نوشته شده توسط : سیپاس

شاید شما از آن دسته افرادی باشید که به دنبال طراحی های منحصر به فرد می گردید. موس بی سیم لاجیتک ترک بال MX Ergo دارای طراحی ویژه با 10 متر برد و 8 کلید است. باتری این موس لیتیومی و قابل شارژ بوده که در صورت شارژ کامل تا 4 ماه و در صورت شارژ سریع ( 1 دقیقه) یک روز می توانید از آن استفاده کنید.

اسکرول این مدل موس بی سیم لاجیتک 4 جهته بوده و بنا به استفاده خود می توانید آن را در دو حالت سریع یا دقیق تنظیم کنید. برای استفاده از این موس تنها کافیست آن را از طریق بلوتوث یا USB به سیستم خود وصل کرده و از استفاده از آن لذت ببرید. پایه فلزی طراحی شده در آن، این امکان را به شما می دهد که برای راحتی دست موس را در زوایای 0 و 20 درجه تنظیم نمایید.

 

تخفیف ویژه انواع موس بی سیم در جشنواره تابستانی فروشگاه سیپاس

 



:: برچسب‌ها: موس بی سیم اپل , موس بی سیم ارزان , موس بی سیم ایسوس , موس بی سیم گیمینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

موضوع لوازم جانبی اولین بار برای کامپیوترها مورد استفاده قرار گرفت؛ اما در چندین سال اخیر شاهد پیشرفت چشمگیری در تولید گوشی های همراه هستیم. به دنبال پیشرفت تلفن های همراه نیاز به استفاده از لوازم جانبی آن نیز بیشتر شد؛ به همین دلیل امروز خرید عمده لوازم جانبی موبایل گوی سبقت را از خرید لوازم جانبی برای کامپیوتر ربوده است.

بسیاری از متقاضیان خرید عمده لوازم جانبی، این محصولات را برای تلفن های همراه خریداری می کنند؛ اما نمی توان فروش لوازم جانبی برای کامپیوتر را هم نادیده گرفت. در سال 2018 آمار فروش لوازم الکترونیک در اروپا حاکی از فروش 2 برابری لوازم جانبی تلفن همراه نسبت به سایر دستگاه های الکترونیک دیگر است.

در میان لوازم جانبی تلفن همراه، خرید هندزفری، پاوربانک و گلس در صدر قرار دارد؛ به طوری که در اروپا روزانه به طور میانگین 10 هندزفری به فروش می رسد که بیشترین سهم این فروش مربوط به خرید عمده است. پیش بینی می شود این آمار تا سال 2023 به دو برابر افزایش یابد.



:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

اگر از خراب شدن و دیگر مشکلاتی که برای دانگل ها پیش می آید صرف نظر کنیم، گم شدن آن خود بحث جدایی دارد. بیش از 80 درصد افرادی که برای خرید مجدد دانگل به مراکز فروش مراجعه می کنند، دلیل مراجعه ی خود برای خرید دانگل را گم کردن آن می دانند. اما راه حل گم شدن دانگل موس بی سیم چیست و چه باید کرد؟ راه حل های مختلفی وجود دارد که به شما کمک می کند تا دانگل موس بی سیم خود را گم نکرده یا حداقل از جای گذاشتن آن در محلی جلوگیری کنید.

برای آن که مجبور به خرید دانگل موس بی سیم برای بار دیگر نشوید، می توانید دانگل را در جای مشخصی از کیف خود گذاشته یا کیف مخصوصی برای موس خود بخرید و دانگل را داخل آن بگذارید. این کار احتمال گم شدن آن را کاهش می دهد.
اگر می دانید احتمال دارد که دانگل را در محلی جای بگذارید، بهتر است روی موس خود یک نشانه گذاشته تا زمانی که کارتان با موس تمام شد و می خواهید آن را بردارید، علامتی که گذاشته اید را ببینید و برای شما یادآوری شود که باید دانگل را بردارید.
اما ممکن است به دلایلی هم اکنون دانگل موس بی سیم خود را گم کرده و به دنبال راه حلی برای مشکلتان باشید. در این شرایط بهترین راه حل گم شدن دانگل موس بی سیم این است که با نمایندگی یا مرکزی که موس خود را از آن خریداری کردید تماس گرفته و به آن ها بگویید، قصد خرید دانگل جدید برای موس خود دارید.

حتما به یاد داشته باشید زمانی که برای سفارش دانگل به نمایندگی می روید، موس را نیز همراه خود ببرید تا آن ها با توجه به مدل و کد آن اقدام به تهیه دانگل جدید برای شما کنند. برای خرید دانگل موس بی سیم جدید شما نباید هزینه زیادی پرداخت کنید. البته راه حل دیگری هم وجود دارد که شما را برای همیشه از مشکلات دانگل راحت می کند و آن خرید موس بی سیم بدون دانگل است.

 

تخفیف ویژه بهترین موس بی سیم ها فقط تا پایان مرداد در سایت سیپاس

 

 



:: برچسب‌ها: موس بی سیم مایکروسافت , موس بی سیم تسکو , موس بی سیم فراسو , موس بی سیم ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

شرکت های زیادی در حوزه فروش عمده لوازم جانبی کامپیوتر در ایران فعالیت دارند. خوشبختانه با روش و توسعه کسب و کارها در دنیای اینترنت، بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و شرکت های بازرگانی وارد کننده کالا این قطعات را به صورت عمده و غیر حضوری مطابق با نیاز مشتری برای آنها تامین می کنند.

همانند خرید عمده لوازم جانبی تلفن همراه، فرآیند فروش عمده لوازم جانبی کامپیوتر در ایران نیز با قیمت های متفاوت در بازار انجام می گیرد.

شاید خرید و فروش این قطعات نیز تحت نظارت سازمان های خاص باشد؛ شاید یک برند خاص در انحصار یک شرکت قرار داشته باشد؛ اما آنچه مسلم است این که بازار خرید و فروش لوازم جانبی برای رایانه و تلفن همراه یک بازار جذاب و متنوع است.

این مسئله را زمانی متوجه می شوید که برای خرید تلفن همراه و لوازم جانبی به بازار مراجعه کنید؛ قطعاً در میان تجهیزات و محصولات مختلف، احساس پیچیدگی ذهنی خواهید داشت.

 

خرید عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر با تخفیف ویژه تا پایان مرداد در سایت سیپاس

 

 



:: برچسب‌ها: عمده فروش لوازم جانبی موبایل اصفهان , خرید عمده لوازم جانبی موبایل از دبی , خرید عمده لوازم جانبی شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

یکی دیگر از تولیدات کمپانی ایسوس، موس بی سیم ایسوس مدل WT205 است که علاوه بر زیبایی، کاربری بسیار راحتی نیز دارد. این موس با برد 10 متر و محدوده دقت 800 تا 1600 به نسبت قیمتی که دارد گزینه بسیار مناسبی برای استفاده طولانی مدت محسوب می شود. اندازه این موس کوچک بوده و جایی را اشغال نمی کند. موس بی سیم مدل WT205 به واسطه دانگل به سیستم وصل می شود و با یک باطری قلمی کار می کند. 

 

تخفیف ویژه انواع موس بی سیم تا پایان مرداد در سایت سیپاس

 

 



:: برچسب‌ها: موس بی سیم ایسوس , موس بی سیم تسکو , موس بی سیم فراسو , قیمت موس بی سیم ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

اگر می خواهید هارد اکسترنال 8 ترابایتی را خریداری کنید که مدت ها برایتان کار کرده و مجبور به پرداخت هزینه ی مجدد برای خرید آن نشوید باید معیار قیمت را در اولویت های آخر خود قرار داده و کیفیت را ملاک اصلی خرید هارد اکسترنال بدانید. هاردهای 8 ترابایت به نسبت گران هستند، اگرهم که مدل های آداپتور دار و رومیزی باشند قیمت آن ها بازهم گران تر می شود.

لذا حتما در هنگام خرید، کیفیت که حاصل استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و به کارگیری بروزترین فناوری ها است را در نظر گرفته و هاردهایی را خریداری نکنید که کیفیت بسیار پایینی داشته یا از برندهای شناخته نشده هستند.

قیمت هارد اکسترنال 8 ترابایت متناسب با کیفیت آن افزایش می یابد. لذا تنها یک بار هزینه کرده و با خرید یک هارد با کیفیت، مدت زیادی از آن استفاده کنید و هیچ وقت نگران این نباشید که ممکن است هارد خراب شود و اطلاعاتتان از بین برود. برندهای مطرح در زمینه ی تولید هاردهای اکسترنال مانند وسترن دیجیتال، سیلیکون پاور و ... حتی برای پشتیبانی از محصولاتشان گارانتی روی آن ها قرار می دهند.



:: برچسب‌ها: قیمت هارد اکسترنال 8 ترابایت , قیمت هارد اکسترنال 4 ترابایت ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

همان گونه که گفته شد فروشگاه های اینترنتی برای افرادی که قصد خرید عمده لوازم جانبی یا خرید محصولات دیگر با حجم بالا را دارند، تصحیلاتی را در نظر می گیرند. یکی از این تصحیلات این است که آن ها محصولات خریداری شده را به صورت رایگان به محل مورد نظر شما ارسال می کنند و شما نباید هزینه ای را بابت پست پرداخت نمایید.

البته این ویژگی کوچکی است که اکثر فروشگاه های اینترنتی برای مشتریان خود در نظر می گیرند اما ویژگی های دیگری نیز وجود دارند که باعث جلب رضایت و اعتماد مشتریان می شوند. برای مثال برخی از فروشگاه های اینترنتی به مشتریان اجازه می دهند تا هزینه محصول را بعد از تحویل محصول و درب منزل پرداخت نمایند.

اختصاص دادن این ویژگی به خرید عمده لوازم جانبی باعث می شود مشتریان نگران پول از دست رفته ی خود نباشند. برخی دیگر از فروشگاه های اینترنتی بین خریداران خود قرعه کشی برگزار کرده و جوایزی را به آن ها می دهند. این در حالی است که بسیاری از این ویژگی ها در خرید مستقیم از مراکز فروش وجود ندارد.

 

تخفیف ویژه انواع لوازم جانبی تا پایان مرداد در سایت سیپاس

 

 



:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی شیائومی , خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر , خرید عمده گلس موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

موس بی سیم مایکروسافت مدل Surface Mobile Mouse از لحاظ سازگاری بر روی ویندوز 8/8.1/10 و ویندوز RT 8.1 و RT 8، ویندوز 10 phone - اندروید 4.4.2-5 - مکینتاش Mac OS X v10.10.5/10.11.1, و 10.11.4 قابلیت اجرایی دارد. تا 15 متر برد موس بی سیم مایکروسافت است. باتری این موس تا یک سال کاربرد دارد و نیاز به تعویض پیدا نمی کند.

قیمت موس بی سیم مایکروسافت حدودا 1 میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومان است. خرید موس بی سیم مایکروسافت از این مدل با توجه به قابلیت های آن به صرفه و معقول است.

 

انواع موس بی سیم در جشنواره تخفیف تابسانی فروشگاه زیبالون

 

 



:: برچسب‌ها: موس بی سیم مایکروسافت , موس بی سیم تسکو , موس بی سیم فراسو ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

قیمت لوازم جانبی کامپیوتر مشهد نیز بعد از نزدیکی فروشگاه عامل مهم دیگری در تصمیم گیری محسوب می شود. نمی توان گفت قیمت لوازم جانبی کامپیوتر مشهد از سایر شهر ها کمتر یا بیشتر است زیرا قیمت لوازم جانبی کامیپوتر مشهد بسته به محصول مورد نظر شما متفاوت است. به عنوان مثال ممکن است قیمت یک فلش مموری در یکی از فروشگاه های لوازم جانبی کامپیوتر کمتر از بازار سایر شهر ها باشد و قیمت محصول دیگری مانند پاور بانک بیشتر باشد.

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت لوازم جانبی کامپیوتر مشهد، فروشگاه ارائه کننده محصول است. برخی از فروشگاه های ارائه کننده خدمات و محصولات لوازم جانبی کامپیوتر مشهد به علت محلی که در آن به ارائه محصول و خدمت می پردازند، ممکن است قیمتی بیشتر یا کمتری را به مصرف کننده ارائه دهند.



:: برچسب‌ها: لوازم جانبی کامپیوتر مشهد , قیمت لوازم جانبی کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

اگر یک نگاه کوتاه بر روی انواع محصولات موس بی سیم a4tech داشته باشید، با ده ها مدل متنوع مواجه خواهید شد؛ هر یک از این موس های رایانه‌ای دارای یک سری امتیازات مشترک هستند و برخی دیگر نیز خصوصیات منحصر به فرد خود را ارائه می دهند. آنچه از مشخصات فنی و ویژگی های موس بی سیم برند a4tech عنوان می‌کنیم در قالب واژه هایی نظیر شکل ظاهری، ویژگی های باتری، ابعاد و اندازه های موس، مدت زمان کارکرد با این دستگاه، قابلیت پشتیبانی از usb و سایر موارد می باشد.

یکی از نکات مهم که در خصوص ویژگی‌های موس بی سیم a4tech معرفی می شود، فاصله حساسیت آن برای عملکرد بر روی رایانه و لپ تاپ است. در مدل های مختلف از این محصول، اتصال بی سیم موس با رایانه در فاصله های مشخص، تعریف شده است؛ به طور مثال برای یک موس خاص، حداکثر فاصله ۱۰ تا 15 متر از رایانه تعریف شده است. ارسال و دریافت امواج وای فای در این فاصله به خوبی انجام می‌شود و هیچ مشکلی بر عملکرد آنها به وجود نمی آید.

برخی از انواع موس بی سیم a4tech برای کار کردن با رایانه های رومیزی طراحی شده اند؛ برخی دیگر برای لپ تاپ ها مناسب اند و برخی دیگر به طور ویژه برای کارکردن با نوت بوک طراحی شده اند. اگر قصد خرید یک موس بی سیم a4tech را دارید پیشنهاد می‌کنیم نوع کاربری خود را تعیین کنید و سپس یکی از این محصولات را مطابق با نیاز خود خریداری نمایید.

 

تخفیف ویژه انواع موس بی سیم تا پایان مرداد در فروشگاه اینترنتی سیپاس

 

 



:: برچسب‌ها: موس بی سیم اپل , موس بی سیم ارزان , موس بی سیم ایسوس , موس بی سیم گیمینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

بعد از آن که قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی کامپیوتر را به نوعی به مادربورد متصل کردیم، حالا به یک کنترلر نیاز داریم تا عملکرد بخش های مختلف را کنترل کند و دستورات لازم را به بخش های مرتبط ارسال نماید. تراشه یا چیپست که احتمالا اسم آن را زیاد شنیده اید، این کار را انجام می دهد. لازم به ذکر است رقابت غول های فناوری امروزه تنها بر سر ساخت تراشه حرفه ای تر است. چراکه اگر تراشه ای به حرفه ای ترین شکل برنامه ریزی شود می تواند ربات ها را هم به انسان شبیه کند. هوش مصنوعی کاملا وابسته به این گروه از قطعات کامپیوتر است. اگرچه شرکت های زیادی به تولید مادربورد مشغول هستند، ولی چیپست ها را اکثرا شرکت سازنده CPU تولید می کند، یعنی دو شرکت AMD و اینتل. 



