طول عمر باتری هندزفری بلوتوث گوشی چقدر است؟
نوشته شده توسط : سیپاس

دومین نکته مهم که هنگام خرید بهترین هندزفری بلوتوث گوشی به آن نیاز دارید این است که طول عمر باتری هندزفری چقدر است و شما پس از چه مدت زمان باید هندزفری بلوتوث را شارژ کنید. تجهیزات هندزفری قوی تر، دارای باتری هایی هستند که طول عمر بیشتری دارند. شاید برخی از انواع هندزفری بلوتوث گوشی ، ابعاد کوچکتری داشته باشد اما قدرت دستگاه، بیشتر است.


اگر به مشخصات فنی این لوازم جانبی دقت کنید، متوجه می‌شوید که طول عمر باتری آن ها چقدر است. مثلاً یک هندزفری با مدت زمان ۴ ساعت، پیوسته برای شما کار می کند و پس از این مدت باید آن را شارژ کنید. برخی دیگر از انواع هندزفری ۱۲ ساعت کار می‌کنند و برخی دیگر ۸ ساعت. برخی از انواع مدل ها هم نیاز دارند که در هفته حداقل یک بار شارژ شوند. تمام این موارد را از فروشنده سوال کنید.

قابلیت پخش صدا با کیفیت های مختلف

اگر به دنبال خرید بهترین هندزفری بلوتوث گوشی هستید، تجهیزاتی را انتخاب کنید که کیفیت صدا را در حالت های مونو، استریو و اچ دی، برای شما پخش کند. یک هندزفری با کیفیت به راحتی می‌تواند سطح صدا را برای شما کنترل کند، بنابراین اگر به موسیقی گوش می دهید یا مکالمه می کنید و حتی اگر فیلم یا ویدیو تماشا می‌کنید، این کیفیت را می توانید تنظیم کنید.





:: برچسب‌ها: هندزفری بلوتوث گوشی , خرید هندزفری بلوتوث ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: