نوشته شده توسط : سیپاس

این مدل از خرید در جوامع مختلف و حتی کشورهای صنعتی نیز به چشم می خورد؛ چرا که در هر ملت افرادی هستند که از یکسری معیارهای ذهنی پیروی کنند. برخی از فروشندگان، خرید عرفی لوازم جانبی کامپیوتر و متقاضیان آن را نادیده می گیرند، در صورتی برخی دیگر توجه ویژه ای به متقاضیان این مدل از خرید دارند. افرادی که خواهان خرید عرفی لوازم جانبی کامپیوتر هستند، بهتر است ابتدا با جستجو، مراکزی را پیدا کنند که حاضر هستند به این مدل از خرید آن ها احترام بگذارند. البته افرادی که در یک منطقه ی خاص زندگی می کنند و براساس یک معیارهای کلی اقدام به خرید می کنند بسیار راحت تر هستند؛ چرا که فروشندگان آن منطقه نیز از همین معیارها پیروی می کنند و ارتباط کاملا دوطرفه است.

یکی از بهترین روش هایی که برای خرید عرفی لوازم جانبی کامپیوتر پیشنهاد می شود، این است که افراد خواهان این روش در قدم اول معیارهای خود را نوشته و به نمایندگی های فروش محصول مورد نظر مراجعه کنند و از مسئول نمایندگی بخواهند تا محصولی با آن ویژگی ها را در اختیارشان قرار دهد. البته راه های آسان تری نیز وجود دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

 

خرید عرفی لوازم جانبی کامپیوتر به صورت اینترنتی
امروزه خرید عرفی لوازم جانبی کامپیوتر بسیار آسان تر از چند سال گذشته شده است و هر فردی که خواهان این روش است به راحتی می تواند به مقصود خود برسد و نیازی نیست زمان زیادی را صرف جستجو در فروشگاه های مختلف کند. امروزه شما به راحتی می توانید با مراجعه به وبسایت های آنلاین، اقدام به خرید عرفی لوازم جانبی کامپیوتر نمایید. افرادی که تابع معیارهای خاصی برای خرید هستند، می توانند با مراجعه به این فروشگاه ها و خواندن ویژگی های هر محصول، به راحتی لوازم جانبی مورد نیاز خود را پیدا کرده و آن را خریداری کنند.

به علاوه افرادی که از این روش خرید استفاده می کنند، می توانند از مزایای دیگری مانند انواع تخفیفات و .. استفاده کنند و زمانی که تا حد مشخصی از آن فروشگاه اینترنتی محصول خریداری کردند، محصول مورد نظر بدون هزینه ی پست برای آن ها ارسال می شود. از آن جایی که افراد تابع خرید عرفی لوازم جانبی کامپیوتر حساس هستند فروشگاه های اینترنتی به آن ها این امکان را می دهند تا هزینه ی محصول مورد نظر را درب منزل پرداخت کنند.



:: برچسب‌ها: خرید لوازم جانبی کامپیوتر , قیمت لوازم جانبی کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

موس بی سیم دیگری که از برند مایکروسافت می خواهیم معرفی کنیم با نام موس بی سیم مایکروسافت مدل Surface Mobile Mouse در بازار به فروش می رسد. از لحاظ سازگاری این موس بی سیم مایکروسافت بر روی ویندوز 8/8.1/10 و ویندوز RT 8.1 و RT 8، ویندوز 10 phone - اندروید 4.4.2-5 - مکینتاش Mac OS X v10.10.5/10.11.1, و 10.11.4 قابلیت اجرایی دارد. تا 15 متر برد موس بی سیم مایکروسافت است. باتری این موس تا یک سال کاربرد دارد و نیاز به تعویض پیدا نمی کند. قیمت موس بی سیم مایکروسافت حدودا 1 میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومان است. خرید موس بی سیم مایکروسافت از این مدل با توجه به قابلیت های آن به صرفه و معقول است.



:: برچسب‌ها: موس بی سیم , موس گیمینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

قیمت هارد اکسترنال 8 ترابایت را از ما بپرسید !! برای تمام خریداران محصولات الکترونیک قیمت معیار مهمی تلقی می شود. بعضی از کاربران این محصولات معتقدند که قیمت بالای آن ها نشانه ی کیفیت است. تصور آن ها در بیشتر موارد درست است اما موارد هم وجود دارد که برند تولید کننده هارد اکسترنال برای منافع خود، قیمت هارد اکسترنال 8 ترابایت را بی رویه افزایش می دهد.

به همین دلیل گفته می شود، قیمت بالای یک محصول همیشه نشانه ی کیفیت آن نیست. شما برای آن که فریب این برندها را نخورید، باید قبل از اقدام به خرید و پرداخت برندهای معتبر در زمینه ی تولید این محصول را شناسایی کرده و از ویژگی هایی که هاردهای آن ها دارد، اطلاعات کسب کنید. این کار به شما کمک می کند هارد اکسترنال 8 ترابایت خود را از برندی خریداری کنید که در عین اطمینان از ویژگی های محصول، هزینه ی زیادی را هم پرداخت نکرده اید.

شاید در مورد هارد اکسترنال 250 گیگ قیمت زیاد مهم نباشد اما در مورد هاردهای باظرفیت و گرانی همچون هاردهای اکسترنال 8 ترابایت قیمت به یک معیار مهم تبدیل می شود. لذا قبل از خرید، حتما اطلاعات کاملی را در مورد قیمت کسب نمایید تا مجبور به پرداخت هزینه ی مجدد نشوید.



:: برچسب‌ها: قیمت هارد اکسترنال 2 ترابایت , قیمت هارد اکسترنال 4 ترابایت , قیمت هارد اکسترنال 8 ترابایت ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

اگر شما هم قصد خرید یک هارد اکسترنال با ظرفیت بالا را دارید، قطعا بعد از مشاهده کیفیت و انتخاب برند هارد اکسترنال، قیمت هارد اکسترنال 10 ترابایت یکی از مهم ترین گزینه هایی است که دوست دارید بدانید. قیمت هارد های اکسترنال بر اساس متغیر های متفاوتی محاسبه می شود؛ ولی عمده این متغیرها شامل سرعت، کیفیت، حجم، مقاومت در برابر آسیب، عمر هارد اکسترنال و ... هستند. قطعاً قیمت هارد اکسترنال 10 ترابایت که ظرفیت بسیار بالایی دارد نسبت به یک هارد اکسترنال 250 گیگابایت، بسیار متفاوت خواهد بود.

معیار دیگری که در قیمت یک هارد اکسترنال اثر قابل توجهی دارد، سرعت هارد اکسترنال است. سرعت هارد اکسترنال ناشی از چرخش دیسک گردان آن و پردازش اطلاعات هارد است. سرعت هارد اکسترنال شاید برای افرادی که استفاده های معمولی از آن مانند نگه داری اطلاعات و ... دارند، زیاد مهم نباشد.

اما سرعت یک هارد اکسترنال برای فردی که کارهای روزانه او وابسته به این هارد است و تمامی اطلاعات شغلی او روی هارد قرار دارد، بسیار مهم است. لذا یکی از توصیه هایی که هنگام خرید انواع هاردهای اکسترنال به افراد می شود، این است که ابتدا به هدف خود و نیاز خود از خرید هارد اکسترنال توجه کنند و متناسب با آن اقدام به خرید نمایند؛ چرا که بی ‌توجهی به این معیارها، باعث خطا در انتخاب می شود.

معیار دیگری که قیمت هارد اکسترنال 10 ترابایت خوب را با یک هارد اکسترنال بی کیفیت متمایز می سازد، عمر مفید آن است. قطعاً هارد هایی که از عمر بالایی برخوردار هستند و کمتر دچار مشکلات فیزیکی می شوند، قیمت ‌های بالاتری دارند. برای این که هارد اکسترنال با دوام داشته باشید، معمولا توصیه می شود هارد های اکسترنالی را خریداری نمایید که فن دارند. فن در داخل هارد امکان تبادل هوا را فراهم ساخته و به هارد اجازه می‌ دهد تا خنک شود؛ زیرا اگر هارد بیش از حد گرم شود، امکان از بین رفتن بورد های آن وجود دارد.



:: برچسب‌ها: هارد اکسترنال 250 گیگ , قیمت هارد اکسترنال 2 ترابایت ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

اخبار مربوط به رشد فناوری های جدید هرروزه بیشتر می شوند. این اخبار در مورد لوازم جانبی کامپیوتر نیز وجود دارد. صفحه کلید و موس های گیمینگ امروزه در صدر جدیدترین و جذاب ترین لوازم جانبی کامپیوتر عرضه شده به بازار هستند. البته نمی تواند از رشد چشمگیر موس های بی سیم، و هندزفری  و هدفون های بی سیم نیز چشم پوشی کرد. مانیتورهای جدید، موس های پیشرفته با حساسیت بالا، صفحه کلید های خاص و ... همگی جدیدترین فناوری ها هستند که در حوزه جهان الکترونیک به بازار عرضه شده اند.  طبق نظرات غول های فناوری جهان، تکنولوژی تولید لوازم جانبی کامپیوتر به سمت اسمارتینگ کامل یا زندگی هوشمند پیش می روند. با مطالعه در مورد این فناوری ها سعی کنید از دنیای تکنولوژی های جدید کامپیوتری عقب نمانید. ما در سیپاس سعی داریم جدیدترین اخبار تکنولوژی های جهان را در اختیارتان قرار دهیم. 



:: برچسب‌ها: لوازم جانبی کامپیوتر ارزان , قیمت لوازم جانبی کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

دانگل ها به دلایلی مانند گم شدن ، تبدیل به یک معظل اساسی برای افرادی که از موس های بی سیم استفاده می کنند، شده اند. به همین دلیل افراد زیادی به دنبال یافتن راه حل گم شدن دانگل موس بی سیم هستند. خرید دانگل موس بی سیم از فروشگاه ها راه آسانی است که بسیاری آن را انتخاب می کنند اما به تمام جوانب توجه نمی کنند.

شما می توانید به راحتی موس خود را به مراکز فروش لوازم جانبی کامپیوتر برده و دانگل مناسب را خریداری کنید. خرید دانگل موس بی سیم از مراکز فروش، خود با مشکلاتی نیز همراه است. یکی از مشکلات این است که ممکن است به مراکز زیادی مراجعه کنید اما نتوانید دانگل مناسب را خریداری کنید یا حتی با خریداری مجدد بازهم آن را گم کنید یا خراب شود. با این حال در هنگام خرید مجدد دانگل برای موس بی سیم خود به موارد زیر توجه نمایید:

  • شما به هیچ وجه نمی توانید از دانگل موس دیگری برای موس خود استفاده کنید، پس سعی کنید از امتحان کردن دانگل موس دیگر نیز خودداری کنید؛ زیرا ممکن است موس شما آسیب ببیند.
  • حتما سعی کنید دانگلی را خریداری کنید که مشابه با دانگل فابریک یا اصل خود موستان باشد تا مشکلی برای موس پیش نیاید.
  • دانگل را حتما چندین بار با ورودی یو سی بی امتحان کنید تا در صورتی که آسیب دیده است، متوجه آن شوید.
  • برای خرید دانگل موس بی سیم حدالامکان به مراکزی مراجعه کنید که از معتبر بودن محصولاتشان اطمینان دارید.
  • اگر می توانید، دانگلی را خریداری نمایید که تولید کننده آن همان برند سازنده ی موستان است.
  • حتما توجه داشته باشید که هر موس بی‌ سیم دارای کد مخصوص نرم‌افزاری است که فقط برای همان محصول قابل ‌استفاده است تا از تداخل احتمالی جلوگیری شود


:: برچسب‌ها: موس بی سیم ارزان , قیمت موس بی سیم ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

از مهمترین مزایای خرید عمده لوازم جانبی شیائومی، مناسب تر بودن قیمت‌ ها است. قطعاً قیمت خرید یک عدد قاب گوشی شیائومی، گران تر از قیمت خرید عمده آن تمام می ‌شود. خرید تک عددی فقط برای کاربران و مشتریان است، اما خرید عمده این لوازم جانبی برای توزیع کنندگان و فروشگاه داران روی قیمت تعداد، به صرفه تر تمام می شود. قیمت خرید عمده لوازم جانبی شیائومی، انواع شارژر شیائومی و پاوربانک، انواع کارت حافظه تلفن همراه، خرید عمده هندزفری و هدست، کیف و قاب موبایل بسیار کمتر از قیمت فروش به مشتری خواهد بود. به همین دلیل است که فروشگاه داران تلفن همراه و لوازم جانبی، تمام این لوازم را به صورت عمده و بسته بندی شده خریداری می کنند و پس از محاسبه درصد سود خود، آن را به صورت تکی به مشتری عرضه می دارند.

 

وقتی می ‌خواهید لوازم جانبی شیائومی را بخرید، سعی کنید ابتدا نیاز خود را برای هر کدام از لوازم جانبی مشخص کنید. قیمت لوازم جانبی موبایل در برخی از دسته بندی ها گرانتر است. مثلاً قیمت پاوربانک باکیفیت بسیار گرانتر از قیمت ‌هندزفری است. اگر واقعاً به لوازم جانبی گران قیمت نیازی ندارید، هزینه خود را در بخش دیگری خرج کنید. برای خرید عمده لوازم جانبی شیائومی یا به صورت تک می توانید با کارشناسان فروش در همین فروشگاه اینترنتی تماس بگیرید. کیفیت محصولات تضمین شده است و ارسال به تمام شهرستان های ایران هم انجام می گیرد.

 



:: برچسب‌ها: سیپاس ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

در میان صدها محصول کارت حافظه در بازار لوازم جانبی تلفن همراه، برندهای مختلفی مشاهده می کنید که کارت حافظه micro sd 256gb را ارائه داده‌اند. قیمت مموری در برندهای مختلف، متفاوت است. آنچه قیمت مموری micro sd 256gb را تحت تاثیر قرار می‌دهد شهرت برند تولید کننده و کیفیت محصول می باشد.

این محصولات به صورت گسترده با قابلیت خرید تکی یا عمده ای وجود دارند. استراتژی های فروش کارت حافظه به اینگونه اجرا شده است که برخی از فروشندگان، تخفیف هایی را برای مشتریان وبسایت فروشگاهی ارائه دهند. زمانی که می خواهید از قیمت کارت حافظه micro sd 256gb اطلاعات پیدا کنید با برندهایی نظیر کارت حافظه micro SD سامسونگ، کارت حافظه micro SD سَن دیک، کارت حافظه سیلیکون پاور، کارت حافظه کینگ استون و غیره برخورد می کنید.

قیمت مموری در هر یک از این برند ها با یکدیگر متفاوت است. هرچه یک کارت حافظه بتواند قابلیت ‌های بیشتری را ارائه دهد، قیمت بالاتری خواهد داشت.



:: برچسب‌ها: قیمت مموری کارت , قیمت فلش مموری , سیپاس ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

انواع موس بی سیم بدون توجه به اینکه با باتری یا بدون باتری کار می کنند امکان سهولت و سرعت را در انجام کارهای رایانه‌ای فراهم می آورند. استفاده از این تجهیزات، سطح بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد، بنابراین نسبت به انواع موس های سیم دار، دارای برتری هستند. یکی دیگر از مزایای استفاده از موس بی سیم، آزادی عمل و بدون محدودیت است. سرعت پاسخ دهی و حساسیت این تجهیزات در مقایسه با موس های سیم دار بالاتر می باشد؛ عدم اتصال آن به سیم موجب می شود که کاربر بتواند در فاصله بیشتری از رایانه ها، موس را حرکت دهد.

علی رغم مزایای زیادی که در موس های بی سیم وجود دارد، برخی از معایب و چالش‌ها نیز برای آن مطرح می‌شوند. کاهش انرژی باتری ها به عنوان منبع تغذیه و سیگنال های ناخواسته، هر دو در هنگام کار با موس های بی سیم نگران کننده هستند. بنابراین اگر کار شما به گونه ای است که سرعت ، دقت و اهمیت زیادی دارد، پیشنهاد می کنیم موس بی سیم خریداری کنید؛ اما اگر غیر از این است از موس های سیم دار استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: انواع ماوس , سیپاس ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

ابعاد این مموری کارت 1 × 11 × 15 میلی‌ متر است که به وسیله یک آداپتور اس دی در تمام دستگاه ها قرار می گیرد. سرعت خوانش و مقاومت مموری کارت از عوامل بسیار حائز اهمیت در کیفیت آن بوده که در این کارت حافظه سرعت آن برابر 75 مگابایت بر ثانیه است و مقاومت آن در برابر آب، ضربه و پرتو بالا است. یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب مموری کارت، کلاس آن است. کلاس کارت حافظه به میزان کیفیت آن اشاره دارد که این مموری کارت، دارای کلاس 10 (یعنی بالاترین کلاس) است. با مجموع این عوامل می شود نتیجه گرفت قیمت مموری کارت 128 گیگ سیلیکون پاور به صرفه است.

برای یک انتخاب خوب، باید تمام ویژگی ها را در کنار قیمت مورد بررسی قرار داده و تصمیم نهایی را بگیرید. قیمت مموری کارت 128 گیگ سیلیکون پاور را با ویژگی هایی که در بالا ذکر شد، مقایسه کرده و اقدام به خرید کنید.

 



:: برچسب‌ها: قیمت مموری کارت 128 گیگ ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

خوشبختانه ایران نیز توانسته است در چند سال اخیر در زمینه ی تولید لوازم جانبی کامپیوتر پیشرفت های چشمگیری داشته باشد. اما بسیاری از افراد تمایلی به خرید لوازم جانبی کامپیوتر ارزان قیمت ایرانی نداشته و آن را بی کیفیت می دانند. اگرچه ایران در زمینه ی تولید برخی از انواع لوازم جانبی نتوانسته است خود را همپای رقیبان خارجی رشد دهد اما در بسیاری از موارد نیز لوازم جانبی تولید ایران در حال رقابت با بهترین لوازم جانبی کامپیوتر در سطح جهان است.

موس های داخلی توانسته اند حتی به بازارهای جهانی نیز راه پیدا کنند و طرفداران زیادی را نه تنها در ایران بلکه در جهان به سمت خود جلب کنند. اگر بخواهیم بدون ابهام بیان کنیم احتمالا شما به سختی خواهید توانست خرید لوازم جانبی کامپیوتر ارزان را از بین محصولات خارجی انجام دهید. یکی از مهم ترین تفاوت های محصولات ایرانی و خارجی موضوع قیمت است. اگر شما لوازم جانبی کامپیوتر خاصی مد نظرتان است که ایرانی آن وجود ندارد، مجبورید نمونه ی خارجی را خریداری کنید اما اگر لوازم جانبی کامپیوتر مدنظر شما در ایران باکیفیت بالا تولید می شود نیازی نیست هزینه ی بالایی را صرف خرید نمونه های خارجی کنید.



:: برچسب‌ها: لوازم جانبی کامپیوتر سیپاس در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

CES معروف ترین نمایشگاه محصولات الکترونیکی است که همه ساله در لاس ‌وگاس برگزار شد تا جدیدترین محصولات فناورانه را به دنیا معرفی کند. این نمایشگاه تدابیر امنیتی سختی دارد و کارگزان آن معتقدند همه ی افراد نباید از جدیدترین تکنولوژی ها بهره مند شوند؛ به همین دلیل در نمایشگاه CES امکان بازدید عمومی یا خرید و فروش لوازم جانبی کامپیوتر وجود ندارد. در این نمایشگاه هرسال عجیب ترین فناوری ها که ممکن است دیدن آن ها شما را به وجد آوردند، عرضه می شوند. اگرچه هرساله این نمایشگاه جذابیت های زیادی دارد اما محصولاتی که امسال در این نمایشگاه عرضه شدند بی نظیرتر از سال های قبل بودند. چند مورد از برترین تکنولوژی های این نمایشگاه را در زیر آوردیم.

  • دیوار هوشمندی سه بعدی سامسونگ

امسال نیز سامسونگ، نمایشگر فوق حرفه ای خود موسوم به دیوار را به نمایشگاه عرضه کرد. این نمایشگر بدون قاب است و شما می‌ توانید چندین نمونه از آن را به هم متصل کنید. سامسونگ اعلام کرده است به زودی این محصول در لیست فروش لوازم جانبی کامپیوتر قرار می گیرد. این نمایشگر از فناوری جدید MicroLED استفاده می کند.

  • مانیتوری که لوله می ‌شود

شرکت LG نیز امسال از مانیتوری رونمایی کرد که قابلیت تا شدن دارد. این نمایشگر را می ‌توان لوله کرد و در جعبه پایینش قرار داد. البته این محصول یک نسخه اولیه است و هنوز ال جی اجازه به عرضه آن برای خرید و فروش لوازم جانبی کامپیوتر را نداده است.

  • هدست واقعیت مجازی از پرفروش ترین لوازم جانبی کامپیوتر

با توجه به اقبال مردم به فناوری واقعیت مجازی و پیشرفت این فناوری، شرکت HTC از جدیدترین هدست خود در این نمایشگاه پرده برداری کرد. این محصول تصاویری با وضوح، کیفیت و گرافیک بالاتری می ‌سازد و از قابلیت هدفون ‌های یکپارچه بهره می ‌برد. ممکن است تا سال آینده این محصول در میان لیست خرید و فروش لوازم جانبی کامپیوتر قرار گیرد.

  • دستیار هوشمند ال‌ جی

شاید این دستیار هوشمند که در حال حاضر در برخی از نمایندگی های خرید و فروش لوازم جانبی کامپیوتر عرضه می شود، یکی از بهترین دستاوردهای موجود در نمایشگاه CES بود. این تکنولوژی اولین دستیار هوشمندی است که در کمک به انسان تنها به صدا بسنده نمی ‌کند و قابلیت ارتباط تصویری هم دارد. این دستیار هوشمند را می توانید از فروشگاه های فروش لوازم جانبی کامپیوتر تهیه و بعد از اتصال به کامپیوتر از آن استفاده کنید.

  • تراشه ای که فکر را می ‌خواند

یک فناوری بی نظیر است که تولیدکنندگان کاربردهای آن را فراتر از قدرت انسانی می دانند. این تراشه ممکن است تا 10 سال آینده هم به نمایندگی های خرید و فروش لوازم جانبی کامپیوتر برای تحویل به مردم داده نشود؛ چرا که هنوز عیب های زیادی دارد که باید برطرف شوند؛ اما چیزی که آن را بی نظیر کرده است، این بود که توانست چندین فکر را به طور همزمان پردازش کند.

  • خانه هوشمند سامسونگ

سامسونگ نرم افزاری موسوم به اشیا هوشمند ارائه کرده است که بسیاری از وسایل هوشمند منزل را توسط دستیار هوشمند صوتی به هم وصل می ‌کند. شما با استفاده از این فناوری می توانید زمانی که در رختخواب هستید، تمامی لوازم خانه را کنترل کنید. سامسونگ وعده عرضه این محصول به نمایندگی های فروش لوازم جانبی کامپیوتر برای خرید عمومی تا سال آینده داده را است. اما اخبار جدید، خبر از تاخیر روند عرضه می دهند.

  • کوچکترین حافظه 1 ترابایتی دنیا در میان لوازم جانبی کامپیوتر

برند سن‌ دیسک از اولین حافظه یک ترابایتی چند میلی دنیا پرده برداری کرد. این محصول ابعادی در حدود 3 تا 7 میلی متر دارد. این کارت حافظه هم اکنون در لیست فروش لوازم جانبی کامپیوتر این شرکت قرار دارد و تا چندماه آینده امکان پیش فروش آن فراهم خواهد شد.

  • کامپیوتر بند انگشتی چهار هسته‌ ای

شرکت اینتل با رایانه استثنایی که ادیسون نام دارد و می توان آن را بر روی انواع و اقسام وسایل الکترونیک نصب کرد، در نمایشگاه حاضر شد. اینتل سرعت این محصول بی نظیر توصیف کرده است و اعلام نموده تا 5 سال آینده این محصول در نمایندگی ها فروش لوازم جانبی کامپیوتر انحصاری خود شرکت عرضه خواهند شد.



:: برچسب‌ها: لوازم جانبی کامپیوتر , خرید لوازم جانبی کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

از مهمترین مزایای خرید عمده لوازم جانبی شیائومی، مناسب تر بودن قیمت‌ ها است. قطعاً قیمت خرید یک عدد قاب گوشی شیائومی، گران تر از قیمت خرید عمده آن تمام می ‌شود. خرید تک عددی فقط برای کاربران و مشتریان است، اما خرید عمده این لوازم جانبی برای توزیع کنندگان و فروشگاه داران روی قیمت تعداد، به صرفه تر تمام می شود. قیمت خرید عمده لوازم جانبی شیائومی، انواع شارژر شیائومی و پاوربانک، انواع کارت حافظه تلفن همراه، خرید عمده هندزفری و هدست، کیف و قاب موبایل بسیار کمتر از قیمت فروش به مشتری خواهد بود. به همین دلیل است که فروشگاه داران تلفن همراه و لوازم جانبی، تمام این لوازم را به صورت عمده و بسته بندی شده خریداری می کنند و پس از محاسبه درصد سود خود، آن را به صورت تکی به مشتری عرضه می دارند.

 

وقتی می ‌خواهید لوازم جانبی شیائومی را بخرید، سعی کنید ابتدا نیاز خود را برای هر کدام از لوازم جانبی مشخص کنید. قیمت لوازم جانبی موبایل در برخی از دسته بندی ها گرانتر است. مثلاً قیمت پاوربانک باکیفیت بسیار گرانتر از قیمت ‌هندزفری است. اگر واقعاً به لوازم جانبی گران قیمت نیازی ندارید، هزینه خود را در بخش دیگری خرج کنید. برای خرید عمده لوازم جانبی شیائومی یا به صورت تک می توانید با کارشناسان فروش در همین فروشگاه اینترنتی تماس بگیرید. کیفیت محصولات تضمین شده است و ارسال به تمام شهرستان های ایران هم انجام می گیرد.



:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

انواع موس بی سیم جنیوس، جزو معتبرترین محصولات در گروه موس رایانه است. "برند جنیوس" در گروه پرفروش ترین و محبوب ترین برندهای موس رایانه، شناخته شده است. تمام انواع محصولات این برند بسیار با کیفیت هستند. برند جنیوس، طراحی و تولید موس های خود را بر اساس موس بی سیم، موس بلوتوث دار و موس سیم دار، طراحی و به بازار ارائه کرده است. قبل از این که به معرفی مهم ترین مدل های موس بی سیم جنیوس بپردازیم، نگاه کلی به دسته ‌بندی این محصولات داریم.

اگر به دنبال خرید موس بی سیم هستید، بهترین مدل ها از برند جنیوس در اختیار شما قرار داده شده تا نیازهای کار با رایانه‌ بر طرف شود. چنانچه به دنبال خرید بهترین مدل موس سیم دار هستید، باز هم می توانیم از یکی از مدل های موس جنیوس استفاده کنید. در یک دسته بندی کلی، انواع موس جنیوس شامل موس سیم دار، بلوتوث دار، موس های قابل شارژ یا بی سیم و موس های 4/2 گیگا هرتز معرفی شده ‌اند.

در یک نمای کلی، در شکل های زیر، مدل ها و رنگ های مختلف این محصولات را مشاهده می کنید: همانطور که از نام این محصولات بر می آید و شما از لوازم جانبی رایانه با نام موس بی سیم انتظار دارید، موس های بی سیم شامل انواعی از موس رایانه هستند که از طریق بلوتوث به رایانه متصل می‌شوند و قابل شارژ شدن هستند. کیفیت و عملکرد موس بی سیم جنیوس با توجه به میزان کاربرد آن در طول یک روز و حجم کاری شما در یک بازه زمانی، متغیر است.



:: برچسب‌ها: موس بی سیم جنیوس , قیمت موس بی سیم جنیوس ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

خرید عمده لوازم جانبی شیائومی دنیای متفاوتی دارد. اگر شما وارد یک عمده فروشی لوازم تلفن همراه شوید، در میان هزاران محصول سر در گم خواهید شد. یکی از این لوازم جانبی، انواع پاوربانک شیائومی است. پاور بانک شیائومی در میان سایر انواع برندهای پاور بانک در بازار محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

یکی دیگر از پرفروش ترین لوازم جانبی شیائومی، گارد و گلس محافظ صفحه نمایش موبایل است. این ابزارها به محافظت از گوشی شما کمک می کنند. گلس محافظ صفحه موبایل شیائومی برای هر گوشی تلفن به صورت منحصر به فرد طراحی شده است. ابعاد و اندازه های گارد و گلس محافظ صفحه باید با مدل گوشی شیائومی شما متناسب باشد. به همین دلیل است که در خرید عمده لوازم جانبی شیائومی معمولاً از هر مدل تعداد خاصی سفارش داده می شود تا نیاز مشتریان در فروشگاه تلفن همراه و فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی شیائومی برآورده شود.



:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی شیائومی , خرید عمده لوازم جانبی موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

یکی از برندهایی که همه افراد با خرید از آن خوشحال و راضی هستند، اپل است زیرا از کیفیت محصولات آن اطمینان خاطر دارند. موس بی سیم اپل از قاعده رضایت همگانی مصرف کنندگانش مستثنی نیست. برای خرید موس بی سیم اپل کافی است، موس مد نظرتان را انتخاب کرده و خریدتان را انجام دهید! هیچ چیز از انواع موس بی سیم اپل نمی دانید؟ هیچ ایرادی ندارد زیرا ما این جا هستیم تا در این زمینه شما را راهنمایی کنیم.

در این بخش قصد داریم به تمامی سوالات شما از قبیل مشخصات موس بی سیم اپل چیست؟ قیمت موس بی سیم اپل چقدر است؟ موس بی سیم اپل چه مزیت هایی نسبت به سایر برندهای موجود در بازار دارد؟ به چه نکاتی به هنگام خرید موس بی سیم اپل باید توجه کنیم؟ پاسخ دهیم. اگر قصد خرید موس بی سیم اپل را دارید این مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید.

 

  • موس بی‌سیم اپل مدل Magic Mouse 2

آیا می دانید چرا کاربران موس بی سیم اپل مدل مجیک موس 2 آن را محصولی بی رقیب در بازار می شناسند؟ مشخصاتی که باعث می شود این موس بی سیم در دسته موس های جذاب بازار قرار گیرد در ابتدا کیفیت آن است. این موس دارای دو کلید بوده و قابلیت خاموش و روشن شدن دارد بنابراین لازم نیست پس از اتمام کار دانگل آن را از لپ تاپ جدا کنید تا احتمال گم شدن آن نیز افزایش یابد. برای رابط این موس بی سیم اپل از فناوری Wireless و Bluetooth استفاده شده که آن را در نوع خود خاص و محبوب ساخته است.

نوع حسگر این موس بی سیم اپل از نوع لیزری است. این موس نیاز به یک باتری دارد که جنس آن هم از نوع باتری لیتیوم-یونی بوده که به آسانی قابل شارژ و استفاده مجدد است. برای خرید موس بی سیم اپل مجیک 2 فرقی نمی کند شما راست دست هستید یا چپ دست زیرا هر دو این افراد می توانند از این موس بی سیم به راحتی استفاده کنند. یکی از مشکلاتی که این موس دارد عدم قابلیت آن برای لپ تاپ هایی از برند های دیگر است.

اگر لپ تاپ شما از برند اپل بوده و از مدل Mac OS X 10.11 به بعد است، این موس را با خیال راحت خریداری کنید و شک نداشته باشید که یکی از بهترین خرید های عمرتان خواهد شد. این موس را می توانید با بلوتوث نیز به دستگاه خود وصل کرده و از روان بودن آن لذت ببرید. میزان دقت موس بی سیم اپل مجیک موس 2 800 تا 1600 است. قیمت موس بی سیم اپل مدل مجیک موس 2 حدودا 2 میلیون و هفصد هزار تومان است که در کنار کیفیت و کارآیی آن، قیمت مقرون به صرفه ای برای کاربران برند اپل محسوب می شود. این محصول دارای دو رنگ سفید، نقره ای و مشکی بوده و شما با توجه به سلیقه خودتان می توانید یکی از آن 3 رنگ را خریداری کنید.



:: برچسب‌ها: موس بی سیم اپل , قیمت موس بی سیم , موس بی سیم خرید ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

از دیگر لوازم جانبی کامپیوتر ، دسته بازی نام دارد. گیم پد عبارت است از یک قطعه سخت افزاری که به عنوان یک کنترل کننده برای بازی های رایانه ای طراحی شده است. این دستگاه در مدل های مختلف در بازار وجود دارد اما تمام آنها دارای کلیدها و دکمه های کنترل برای بازی ‌های رایانه‌ای می باشند. این وسیله نوعی ورودی برای Gammer ها به حساب می آید که به کمک آن، اطلاعات و داده ها را به پردازنده می فرستند تا نتایج آن در بازی آن ها اعمال شود و بتوانند روند بازی را تغییر دهند.

این وسیله ی وروی به علت فشار های زیادی که در حین بازی به وارد می شود، در معرض آسیب های زیادی مانند پارگی سیم یا شکستگی و ... است. دستگاه های گیم پد به طور مستقیم به رایانه رومیزی یا لپ تاپ متصل می شوند؛ افراد می توانند این دسته بازی را در دست بگیرند و بازی‌های رایانه‌ای یا مسابقه های ویدیویی را کنترل کنند. هنگام خرید دسته بازی، کابل های مخصوص اتصال به رایانه نیز به مشتری تحویل داده می شود. اگر گیم پد به عنوان یک کابل USB برای ورود به کنسول بازی شناخته نشود، از طریق اتصال با بلوتوث و یا تنظیمات سخت افزاری می توان آن را تنظیم کرد.



:: برچسب‌ها: لوازم جانبی کامپیوتر اصفهان , قیمت لوازم جانبی کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

مایکروسافت برندی نیست که نیاز به معرفی داشته باشد زیرا همه ما کم و بیش با آن آشنایی داریم. یکی از محصولات کاربردی و با کیفیت از این برند، موس بی سیم مایکرو سافت است. آیا با انواع موس بی سیم مایکروسافت آشنایی دارید؟ آیا قیمت موس بی سیم مایکروسافت را می دانید؟ اگر قصد خرید موس بی سیم مایکروسافت را دارید تا انتها با ما همراه باشید تا شما را در داشتن انتخابی آگاهانه همراهی کنیم.

  • موس بی‌سیم مایکروسافت مدل بلوتوث موبایل 3600

از خرید موس بی‌ سیم مایکروسافت مدل بلوتوث موبایل 3600 چه انتظاراتی دارید؟ بی شک یکی از انتظارات همه ما به هنگام خرید موس بی سیم مایکروسافت، حسگری قوی و در خور نام این برند است. حسگری که از زمین سخت تا روی موس پد، پرش نداشته و با دقت و ظرافت حرکت کند. دقت و ظرافت حسگر در این موس را مدیون تکنولوژی Bluetrack هستیم که آن را به یک محصول متفاوت در بازار تبدیل کرده است. نوع حسگر این موس، از نوع اپتیکال است.

قابلیت اسکرول از 4 سمت، قابلیت دیگری است که اگر موس بی سیم مایکروسافت داشته باشد ما را خوشحال می کند و خوشبختانه اسکرول از 4 سمت توسط این موس ساپورت می شود. این موس بی سیم مایکروسافت به وسیله یک باتری قلمی تا یک سال بدون نیاز به شارژ مجدد کاربرد دارد. قیمت موس بی سیم مایکروسافت مدل بلوتوث موبایل 3600 از 750 هزار تومان شروع می شود و تا 1,137,000 در بازار موجود است. این موس بی سیم مایکروسافت بسیار خوش دست و ظریف است و به راحتی در دستان شما جای می گیرد.

  • موس بی سیم مایکروسافت مدل آرک

موس بی سیم دیگری که قصد معرفی آن را به شما داریم موس بی سیم مایکروسافت مدل آرک است. اگر در خرید موس بی سیم مایکروسافت طراحی ارگونومیک از اولویت های شما محسوب می شود، مدل آرک با جذابیت ظاهری شما را جذب خواهد کرد. این موس بی سیم مایکروسافت تا 6 ماه دارای طول عمر باتری است و با یک دانگل به دستگاه شما متصل می شود.

10 متر برد این موس شما را شگفت زده خواهد کرد. حسگر این موس از نوع لیزری بوده و بر روی دستگاه های Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Mac OS X v10.2–10.5 قابلیت اجرا دارد. ریسیور این موس قابلیت تا شدن به زیر موس را دارد تا برای قرار گرفتن در زیر دستان شما ایجاد مزاحمت نکند. قیمت موس بی سیم مایکروسافت مدل آرک 2 میلیون و پانصد هزار تومان است.

  • موس بی سیم مایکروسافت Sculpt Comfort

یکی از مسائل مهمی که در خرید موس بی سیم مایکروسافت برای اکثر افراد دارای اهمیت است؛ خوش دست بودن آن محسوب می شود که در طولانی مدت به دست آسیب نرساند. اگر این موضوع برایتان بسیار حائز اهمیت است، موس بی سیم مایکروسافت Sculpt Comfort را به شما پیشنهاد می دهیم. خوش دست بودن این موس باعث می شود دست شما در حالت راحتی روی موس قرار گرفته و به آن فشار نیاید.

موس بی سیم مایکروسافت Sculpt Comfort مناسب کسانی است که در طولانی مدت مجبور به استفاده از موس هستند و راحتی آن برایشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تکنولوژی BlueTrack باعث سهولت استفاده این موس بر روی تمامی سطوح شده است. اسکرول چهار جهته قابلیت دیگری است که آن را تبدیل به گزینه مناسبی برای خرید می کند. قیمت موس بی سیم مایکروسافت مدل Sculpt Comfort حدودا 1 میلیون و چهار صد هزار تومان است.

  • موس بی سیم مایکروسافت مدل Surface Mobile Mouse

موس بی سیم دیگری که از برند مایکروسافت می خواهیم معرفی کنیم با نام موس بی سیم مایکروسافت مدل Surface Mobile Mouse در بازار به فروش می رسد. از لحاظ سازگاری این موس بی سیم مایکروسافت بر روی ویندوز 8/8.1/10 و ویندوز RT 8.1 و RT 8، ویندوز 10 phone - اندروید 4.4.2-5 - مکینتاش Mac OS X v10.10.5/10.11.1, و 10.11.4 قابلیت اجرایی دارد. تا 15 متر برد موس بی سیم مایکروسافت است. باتری این موس تا یک سال کاربرد دارد و نیاز به تعویض پیدا نمی کند. قیمت موس بی سیم مایکروسافت حدودا 1 میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومان است. خرید موس بی سیم مایکروسافت از این مدل با توجه به قابلیت های آن به صرفه و معقول است.



:: برچسب‌ها: موس بی سیم مایکروسافت ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1400 | نظرات ()