هدف شما از خرید ارزانترین لوازم جانبی موبایل چیست؟
نوشته شده توسط : سیپاس

شاید کمتر کسی به این مسئله دقت کرده باشد که دقیقاً هدف او از خرید ارزانترین لوازم جانبی موبایل چیست؟! این جمله کاملاً قابل تامل است. اجازه دهید کمی واضح تر سخن بگوییم. به طور فرض شما قصد دارید یک کارت حافظه برای گوشی موبایل خود خریداری کنید؛ باید از خود بپرسید که چه انتظاری از کارت حافظه دارید؟ چه اطلاعات و چه فایل هایی را می خواهید در کارت حافظه ذخیره کنید؟ آیا مدل گوشی شما از کارت حافظه پشتیبانی می کند یا خیر؟ آیا می توانید نمونه های بهتری را به جای کارت حافظه خریداری کنید؟ و ....

سوالات فوق تنها بخشی از مهمترین پرسش هایی هستند که مشتریان باید در خرید لوازم جانبی موبایل به آن توجه کنند. این مسئله زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که مشتریان قصد خرید یک یا دو محصول را دارند بنابراین یک مصرف کننده محسوب می ‌شوند و باید دقت بیشتری به خرج دهند.

نکته فوق درباره خرده فروشان لوازم جانبی تلفن همراه وجود دارد. افرادی که تجیزات جانبی را به صورت عمده خریداری می‌کنند و به صورت جزئی با اندکی سود به فروش می‌ رساند، در حقیقت همواره به دنبال خرید ارزانترین لوازم جانبی موبایل هستند. این دسته از فروشندگان هر اندازه بتوانند قیمت اولیه کمتری برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل پرداخت کنند به نفع خود آنها خواهد بود.





:: برچسب‌ها: خرید عمده لوازم جانبی موبایل , خرید عمده لوازم جانبی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: