نوشته شده توسط : سیپاس

لیست قیمت عمده لوازم جانبی موبایل بر حسب پارامترهای متعددی، متغیر است. این محصولات در دسته لوازم و قطعات الکترونیکی دسته بندی می شوند به همین دلیل، قیمت روز بازار برای آنها در طول یک روز یا در طول یک هفته متفاوت است.

این که در این قسمت یک لیست قیمت عمده لوازم جانبی موبایل یا از خرید عمده لوازم جانبی موبایل برای شما ارائه دهیم، کار غیر منطقی است؛

چرا که به طور مثال، قیمت خرید عمده هندزفری یا قاب محافظ موبایل با آنچه در هفته گذشته بیان شده است و آنچه امروز به فروش می رسد تفاوت زیادی دارد. همچنین قیمت فروش عمده لوازم جانبی برای هر یک از محصولات متفاوت است؛ به طور مثال قیمت خرید انواع کابل های usb اتصال به تلفن همراه، ارزان تر از قیمت خرید قاب محافظ تلفن همراه یا اسپیکر بلوتوث دار می باشد.

 

خرید عمده لوازم جانبی موبایل با قیمت ویژه در سایت سیپاس

 



:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی موبایل از بانه , خرید عمده ارزانترین لوازم جانبی , خرید لوازم جانبی عمده موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

از نزدیک ترین طراحی های هندزفری تک گوش به ایرپاد اپل، می توان به هندزفری تک گوش جویروم اشاره کرد. برای این هندزفری که به صورت شارژی کار می کند، یک جعبه طراحی شده است که علاوه بر محافظت هندزفری تک گوش از آسیب، به نوعی شارژر آن نیز محسوب می شود (مانند ایرپاد اپل). کنترل کارآیی هندزفری تک گوش جویروم (مانند پاسخ گویی به تلفن، قطع کردن موزیک و ...) به واسطه دکمه تاچ آن صورت می گیرد.

قیمت هندزفری بلوتوث تک گوش جویروم حدودا 300 هزار تومان است که به نسبت کیفیت و طراحی جذاب آن قیمت مناسبی محسوب می شود. مدت زمان کارآیی هندزفری بلوتوث جویروم حدودا 3 ساعت و نیم است. برای خرید هندزفری تک گوش جویروم با بهترین قیمت موجود در بازار به فروشگاه های معتبر لوازم جانبی موبایل مراجعه کرده یا از سایت های فروشگاهی معتبر خریداری کنید.

 

انواع هندزفری بلوتوث با تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی سیپاس

 




:: برچسب‌ها: هندزفری بلوتوث گردنی , هندزفری بلوتوث حلزونی , هندزفری بلوتوث جبرا , هندزفری بلوتوث اپل , خرید هندزفری بلوتوث ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

همه ما تجربه استفاده از هندزفری بلوتوث را به نحوی داشته ایم اما اغلب این هندزفری ها، نتوانسته اند صداهای محیط اطراف را به هنگام مکالمه یا گوش کردن به موزیک برای ما حذف کنند تا ما بتوانیم متمرکز به کارمان بپردازیم. اما خوشبختانه هندزفری بی سیم شیائومی مدل Earbuds Basic با طراحی قدرتمند و استفاده از تکنولوژی های به روز این کار را برای شما انجام می دهد. اگر یکی از خواسته های اصلی شما در خرید هندزفری بلوتوث شیائومی، حذف صداهای محیط اطراف است، بی شک هندزفری بی سیم شیائومی مدل Earbuds Basic یکی از بهترین انتخاب ها محسوب می شود.

بدنه این هندزفری بلوتوث از مواد ABS درست شده تا در حین انجام هر کاری که هستید از مقاومت آن لذت ببرید. شنیدن صدا ها به صورت واضح به علت درایور ۷٫۲ میلی متری بوده که باعث ایجاد بیس هیجان انگیز در گوش شما می شود. قیمت هندزفری بی سیم شیائومی مدل Earbuds Basic از حدود 350 هزار تومان تا 500 هزار تومان در بازار متغیر است. این هندزفری به راحتی در گوش شما جای گرفته و به شما اجازه می دهد با خیال راحت به فعالیت های روزمره تان بپردازید.



:: برچسب‌ها: خرید هندزفری بلوتوث , هندزفری بلوتوث شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

این مدل از هندزفری بلوتوث سونی از نوع داخل گوشی بوده و برای کسانی طراحی شده است که وجود جسم خارجی بر روی گوششان اذیتشان می کند. این هندزفری قابلیت NFC نداشته و با ورژن بلوتوث 4.2 سازگار است. این هندزفری قابلیت پخش تمام فایل های صوتی را دارا بوده و همچنین راهنمای صوتی نیز دارد.

مدت زمان شارژ باتری برای مکالمه تا 6 ساعت بوده و مدت زمان نگه داری شارژ در حالت استندبای تا 200 ساعت است. از دیگر ویژگی های این هندزفری بلوتوث سونی می توان به کلید های Multi-Function برای کنترل تماس و مکالمه، دارا بودن کابل USB-C و دارا بودن دستیار صوتی برای Google و Siri اشاره نمود.

جدیدترین مدل های هندزفری بلوتوث با تخفیف ویژه در فروشگاه سیپاس

 



:: برچسب‌ها: هندزفری بلوتوث گردنی , هندزفری بلوتوث حلزونی , هندزفری بلوتوث جبرا ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

شرکت اپل برای آن که بتواند هندزفری بلوتوث خود را در صدر نگه دارد، تلاش های زیادی انجام داده است که این فعالیت ها از طراحی و ساخت اختصاصی شروع می شود و تا برنامه نویسی اوج می گیرد. در دو سال گذشته مشکلاتی در بخش های مختلف شرکت اپل ایجاد شد که باعث شده است برخی از محصولات این شرکت از جمله هندزفری بلوتوث طرح اپل نتوانند رشد سابق را داشته باشند و دائما بروزرسانی شوند اما رئیس این شرکت در 3 ژانویه اعلام کرد که برای سال جدید میلادی برنامه های ویژه ای برای خط تولید انواع محصولات این شرکت و به خصوص هندزفری های بلوتوث یا ایرپادها درنظر گرفته شده است.

همچنین او وعده داده است که در انوع جدید هندزفری بلوتوث طرح اپل که در سال بعد به بازار عرضه خواهند شد، حسگرهایی استفاده می شود که قابلیت های این هندزفری را چندین برابر و استفاده از آن را به مراتب آسان تر خواهند کرد. شایعاتی مبنی بر این که شرکت اپل می خواهد ایرپادهای خود را به گونه ای بروزرسانی کند که سازگاری بیشتری با اندروید پیدا کند، وجود دارد اما هنوز این شرکت نظری قطعی در این مورد بیان نکرده است و حتی ممکن است با این پیشنهاد موافقت نکند؛ چرا که این اعتقاد در این شرکت وجود دارد که هندزفری بلوتوث طرح اپل اختصاصا برای گوشی های خود کمپانی اپل باید طراحی شوند تا در کنار افزایش درصد فروش هندزفری ها، درصد فروش تلفن های همراه نیز افزایش یابد.



:: برچسب‌ها: هندزفری بلوتوث طرح اپل , خرید بهترین هندزفری بلوتوث ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس


هندزفری بلوتوث در معرض آسیب ها فیزیکی مختلفی قرار دارند که ممکن است کارایی خود را در اثر آن ها از دست بدهند. مهم ترین آسیبی که به این هندزفری ها وارد می شود، ضربات ناشی از زمین خوردن است. به همین دلیل استحکام و مقاومت این هندزفری ها بسیار مهم است. برای افزایش استحکام در هندزفری بلوتوث، موارد خاصی باید رعایت شوند. برای مثال جنس پوشش خارجی یکی از مهم ترین عواملی است که می تواند تعیین کند هندزفری شما در هنگام ضربات تا چه اندازه از خود تحمل نشان دهد.

 

خرید بهترین هندزفری بلوتوث با مقاومت بالا در تخفیف ویژه فروشگاه اینترنتی سیپاس

 

 



:: برچسب‌ها: انواع هندزفری بلوتوث , قیمت بهترین هندزفری بلوتوث , هندزفری بلوتوث شیائومی , خرید هندزفری بلوتوث ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

شرکت اپل در زمان معرفی Airpods یا همان هندزفری بلوتوث خود اعلام کرد کیفیت صدا در هندزفری بلوتوث اپل بسیار بهتر از نمونه های Earpods یا هندزفری های باسیم است به طوری که می توان گفت این هندزفری بلوتوث اپل، هم اکنون دارای بهترین کیفیت صدا در بین تمام محصولات شرکت های دیگر است.

به نقل از ویکی پدیا فارسی، اولین نسل اپل ایربادز به همرا آی پاد در تاریخ 23 اکتبر 2001 به مشتریان عرضه شد که دکمه کنترل نداشت.

این ایرپاد ها از قابلیت حذف نویز یا همان Noise Canceling برخوردارند که سبب می شود ایرپاد بتواند صدای شما را از سر صدای محیط اطراف جدا کرده و دقیق تر و شمرده تر ارائه نماید تا شما مشکلاتی که با دیگر هندزفری ها به خاطر نویز یا شلوغی داشته اید، برطرف شوند. قابلیت حذف نویز یا همان Noise Canceling ویژگی خاص دیگری نیز دارد که باعث می شود زمانی که شما با سرعت صحبت می کنید، وضوح صدای شما حفظ شده و اختلالی در ارسال آن به وجود نیاید.

البته می توان به این موضوع نیز اشاره نمود که اپل تمام توان خود را گذاشته است تا یک محصول عالی و هوشمند را با کمترین نقص در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

در هندزفری بلوتوث اپل از سنسورهای متفاوتی استفاده شده است. یکی از مهم ترین این سنسورها، سنسور نوری است که با تشخیص بالا می تواند بفهمد که آیا ایرپاد همچنان در گوش شما وجود دارد یا آن را از گوش خود خارج کرده اید. سنسور دیگری که اپل آن را تحول هندزفری های بلوتوث خود می داند، سنسور حرکتی است. این سنسور برای اولین بار است که در یک هندزفری مورد استفاده قرار گرفته شده است.

این سنسور می تواند وارد شدن ضربه را حس کرده و اقدام به فعال سازی دستیار سوتی سیری کند. این سنسور همچنین به شما امکان می دهد با وارد کردن یک ضربه به آن با یکی از مخاطب های خود تماس برقرار نمایید. سنسور دیگری که در این هندزفری وجود دارد، سنسور تشخیص صحبت است که به شما امکان ارتباط با دستیار سیری را می دهد.

اپل برای این هندزفری های بلوتوث خود، از اختصاصی W1 استفاده کرده است که محصول خود شرکت اپل می باشد. این چیپست به نحوی طراحی شده است که به ایرپاد اجازه می دهد به صورت کاملا هوشمند با دستگاه مقصد تعامل کند. این چیپست ویژگی های خاصی به ایرپاد بخشیده است.

یکی از قابلیت های ویژه ای که در این چیپست برنامه ریزی شده است و آن را به یک محصول خاص تبدیل می کند، این است که اگر در حین گوش دادن به آهنگ ایرپاد از گوشتان خارج شد، چیپست برای جلوگیری از به هدر رفتن باتری ، اقدام به توقف پخش خواهد کرد. البته اپل به یکی از زیر مجموعه های خود یعنی کمپانی بیتس نیز فناوری تولید این چیپست را داده است.

از دیگر ویژگی های این چیپست، می توان به عملکرد کاملا هوشمند آن در انجام دستورات اشاره نمود. اگر در نزدیکی تلفن همراه تان جعبه ایرپاد را باز کنید، منوی پاپ آپی روی گوشیتان ظاهر خواهد شده که نشان دهنده هماهنگ شدن ایرپاد با دستگاه شما است و این قابلیت نیز به همت این چیپست عملی شده است.



:: برچسب‌ها: خرید هندزفری بلوتوث , هندزفری بلوتوث اپل , قیمت هندزفری بلوتوث , بهترین هندزفری بلوتوث ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1400 | نظرات ()