مموری ها در آینده چه شکلی خواهند بود؟
نوشته شده توسط : سیپاس

امروزه کسی نمی تواند خود را جدا از تکنولوژی بداند. تکنولوژی ها دیجیتالی روز به روز تغییر می کنند و زندگی انسان ها را به سمت هوشمندی کامل می برند. به احتمال زیاد اگر اخبار تکنولوژی را دنبال کرده باشید از هوش مصنوعی چیزهایی شنیده اید. هوش مصنوعی یک برتری فناوری محور در جهت ایجاد ارتباط نوروالکترونیکی است.
در این فناوری ماشین ها به جای شما فکر و عمل می کنند و سهولت هرچه بیشتر را برای شما فراهم خواهند کرد. مموری های جدید هم از این عرصه های تکنولوژی دور نمانده اند. به طوری که 3 تا از بزرگ ترین غول های تکنولوژی دنیا سعی کرده اند تا هوش مصنوعی را با مموری ها در هم بیامیزند.
این شرکت ها این گونه اعلام کرده اند که مموری های جدید خود تشخیص خواهند داد که چه فایل هایی باید انتقال پیدا کند و یا چه فایل هایی باید پاک شوند. کلاس بندی برای مموری های جدید همچنان وجود دارد اما مایکروسافت اعلام کرده است که قیمت مموری 8 گیگ کلاس 4 با تکنولوژی هوش مصنوعی به قدری بالا خواهد بود که همگان قادر به خرید آن نیستند.
اما این فرضیه توسط سامسونگ رد شده است و این شرکت معتقد است با به کارگیری دانش نوین می توان برای مثال قیمت مموری 8 گیگ کلاس 4 را با نیاز جامعه برای خرید حداکثری منطبق ساخت.




:: برچسب‌ها: قیمت مموری سیپاس ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: