نوشته شده توسط : سیپاس

در خرید عمده لوازم جانبی به صورت اینترنتی، دیگر نیازی نیست شما زمان زیادی را صرف جستجو در مراکز مختلف کنید و تنها با تایپ چند کلمه در مرورگر تلفن همراه خود می توانید به اطلاعاتی که نیاز دارید، برسید.
لوازم جانبی مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید.
بسیاری از فروشگاه های اینترنتی برای محصولات خود گارانتی در نظر می گیرند تا اگر برای مثال شما پس از خرید عمده لوازم جانبی با مشکلی رو به رو شدید، از این گارانتی استفاده کنید.
فروشگاه های اینترنتی در هر دوره برای محصولات خود تخفیفاتی را در نظر می گیرند که بسیار به نفع خریداران است؛ در صورتی که در خرید معمولی از مراکز عرضه کنند لوازم جانبی، این ویژگی وجود نخواهد داشت.

 

خرید عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر در تخفیف ویژه فروشگاه سیپاس

 



:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی گوشی , لیست قیمت لوازم جانبی موبایل عمده , خرید عمده ارزانترین لوازم جانبی ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

قیمت موس بی سیم مایکروسافت به عنوان یکی از تجهیزات ضروری انواع لپ تاپ و کامپیوتر های خانگی و اداری بر اساس کیفیت و هم چنین تنوع مدل های طراحی شده، تعیین می گردد. پیش از انتخاب موس بی سیم، توجه به برخی از نکات ضروری است. موس بی سیم بدون اتصال هر نوع USB قابلیت اتصال به کامپیوتر و لپ تاپ را خواهد داشت. به همین علت ترس از قطع شدن کابل USB یا موارد مشابه، در رابطه با استفاده از موس بی سیم وجود ندارد.

نوع طراحی موس بی سیم، به گونه ای است که استفاده از آن در شرایط مختلف، ساده تر خواهد شد. قیمت موس بی سیم مایکروسافت که معمولا از کیفیت فوق العاده بالایی نیز برخوردار می باشد، به طراحی و سایز موس وابسته است.از طرفی دیگر قیمت موس بی سیم مایکروسافت با توجه به اینکه موس از چه نوعی است و چه کاربردی دارد، مشخص خواهد شد. انواع موس بی سیم که با باتری و یا بدون باتری طراحی می شود، کاربرد بسیار ساده و سهلی خواهد داشت.

اما باید به این موضوع نیز توجه نمود که موس های بی سیم در مقایسه با انواع موس های USB دار، حساسیت بیشتری خواهند داشت. نبود کابل USB، از جمله اصلی ترین مزایای موس بی سیم است. چرا که در این حالت، امکان استفاده موس حتی بسیار دورتر از سیستم (لپ تاپ یا کامپیوتر) وجود خواهد داشت. فضا و سطح کاربری گسترده تر این موس، در قیمت موس بی سیم مایکروسافت نیز موثر خواهد بود.



:: برچسب‌ها: قیمت موس بی سیم , خرید موس بی سیم ماکروسافت ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

فاکتورهای مختلفی در قیمت مموری 8 گیگ ارزان تاثیرگذار هستند. اگرچه این قیمت ها متفاوت می باشند اما در حقیقت، ارزان بودن یا گران بودن یک کارت مموری تحت تاثیر ابعاد و اندازه ها، برند تولید کننده، سرعت بارگذاری و خواندن اطلاعات و کیفیت کارت حافظه بستگی دارد.

شرکت های مهم سازنده انواع کارت حافظه ۸ گیگ، محصولاتی را تولید کرده‌ اند که با کیفیت بسیار عالی، وزن سبک تری دارند، بنابراین هر چه کیفیت و امکانات یک مموری ۸ گیگ بیشتر و بهتر باشد، قطعاً قیمت بالاتری خواهد داشت؛ اما مقایسه چند برند، بهترین راهکار برای این است که مشتریان بتوانند قیمت مموری 8 گیگ ارزان را پیدا کنند.

 

ارزانترین و با کیفیت ترین انواع مموری در سایت سیپاس

 

 



:: برچسب‌ها: قیمت مموری 8گیگ hp , قیمت فلش 16 گیگ sandisk , قیمت فلش مموری , قيمت فلش otg برای آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

همان طور که می دانید صنعت تلفن همراه و لوازم جانبی موبایل به طور مستقیم با فناوری قطعات رایانه ای در ارتباط است. صحیح کار کردن تمام دستگاه ها و قطعات یک ضرورت محسوب می‌شود، بنابراین مشتری انتظار دارد اگر هر دستگاه یا قطعه را خریداری می‌کند، بدون نقص برای او کار کند.

در حقیقت، همین مسائل، چالش بزرگی است که هنگام استفاده از خدمات فروش عمده لوازم جانبی موبایل در بانه و گناوه مطرح می‌شود. زمانی که به یک مرکز فروش عمده لوازم جانبی موبایل در گناوه یا بانه مراجعه می‌کنید، هیچ تضمینی برای اصل بودن کالاهایی که انتخاب کرده ای دوجود ندارد.

فرض کنید شما تعداد انبوه از انواع کارت های حافظه را خریداری کرده‌اید؛ فروشنده در مرکز فروش و خرید عمده لوازم جانبی موبایل در بانه یا گناوه به شما می گوید هیچ گارانتی یا تضمینی برای این محصولات ارائه نمی شود! بنابراین شما به کدام پشتوانه، از اصل بودن کارت های حافظه اطمینان پیدا خواهید کرد؟! قطعاً این چنین معامله‌ای با ریسک بسیار بالایی همراه است و در بسیاری از موارد، ممکن است شما مشتریان را در شهر خود از دست بدهید.

 

خرید عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر با بهترین قیمت در سایت سیپاس

 

 



:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی شیائومی , خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر , خرید عمده گلس موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

صرف نظر از نوع بازی و تفریح که قرار است از طریق لپ تاپ یا ایکس باکس انجام دهید، در خرید لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ توصیه های کاربردی وجود دارد؛ نکاتی که موجب می شوند فرایند خرید به سهولت انجام شود و در نتیجه، نیاز اساسی به انجام بازی ‌های رایانه‌ای مرتفع شود.

هنگام خرید لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ حتماً خرید ماوس، هدست و پد ماوس را در برنامه کار خود قرار دهید. دسته بازی عبارت است از تجهیزاتی که شبیه به یک صفحه کنترل کننده، مجهز به دکمه ها و اهرم ها است که می توانید از طریق آن، کنترل بازی را در دست بگیرید.
برای خرید لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ به خرید صفحه کلید، دسته های کنترل، میز و صندلی، کابل های اتصال بازی با قابلیت بلوتوث و بی سیم نیاز دارید. یکی از مهم ترین تجهیزاتی که حتماً باید برای بازی خریداری شود، ماوس هایی با قابلیت اتصال بلوتوث یا بیسیم به صفحه لپ تاپ است.
صفحه کلید که برای گیمینگ انتخاب می کنید از نظر شرایط فیزیکی و ارگونومی باید متناسب با دست بازیکنان خریداری شود. قبل از اینکه صفحه کلید را خریداری کنید با دکمه های آن کار کنید تا مطمئن شوید در حالت استاندارد با دستان شما قرار دارد.
اگر قرار است بازی‌ های رایانه ای را در لپ‌تاپ انجام دهید این تجهیزات برای شما کافی هستند، اما در حالت دیگر، به خصوص در ورزشگاه ها و باشگاه های تفریحی، بازی های رایانه‌ای در مانیتورهای ال سی دی در اختیار افراد قرار می‌گیرد. در این حالت، خرید مانیتور LCD به همراه دسته کنترل کننده بازی ضرورت دارد.
هنگام خرید دسته کنترل کننده بازی دقت داشته باشید که این ابزار، قابلیت اتصال به ایکس باکس به صورت بی سیم یا بلوتوث را داشته باشد.
یکی دیگر از لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ ، خرید میز و صندلی استاندارد است. میز و صندلی باید متناسب با ارگونومی بدن فرد انتخاب شود. حتماً نوعی از صندلی را انتخاب کنید که وضعیت پاها و کمر شما در راحت ترین وضعیت قرار گیرد. ارتفاع میز هم باید در حد استاندارد باشد.
از دیگر لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ ، خرید کابل و سیم های اتصال است. این کابل ها به عنوان اکسسوری گیمینگ شناخته می شوند. با توجه به پورت های خروجی و ورودی تجهیزات و دستگاه ها از انواع کابل های موجود در بازار می توان استفاده کرد.



:: برچسب‌ها: لوازم جانبی کامپیوتر , لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ , خرید لوازم جانبی کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

کیفیت مهم ترین معیار برای خرید شما به حساب می آید. کیفیت به شما می گوید که هاردی که قصد خرید آن را دارید، چه ویژگی هایی دارد. کیفیت بیشتر به نحوه ی تولید هارد اکسترنال برمی گردد. به عبارت دیگر کیفیت هارد اکسترنال مجموعه ای از عوامل مختلف مانند استفاده از پردازنده و مواد اولیه مناسب است. کیفیت تا حد زیادی به برند سازنده بستگی دارد

به همین دلیل زمانی که آن ها کیفیت محصولاتشان را افزایش می دهند، به طبع آن قیمت را هم بالا می برند. شرکت های تولید کننده ی هارد اکسترنال دلیل این افزایش قیمت ناگهانی را استفاده از بهترین قطعات و رعایت بسیاری از استانداردها می دانند.

کیفیت هارد اکسترنال برای کاربران مختلف معانی مختلفی دارد. برای مثال برای یک کاربر ساده، همین که هارد بتواند اطلاعات او را ذخیره و نیازهایش را برطرف کند، کیفیت لازم را دارد اما برای کاربران حرفه ای این حرف صادق نیست؛ چرا که کیفیت برای آن یعنی هارد از نظر سرعت، ظرفیت و بسیاری از موارد دیگر بهترین باشد تا بتواند نیاز آن ها را برطرف کند.

به همین دلیل بهتر است با بررسی قیمت هارد اکسترنال 500 گیگ، قابلیت های آن و نیازهای خود بین این موارد تناسب برقرار کرده و متناسب با آن ها اقدام به خرید هارد اکسترنال 500 گیگ نمایید.



:: برچسب‌ها: قیمت هارد اکسترنال 500 گیگ ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ به چه چیزهای گفته می شود و هر کدام چه ویژگی های برتری دارند؟! لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ در انواع مختلفی به بازار عرضه می شوند اما در سردسته های اصلی آن ها موارد زیر قرار دارند.

  • کیبوردهای حرفه ای گیمینگ

همان گونه که اشاره شد، کیبوردهایی که گیمرهای حرفه ای استفاده می کنند تفاوت های زیادی با کیبوردهای معمولی دارد. یکی از ویژگی هایی که زیبایی این کیبوردها را در کنار قابلیت های زیاد آن ها تامین می کند، چراغ های رنگارنگی است که در زیر هر قسمت از صفحه کلید گیم روشن می شود. ترکیب بندی کلیدها نیز به گونه ای است که گیمر به راحتی بتواند به کلیدهای مورد نیاز دسترسی داشته باشد.

  • موس های حرفه ای گیمینگ

در موس های عادی با اسکرول، 3 کلید روی موس شما قرار دارد اما در مورد موس های گیمینگ این موضوع کمی متفاوت است و حتی ممکن است تا 8 کلید نیز روی این موس ها وجود داشته باشد. موس های گیمینگ به عنوان یکی از لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ حرفه ای بسیاری از ویژگی هایی که کاربرد باید آن ها را با ترکیب کلیدهای کیبورد استفاده کند به راحتی در اختیارش قرار می دهند تا او تنها با فشردن یک کلید رو موس کاری را که می خواهد، انجام دهد.

  • هدفون گیمینگ

اکثر گیمرها دوست دارند با صدای بلند به بازی بپردازند اما این صدا اطرافیان را آزار می دهد به همین دلیل آن ها در بیشر موارد از هدفون ها استفاده می کنند. هدفون های گیمینگ تفاوت زیادی با هدفون های معمولی ندارد اما کیفیت صدای آن بسیار بالا و بدون نویز است و حتی در مواردی چندین کلیک روی خود دارند که دسترسی به آن ها را آسان تر می کنند.

  • مانیتور گیمینگ با رزولوشن بالا

برای لذت بردن هرچه بیشتر از بازی، گیمرها دوست دارند از حداکثر رزولوشنی که سازندگان برای بازی لحاظ کرده اند، استفاده کنند. مانیتورهای گیمینگ جز گران ترین لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ به حساب می آیند.

  • دسته گیمینگ

یکی از بهترین قسمت برای گیمرها زمانی است که این دسته را در دست می گیرند و از قابلیت های آن استفاده می کنند. دسته های بازی امکانات زیادی را در اختیار کاربر خود قرار می دهد و کاملا او را نسبت سایر کنترل کننده ها مانند موس و کیبورد بی نیاز می سازد.

البته این موارد قسمتی هستند که شما می بینید و بابت آن ها هزینه پرداخت می کنید، قسمت اصلی کامپیوتر گیمینگ که آن را به شدت قدرتمند می کند، در داخل کیس قرار دارد. رم های قدرتمند، پردازنده های گرافیکی بالا، مادربورد و CPU متمرکز و قوی از مهم ترین بخش های کامپیوترهای گیمینگ هستند.



:: برچسب‌ها: لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 | نظرات ()