خرید بهترین موس بی سیم مایکروسافت
نوشته شده توسط : سیپاس

مایکروسافت برندی نیست که نیاز به معرفی داشته باشد زیرا همه ما کم و بیش با آن آشنایی داریم. یکی از محصولات کاربردی و با کیفیت از این برند، موس بی سیم مایکرو سافت است. آیا با انواع موس بی سیم مایکروسافت آشنایی دارید؟ آیا قیمت موس بی سیم مایکروسافت را می دانید؟ اگر قصد خرید موس بی سیم مایکروسافت را دارید تا انتها با ما همراه باشید تا شما را در داشتن انتخابی آگاهانه همراهی کنیم.

  • موس بی‌سیم مایکروسافت مدل بلوتوث موبایل 3600

از خرید موس بی‌ سیم مایکروسافت مدل بلوتوث موبایل 3600 چه انتظاراتی دارید؟ بی شک یکی از انتظارات همه ما به هنگام خرید موس بی سیم مایکروسافت، حسگری قوی و در خور نام این برند است. حسگری که از زمین سخت تا روی موس پد، پرش نداشته و با دقت و ظرافت حرکت کند. دقت و ظرافت حسگر در این موس را مدیون تکنولوژی Bluetrack هستیم که آن را به یک محصول متفاوت در بازار تبدیل کرده است. نوع حسگر این موس، از نوع اپتیکال است.

قابلیت اسکرول از 4 سمت، قابلیت دیگری است که اگر موس بی سیم مایکروسافت داشته باشد ما را خوشحال می کند و خوشبختانه اسکرول از 4 سمت توسط این موس ساپورت می شود. این موس بی سیم مایکروسافت به وسیله یک باتری قلمی تا یک سال بدون نیاز به شارژ مجدد کاربرد دارد. قیمت موس بی سیم مایکروسافت مدل بلوتوث موبایل 3600 از 750 هزار تومان شروع می شود و تا 1,137,000 در بازار موجود است. این موس بی سیم مایکروسافت بسیار خوش دست و ظریف است و به راحتی در دستان شما جای می گیرد.

  • موس بی سیم مایکروسافت مدل آرک

موس بی سیم دیگری که قصد معرفی آن را به شما داریم موس بی سیم مایکروسافت مدل آرک است. اگر در خرید موس بی سیم مایکروسافت طراحی ارگونومیک از اولویت های شما محسوب می شود، مدل آرک با جذابیت ظاهری شما را جذب خواهد کرد. این موس بی سیم مایکروسافت تا 6 ماه دارای طول عمر باتری است و با یک دانگل به دستگاه شما متصل می شود.

10 متر برد این موس شما را شگفت زده خواهد کرد. حسگر این موس از نوع لیزری بوده و بر روی دستگاه های Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Mac OS X v10.2–10.5 قابلیت اجرا دارد. ریسیور این موس قابلیت تا شدن به زیر موس را دارد تا برای قرار گرفتن در زیر دستان شما ایجاد مزاحمت نکند. قیمت موس بی سیم مایکروسافت مدل آرک 2 میلیون و پانصد هزار تومان است.

  • موس بی سیم مایکروسافت Sculpt Comfort

یکی از مسائل مهمی که در خرید موس بی سیم مایکروسافت برای اکثر افراد دارای اهمیت است؛ خوش دست بودن آن محسوب می شود که در طولانی مدت به دست آسیب نرساند. اگر این موضوع برایتان بسیار حائز اهمیت است، موس بی سیم مایکروسافت Sculpt Comfort را به شما پیشنهاد می دهیم. خوش دست بودن این موس باعث می شود دست شما در حالت راحتی روی موس قرار گرفته و به آن فشار نیاید.

موس بی سیم مایکروسافت Sculpt Comfort مناسب کسانی است که در طولانی مدت مجبور به استفاده از موس هستند و راحتی آن برایشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تکنولوژی BlueTrack باعث سهولت استفاده این موس بر روی تمامی سطوح شده است. اسکرول چهار جهته قابلیت دیگری است که آن را تبدیل به گزینه مناسبی برای خرید می کند. قیمت موس بی سیم مایکروسافت مدل Sculpt Comfort حدودا 1 میلیون و چهار صد هزار تومان است.

  • موس بی سیم مایکروسافت مدل Surface Mobile Mouse

موس بی سیم دیگری که از برند مایکروسافت می خواهیم معرفی کنیم با نام موس بی سیم مایکروسافت مدل Surface Mobile Mouse در بازار به فروش می رسد. از لحاظ سازگاری این موس بی سیم مایکروسافت بر روی ویندوز 8/8.1/10 و ویندوز RT 8.1 و RT 8، ویندوز 10 phone - اندروید 4.4.2-5 - مکینتاش Mac OS X v10.10.5/10.11.1, و 10.11.4 قابلیت اجرایی دارد. تا 15 متر برد موس بی سیم مایکروسافت است. باتری این موس تا یک سال کاربرد دارد و نیاز به تعویض پیدا نمی کند. قیمت موس بی سیم مایکروسافت حدودا 1 میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومان است. خرید موس بی سیم مایکروسافت از این مدل با توجه به قابلیت های آن به صرفه و معقول است.





:: برچسب‌ها: موس بی سیم مایکروسافت ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: