کیفیت صدا در هندزفری بلوتوث اپل چگونه است ؟
نوشته شده توسط : سیپاس

شرکت اپل در زمان معرفی Airpods یا همان هندزفری بلوتوث خود اعلام کرد کیفیت صدا در هندزفری بلوتوث اپل بسیار بهتر از نمونه های Earpods یا هندزفری های باسیم است به طوری که می توان گفت این هندزفری بلوتوث اپل، هم اکنون دارای بهترین کیفیت صدا در بین تمام محصولات شرکت های دیگر است.

به نقل از ویکی پدیا فارسی، اولین نسل اپل ایربادز به همرا آی پاد در تاریخ 23 اکتبر 2001 به مشتریان عرضه شد که دکمه کنترل نداشت.

این ایرپاد ها از قابلیت حذف نویز یا همان Noise Canceling برخوردارند که سبب می شود ایرپاد بتواند صدای شما را از سر صدای محیط اطراف جدا کرده و دقیق تر و شمرده تر ارائه نماید تا شما مشکلاتی که با دیگر هندزفری ها به خاطر نویز یا شلوغی داشته اید، برطرف شوند. قابلیت حذف نویز یا همان Noise Canceling ویژگی خاص دیگری نیز دارد که باعث می شود زمانی که شما با سرعت صحبت می کنید، وضوح صدای شما حفظ شده و اختلالی در ارسال آن به وجود نیاید.

البته می توان به این موضوع نیز اشاره نمود که اپل تمام توان خود را گذاشته است تا یک محصول عالی و هوشمند را با کمترین نقص در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

در هندزفری بلوتوث اپل از سنسورهای متفاوتی استفاده شده است. یکی از مهم ترین این سنسورها، سنسور نوری است که با تشخیص بالا می تواند بفهمد که آیا ایرپاد همچنان در گوش شما وجود دارد یا آن را از گوش خود خارج کرده اید. سنسور دیگری که اپل آن را تحول هندزفری های بلوتوث خود می داند، سنسور حرکتی است. این سنسور برای اولین بار است که در یک هندزفری مورد استفاده قرار گرفته شده است.

این سنسور می تواند وارد شدن ضربه را حس کرده و اقدام به فعال سازی دستیار سوتی سیری کند. این سنسور همچنین به شما امکان می دهد با وارد کردن یک ضربه به آن با یکی از مخاطب های خود تماس برقرار نمایید. سنسور دیگری که در این هندزفری وجود دارد، سنسور تشخیص صحبت است که به شما امکان ارتباط با دستیار سیری را می دهد.

اپل برای این هندزفری های بلوتوث خود، از اختصاصی W1 استفاده کرده است که محصول خود شرکت اپل می باشد. این چیپست به نحوی طراحی شده است که به ایرپاد اجازه می دهد به صورت کاملا هوشمند با دستگاه مقصد تعامل کند. این چیپست ویژگی های خاصی به ایرپاد بخشیده است.

یکی از قابلیت های ویژه ای که در این چیپست برنامه ریزی شده است و آن را به یک محصول خاص تبدیل می کند، این است که اگر در حین گوش دادن به آهنگ ایرپاد از گوشتان خارج شد، چیپست برای جلوگیری از به هدر رفتن باتری ، اقدام به توقف پخش خواهد کرد. البته اپل به یکی از زیر مجموعه های خود یعنی کمپانی بیتس نیز فناوری تولید این چیپست را داده است.

از دیگر ویژگی های این چیپست، می توان به عملکرد کاملا هوشمند آن در انجام دستورات اشاره نمود. اگر در نزدیکی تلفن همراه تان جعبه ایرپاد را باز کنید، منوی پاپ آپی روی گوشیتان ظاهر خواهد شده که نشان دهنده هماهنگ شدن ایرپاد با دستگاه شما است و این قابلیت نیز به همت این چیپست عملی شده است.





:: برچسب‌ها: خرید هندزفری بلوتوث , هندزفری بلوتوث اپل , قیمت هندزفری بلوتوث , بهترین هندزفری بلوتوث ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: