مشخصات هندزفری بلوتوث هواوی که همه را هیجان زده کرد !
نوشته شده توسط : سیپاس

هندزفری بلوتوث هواوی دارای مشخصات منحصربه فرد است که فروش آن را در مدت زمانی کوتاه به چندین برابر برندهای دیگر رساند. از جمله مهم ترین ویژگی های این هندزفری، می توان به مجهز به دو سنسور نوری بودن، باتری قابل شارژ 94 میلی آمپر بر ساعت لیتیوم یون، خروجی صدای اچ دی و وزن خیلی کم نسبت به قابلیت های بالای آن اشاره نمود. البته شرکت هواوی این قابلیت ها را پایان ویژگی های هندزفری بلوتوث هواوی نمی دانست و شروع به اضافه کردن قابلیت های دیگری به آن نمود به طوری که این هندزفری هم اکنون در نوع خود بی نظیر به حساب می آید و شرکت های زیادی در تلاش برای رسیدن به کیفیت این هندزفری هستند. در سال گذشته میلادی شرکت هواوی اعلام کرد به زودی هندزفری بلوتوث هواوی در شکل های جدیدتر و قابلیت های بیشتر به بازار عرضه خواهد شد.

برای افرادی که تصمیم به خرید هندزفری بلوتوث دارند، قطعا یکی از معیارهای مهم، کیفیت صدای آن است. اگر کیفیت صدای این محصول خوب نباشد، شما نمی توانید یک تماس دلنشین را تجربه کنید و دائما در حین تماس باید جا به جا شوید تا صدا درست شود و در اکثر موارد نیز چون مشکل از خود هندزفری بی سیم است، مشکل برطرف نمی شود. یا این که صدا که دائما دارای نویز است. نویز صدای مزاحمی است که موجب می شود حتی حرف های طرف مقابل را اشتباه بشنوید.

در هندزفری بلوتوث هواوی از تکنولوژی مخصوصی بهره گرفته شده است که کیفیت صدای شما نه تنها از بین نمی رود، بلکه بهتر از هندزفری های دیگر به مخاطب شما منتقل می شود. شرکت هواوی برای افزایش کیفیت صدا در هندزفری های بلوتوث خود از سیستم های اختصاصی خود استفاده کرده است که نویز را به طور کامل برطرف می کنند و صدای شما بدون کمترین نویزی منتقل می شود. فناوری ضد نویزی که در تولید هندزفری بلوتوث هواوی به کار گرفته شده است، این قابلیت را به شما می دهد که به راحتی در سرو صدای زیاد محیط، صحبت کنید و صدای های محیطی کم ترین اختلالی در شنیدن صدای شما توسط مخاطب ایجاد نکند.





:: برچسب‌ها: خرید هندزفری بلوتوث , هندزفری بلوتوث هواوی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: