نوشته شده توسط : سیپاس

 

حتما برای شما هم پیش آمده زمانی که خواسته اید با دوربین یا موبایلتان یک لحظه را ثبت کنید علامت پر شدن حافظه روی صفحه نمایان شده و تمام برنامه هایتان را خراب کرده باشد. البته این مشکل فقط برای عکس و فیلم نیست؛ کمبود حافظه مشکلی است که برای نصب یک برنامه یا دانلود یک آهنگ روی تلفن همراهتان هم پیش می آید و می تواند به یک اتفاق بد تبدیل شود. گوشی های همراه، روی خود به میزانی حافظه دارند که برای برنامه های خودشان کافی باشد؛ بنابراین در دنیای اپلیکیشن های متنوع امروزی که از هیچ کدام از آن ها نمی توان گذشت نیاز به حافظه بیشتری داریم. برای رفع این مشکل باید وقتی تلفن همراه یا دوربینتان را خریداری کردید، یک مموری کارت هم بخرید که قطعا به دردتان خواهد خورد.

 

در زمینه مموری کارت ها، محصولات زیادی به بازار عرضه شده که دارای سرعت، حافظه، قیمت و اندازه های مختلف هستند. یکی از معروف ترین برند ها در زمینه لوازم جانبی سیلیکون پاور است که به علت کیفیت بالا و قیمت مناسب طرفداران زیادی دارد. از محبوب ترین محصولات این برند، مموری کارت هایی هستند که با کیفیت عالی، خود را در این بازار اثبات کرده اند. این مموری کارت ها، در اندازه های 8، 16، 32، 64 و 128 گیگ و برای استفاده های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. طبیعتا قیمت مموری کارت 128 گیگ سیلیکون پاور بیشتر و قیمت 8 گیگ از بقیه حافظه ها کمتر است.

 

 

علت محبوبیت مموری کارت 128 گیگ سیلیکون پاور

 


یکی از علل مهم موفقیت فروش مموری کارت سیلیکون پاور، قیمت مناسب آن است. وقتی خریدار برای محصولی هزینه می کند، مناسب بودن قیمت با کیفیتی که از آن دریافت می کند برای او عامل مهمی به شمار می رود. از ویژگی های بارز مموری کارت سیلیکون پاور صرفه اقتصادی آن است. 

 

منبع: فروشگاه اینترنتی سیپاس



:: برچسب‌ها: قیمت مموری کارت , قیمت مموری سیلیکون پاور ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

اخبار مربوط به رشد فناوری های جدید هرروزه بیشتر می شوند. این اخبار در مورد لوازم جانبی کامپیوتر نیز وجود دارد. صفحه کلید ها و موس های گیمینگ امروزه در صدر جدیدترین و جذاب ترین لوازم جانبی کامپیوتر عرضه شده به بازار هستند. البته نمی تواند از رشد چشمگیر موس های بی سیم، و هندزفری ها و هدفون های بی سیم نیز چشم پوشی کرد. این موارد هر کدام با ورود خود به بازار تفاوت های چشمگیری در قیمت ها ایجاد می کنند.



مانیتورهای جدید، موس های پیشرفته با حساسیت بالا، صفحه کلید های خاص و ... همگی بروزترین فناوری ها هستند که در حوزه دنیای الکترونیک به بازار عرضه شده اند. ورود تکنولوژی های این چنین پیشرفته به بازار خرید لوازم جانبی کامپیوتر ارزان قیمت را با مشکلاتی مواجه می کنند.طبق تفکرات پرچم داران فناوری جهان، تکنولوژی تولید لوازم جانبی کامپیوتر به سمت اسمارتینگ کامل یا زندگی هوشمند پیش می روند. با مطالعه در مورد این فناوری ها سعی کنید از دنیای تکنولوژی های جدید کامپیوتری عقب نمانید. اما برخی شرکت ها نیز با وجود پیشرفت های زیاد قیمت های خود را در حد متعادلی نگه داشته اند.



:: برچسب‌ها: خرید لوازم جانبی کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیپاس

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، شرکت های مختلفی وجود دارند که در حال تولید محصولاتی همچون موس بی سیم هستند. ورود محصولات جدید به بازار باعث ایجاد نوسانات شدیدی در قیمت لوازم جانبی وسایل الکترونیک شده است. قیمت موس بی سیم hp نیز از این قائله مشتثنی نبوده و قیمت آن نوساناتی داشته است؛ به همین دلیل نمی توان یک قیمت مطلق برای این سخت افزار پرکاربرد بیان کرد.

 

  • نمایندگی های فروش

اگر قصد خرید این سخت افزار را دارید، می توانید به نمایندگی هایی که در بین محصولاتشان موس بی سیم اچ پی نیز به چشم می خورد مراجعه کرده و اطلاعات کاملی را درباره ویژگی های محصول مورد نظر و قیمت انواع مختلف آن کسب کنید. در این روش ممکن است شما هزینه و وقت زیادی را صرف کنید اما در نهایت نتیجه دلخواه برایتان حاصل نشود.

  • وبسایت های فروش آنلاین موس بی سیم hp

با گسترش پهنای باند اینترنت امروزه علاوه بر خود شرکت ها، نمایندگی های فروش و فروشگاه های اینترنتی نیز می توانند آن چه را که نیاز دارید، در اختیار شما قرار دهند. وبسایت خود برند hp ممکن است به علت تفاوت زبانی برای بسیاری از افراد غیرقابل استفاده باشد، اما فروشگاه های اینترنتی معتبر نیز می توانند به صورت روزانه قیمت موس بی سیم hp را به صورت دقیق در اختیار شما قرار دهند.



:: برچسب‌ها: خرید موس بی سیم , قیمت موس بی سیم , موس بی سیم hp ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()