید لوازم جانبی کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

از مهمترین مزایای خرید عمده لوازم جانبی شیائومی، مناسب تر بودن قیمت‌ ها است. قطعاً قیمت خرید یک عدد قاب گوشی شیائومی، گران تر از قیمت خرید عمده آن تمام می ‌شود. خرید تک عددی فقط برای کاربران و مشتریان است، اما خرید عمده این لوازم جانبی برای توزیع کنندگان و فروشگاه داران روی قیمت تعداد، به صرفه تر تمام می شود. قیمت خرید عمده لوازم جانبی شیائومی، انواع شارژر شیائومی و پاوربانک، انواع کارت حافظه تلفن همراه، خرید عمده هندزفری و هدست، کیف و قاب موبایل بسیار کمتر از قیمت فروش به مشتری خواهد بود. به همین دلیل است که فروشگاه داران تلفن همراه و لوازم جانبی، تمام این لوازم را به صورت عمده و بسته بندی شده خریداری می کنند و پس از محاسبه درصد سود خود، آن را به صورت تکی به مشتری عرضه می دارند.

 

وقتی می ‌خواهید لوازم جانبی شیائومی را بخرید، سعی کنید ابتدا نیاز خود را برای هر کدام از لوازم جانبی مشخص کنید. قیمت لوازم جانبی موبایل در برخی از دسته بندی ها گرانتر است. مثلاً قیمت پاوربانک باکیفیت بسیار گرانتر از قیمت ‌هندزفری است. اگر واقعاً به لوازم جانبی گران قیمت نیازی ندارید، هزینه خود را در بخش دیگری خرج کنید. برای خرید عمده لوازم جانبی شیائومی یا به صورت تک می توانید با کارشناسان فروش در همین فروشگاه اینترنتی تماس بگیرید. کیفیت محصولات تضمین شده است و ارسال به تمام شهرستان های ایران هم انجام می گیرد.



:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

انواع موس بی سیم جنیوس، جزو معتبرترین محصولات در گروه موس رایانه است. "برند جنیوس" در گروه پرفروش ترین و محبوب ترین برندهای موس رایانه، شناخته شده است. تمام انواع محصولات این برند بسیار با کیفیت هستند. برند جنیوس، طراحی و تولید موس های خود را بر اساس موس بی سیم، موس بلوتوث دار و موس سیم دار، طراحی و به بازار ارائه کرده است. قبل از این که به معرفی مهم ترین مدل های موس بی سیم جنیوس بپردازیم، نگاه کلی به دسته ‌بندی این محصولات داریم.

اگر به دنبال خرید موس بی سیم هستید، بهترین مدل ها از برند جنیوس در اختیار شما قرار داده شده تا نیازهای کار با رایانه‌ بر طرف شود. چنانچه به دنبال خرید بهترین مدل موس سیم دار هستید، باز هم می توانیم از یکی از مدل های موس جنیوس استفاده کنید. در یک دسته بندی کلی، انواع موس جنیوس شامل موس سیم دار، بلوتوث دار، موس های قابل شارژ یا بی سیم و موس های 4/2 گیگا هرتز معرفی شده ‌اند.

در یک نمای کلی، در شکل های زیر، مدل ها و رنگ های مختلف این محصولات را مشاهده می کنید: همانطور که از نام این محصولات بر می آید و شما از لوازم جانبی رایانه با نام موس بی سیم انتظار دارید، موس های بی سیم شامل انواعی از موس رایانه هستند که از طریق بلوتوث به رایانه متصل می‌شوند و قابل شارژ شدن هستند. کیفیت و عملکرد موس بی سیم جنیوس با توجه به میزان کاربرد آن در طول یک روز و حجم کاری شما در یک بازه زمانی، متغیر است.



:: برچسب‌ها: موس بی سیم جنیوس , قیمت موس بی سیم جنیوس ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 22 صفحه بعد