نوشته شده توسط : سیپاس

برای کسانی که به علت در گیری های شغلی باید مدام با تلفن صحبت کنند یا تلفن همراهشان زیاد زنگ می خورد، نگه داشتن گوشی مدت زمان طولانی دم گوش نه تنها باعث خستگی دستان می شود بلکه خود تلفن نیز داغ کرده و گوش را می سوزاند. هندزفری بلوتوث شیائومی مدل Redmi AirDots به هدف آسان و دلپذیر کردن مکالمات تولید و به بازار عرضه شده است.

این هندزفری بلوتوث شیائومی با ارگونومی خاص به راحتی در گوش جای گرفته و احساس نا خوشایند در آمدن از گوش را ندارد. این هندزفری بلوتوث، دارای نسخه بلوتوث 5 بوده و با پاسخ فرکانسی 20_20000 هرتز و قطر درایور 7.2 میلی متری جز هندزفری بلوتوث پر طرفدار بازار به حساب می آید. اگر از جمله کسانی هستید که تعرق گوشتان باعث خراب شدن هندزفری هایتان شده هندزفری بلوتوث از برند شیائومی گزینه مناسبی برای شما محسوب می شود.

این هندزفری با 12 ساعت عمر مفید باطری از گزینه های مناسب برای کسانی است که قصد خرید هندزفری بلوتوث شیائومی را دارند. قیمت هندزفری بی سیم شیائومی از این مدل از حدود 370 هزار تومان تا 520 هزار تومان در بازار است.



:: برچسب‌ها: هندزفری بلوتوث , قیمت هندزفری بلوتوث , خرید هندزفری بلوتوث ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

هنگام خرید هندزفری بلوتوث هواوی معمولاً می توانید پسوندها یا عبارت های لاتین را در ادامه نام هندزفری مشاهده کنید که نشان دهنده مدل دستگاه است. فروشندگان مختلفی در بازار خرید و فروش لوازم جانبی تلفن همراه با برندهای متفاوت فعالیت می‌کنند. بسیاری از خریدهای عمده را با نام " خرید هندزفری از بانه " می توانید پیدا کنید که البته محصولات بانه را پیشنهاد نمی ‌دهیم چرا که هیچ خدمات گارانتی و پشتیبانی شامل آنها نمی شود.


لیست قیمت هندزفری بلوتوث هواوی در کنار قیمت خرید هدفون بلوتوث هواوی نمایش داده می شود. هندزفری هواوی معمولی با قیمت حدود ۶۰ هزار تومان در بازار وجود دارد اما زمانی که شما می خواهید هدفون هواوی بخرید این قیمت می‌تواند حدود ۸۰۰ هزار تومان باشد. برای خرید هدفون بی سیم هوآوی بیشتر از ۱ میلیون تومان باید هزینه کنید.


با توجه به تغییراتی که در قیمت های فوق مشاهده می کنید، قیمت هندزفری بلوتوث هواوی توسط مراکز مختلف بسیار متغیر است. پیشنهاد ما به شما این است که مراجع مختلف را بررسی کنید. اگر محدوده قیمت مشخصی در نظر دارید حتماً مقایسه قیمت انجام دهید و اگر نیاز می بینید به صورت حضوری به فروشگاه لوازم جانبی گوشی هواوی مراجعه کنید.


تجهیزات هندزفری بلوتوث هواوی در کنار هدفون و هندزفری های معمولی مورد توجه قرار دارند و تجهیزات کاربردی هستند. به طور مثال، صحبت کردن در حین پیاده روی یا راه رفتن از طریق هندزفری بلوتوث هواوی امکان پذیر است. لیست قیمت هندزفری بلوتوث هواوی به شما کمک می کند خرید عمده یا خرید جزئی خود را بهتر مدیریت کنید.



:: برچسب‌ها: خرید هندزفری بلوتوث هواوی , قیمت هندزفری بلوتوث ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

دومین نکته مهم که هنگام خرید بهترین هندزفری بلوتوث گوشی به آن نیاز دارید این است که طول عمر باتری هندزفری چقدر است و شما پس از چه مدت زمان باید هندزفری بلوتوث را شارژ کنید. تجهیزات هندزفری قوی تر، دارای باتری هایی هستند که طول عمر بیشتری دارند. شاید برخی از انواع هندزفری بلوتوث گوشی ، ابعاد کوچکتری داشته باشد اما قدرت دستگاه، بیشتر است.


اگر به مشخصات فنی این لوازم جانبی دقت کنید، متوجه می‌شوید که طول عمر باتری آن ها چقدر است. مثلاً یک هندزفری با مدت زمان ۴ ساعت، پیوسته برای شما کار می کند و پس از این مدت باید آن را شارژ کنید. برخی دیگر از انواع هندزفری ۱۲ ساعت کار می‌کنند و برخی دیگر ۸ ساعت. برخی از انواع مدل ها هم نیاز دارند که در هفته حداقل یک بار شارژ شوند. تمام این موارد را از فروشنده سوال کنید.

قابلیت پخش صدا با کیفیت های مختلف

اگر به دنبال خرید بهترین هندزفری بلوتوث گوشی هستید، تجهیزاتی را انتخاب کنید که کیفیت صدا را در حالت های مونو، استریو و اچ دی، برای شما پخش کند. یک هندزفری با کیفیت به راحتی می‌تواند سطح صدا را برای شما کنترل کند، بنابراین اگر به موسیقی گوش می دهید یا مکالمه می کنید و حتی اگر فیلم یا ویدیو تماشا می‌کنید، این کیفیت را می توانید تنظیم کنید.



:: برچسب‌ها: هندزفری بلوتوث گوشی , خرید هندزفری بلوتوث ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()