:: برچسب‌ها: بهترین لوازم جانبی کامپیوتر , انواع لوازم جانبی کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

یکی از مهمترین نکاتی که در خرید لوازم جانبی کامپیوتر دست دوم اهمیت دارد این است که قطعات یا تجهیزاتی که شما انتخاب کرده اید، چه مدت از زمانی عملکرد آنها می گذرد. به طور مثال، شما یک رایانه می خواهید بخرید که فقط سه سال کار کرده است؛ ممکن است یک دستگاه دیگر، ۵ سال کار کرده باشد؛ در این صورت تفاوت زیادی بین دستگاه اول و دوم وجود دارد. هر چه عمر کارکرد دستگاه بالاتر باشد، ممکن است تجهیزات دچار استهلاک بیشتری شده باشند. بنابراین احتمال فرسودگی آنها بیشتر است. این مسئله درباره خرید لوازم جانبی کامپیوتر دست دوم با ابعاد و اندازه های کوچک تر نیز وجود دارد. به طور مثال خرید اسپیکرها یا صفحه کلید، نمونه ای از این مساله هستند.
لوازم جانبی دست دوم و قطعات رایانه ای، سال‌ های طولانی در معرض گرد و غبار بوده اند. این ذرات داخل قطعات رایانه شده اند و آنها را آلوده کرده و اگر شما بدون توجه، لوازم رایانه ای دست دوم را بخرید، مشکلاتی را برای تعمیرات و نگهداری آن در آینده خواهید داشت.

خرید لوازم جانبی کامپیوتر دست دوم، حساسیت‌ها و دقت خاص خود را طلب می‌کند. اگر رایانه دست دوم می خرید، به ظرفیت ذخیره سازی، محل اتصال کابل های usb یا هرگونه ورودی و خروجی توجه کنید. محل اتصال کابل ها باید سالم باشد. به عنوان کلام آخر لازم است خاطرنشان کنیم در حالت ایده آل، اگر بودجه کافی برای خرید رایانه و لوازم نو در اختیار دارید، در ابتدا این گزینه را بررسی کنید، در غیر این صورت برای صرفه جویی در هزینه ها، خرید لوازم جانبی کامپیوتر دست دوم به شما پیشنهاد می شود. بهتر است یک منبع معتبر و با تجربه را برای این کار انتخاب کنید. خرید انواع هارد دیسک، خرید کابل ها و حافظه های جانبی و حتی خرید لپ تاپ یا رایانه شخصی، نمونه‌ای از انتخاب هایی هستند که شما در این زمینه با آنها روبه‌رو هستید.



:: برچسب‌ها: خرید لوازم جانبی کامپیوتر دست دوم ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

اطمینان حاصل کنید که تأمین کننده لوازم جانبی و قطعات عمده فروشی تلفن همراه، مجوزهای لازم را داشته باشد.
هر زمان که قصد راه اندازی یک تجارت را دارید و می خواهید از مشور چین، محصولات الکترونیکی و لوازم جانبی تلفن همراه و رایانه بخرید، باید به تجارت قانونی، پایبند باشید. برخی از تأمین کنندگان قطعات و لوازم جانبی تلفن همراه، محصولات جعلی را می فروشند. شما باید از خرید کردن از این تأمین کنندگان اجتناب کنید، مگر اینکه مجوز رسمی از مارک خاص برای فروش این کالاها داشته باشند.
از بین تمام تامین کننده های ذکر شده، فقط شرکت Chinabrands برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین، تأیید می شود، زیرا محصولات این شرکت، دارای مجوزهای لازم می باشد. بنابراین به شما اطمینان داده می شود که محصولات با کیفیت و بدون نقص، از طریق این برند معروف، دریافت می کنید.

هزینه های واقعی را در خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین محاسبه کنید.
برای داشتن یک حاشیه سود مناسب، باید هزینه های واقعی محصول، هزینه حمل و نقل، هزینه های بازاریابی را محاسبه کرده و سپس یک قیمت رقابتی در بازار مناسب برای محصول خود پیدا کنید و سپس تصمیم بگیرید.

 

 

تخفیف ویژه انواع لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر در فروشگاه اینترنتی سیپاس

 

 



:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی شیائومی , خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر , خرید عمده گلس موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1400 | نظرات ()