امکانات بی نظیر موس بی سیم a4tech
نوشته شده توسط : سیپاس

اگر یک نگاه کوتاه بر روی انواع محصولات موس بی سیم a4tech داشته باشید، با ده ها مدل متنوع مواجه خواهید شد؛ هر یک از این موس های رایانه‌ای دارای یک سری امتیازات مشترک هستند و برخی دیگر نیز خصوصیات منحصر به فرد خود را ارائه می دهند. آنچه از مشخصات فنی و ویژگی های موس بی سیم برند a4tech عنوان می‌کنیم در قالب واژه هایی نظیر شکل ظاهری، ویژگی های باتری، ابعاد و اندازه های موس، مدت زمان کارکرد با این دستگاه، قابلیت پشتیبانی از usb و سایر موارد می باشد.

یکی از نکات مهم که در خصوص ویژگی‌های موس بی سیم a4tech معرفی می شود، فاصله حساسیت آن برای عملکرد بر روی رایانه و لپ تاپ است. در مدل های مختلف از این محصول، اتصال بی سیم موس با رایانه در فاصله های مشخص، تعریف شده است؛ به طور مثال برای یک موس خاص، حداکثر فاصله ۱۰ تا 15 متر از رایانه تعریف شده است. ارسال و دریافت امواج وای فای در این فاصله به خوبی انجام می‌شود و هیچ مشکلی بر عملکرد آنها به وجود نمی آید.

برخی از انواع موس بی سیم a4tech برای کار کردن با رایانه های رومیزی طراحی شده اند؛ برخی دیگر برای لپ تاپ ها مناسب اند و برخی دیگر به طور ویژه برای کارکردن با نوت بوک طراحی شده اند. اگر قصد خرید یک موس بی سیم a4tech را دارید پیشنهاد می‌کنیم نوع کاربری خود را تعیین کنید و سپس یکی از این محصولات را مطابق با نیاز خود خریداری نمایید.

 

تخفیف ویژه انواع موس بی سیم تا پایان مرداد در فروشگاه اینترنتی سیپاس

 

 





:: برچسب‌ها: موس بی سیم اپل , موس بی سیم ارزان , موس بی سیم ایسوس , موس بی سیم گیمینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: