هندزفری بلوتوث u level و flex u
نوشته شده توسط : سیپاس

اگر فردی باشید که با لوازم الکترونیک سروکار دارد به طور حتم این هندزفری ها را دیده اید اما اسم آن ها را نشنیده اید و تصور می کنید وسایل جدیدی هستند. این دو هندزفری که اولین بار توسط کمپانی سامسونگ به بازار عرضه شدند روی گردن قرار می گیرند و دو سیم با پخش کننده از آن ها خارج شده و داخل گوش قرار می گیرد. به عبارت دیگر این دو مدل از هندزفری بلوتوث سامسونگ همان هندزفری های گردنی رایج موجود در بازار هستند. انتخاب این مدل از هندزفری بلوتوث کاملا سلیقه ای است و ممکن است فردی استفاده ی آن را بهتر از هر مدل دیگری بداند اما فردی دیگر اصلا تمایلی به استفاده از آن ها نداشته باشد. با این حال داشتن یک از این هندزفری های بلوتوث خالی از لطف نیست. شما می توانید با خرید یکی از آن ها لذت استفاده از این مدل هندزفری را هم تجربه کنید.



هندزفری بلوتوث جبرا


اگر شما هم فردی باشید که زیاد با لوازم الکترونیک در ارتباط هستید، قطعا نام برند جبرا به گوشتان خورده است. برند Jabra یکی از قدیمی ترین برندهای تولید کننده ی لوازم الکترونیک و به خصوص لوازم جانبی وسایل الکترونیک است. این برند که از قدمتی بالا برخوردار است، جزو معتبرترین برندهای تولید کننده لوازم جانبی در جهان به حساب می آید. زمانی که اولین بار برند جبرا فعالیت خود در زمینه ی الکترونیک را آغاز نمود، تولید محصولات صوتی را هدف خود قرار داده بود. به طوری که برند جبرا با ارائه‌ ی انواع اسپیکرها، هندزفری‌ها و هدفون‌ها در میان تولیدکنندگان تجهیزات صوتی دنیا، جایگاه ویژه ‌ای را به خود اختصاص داده است و در کشورهای آمریکا، چین، انگلستان، روسیه، فرانسه و آلمان رتبه‌ی اول و دوم را در این زمینه کسب کرده است.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که این برند در ایران نیز سهم عمده ای از بازار لوازم جانبی را به خود اختصاص داده است. لازم است بدانید یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصولات این کمپانی، هندزفری بلوتوث جبرا است. برخی از شرکت های مونتاژ کننده این محصول آن را در کنار محصولاتی مانند هندزفری بلوتوث اپل قرار می دهند و یا حتی هندزفری بلوتوث جبرا را برتر از آن می دانند.





:: برچسب‌ها: قیمت هندزفری بلوتوث , خرید هندزفری بلوتوث اپل , بهترین مارک هندزفری بلوتوث , هندزفری بلوتوث جبرا ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: