قیمت هارد اکسترنال ضد ضربه چه تفاوتی با سایر هاردها دارد؟
نوشته شده توسط : سیپاس

هارد دیسک اکسترنال، مانند هارد دیسک اینترنال داخل سیستم قرار نمی گیرد و به همین علت محافظت از آن، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. متخصصان کامپیوتر معتقدند اگر می خواهید یک هارد خوب خریداری کنید علاوه بر سرعت و کیفیت برند به ضد ضربه و ضد آب بودن آن نیز توجه کنید.

بنابراین یکی از ویژگی هایی که هارد دیسک اکسترنال باید داشته باشد ضد آب و ضد ضربه بودن آن است زیرا در غیر این صورت به راحتی آسیب دیده و دیگر قابل استفاده نیست. اگر به تازگی قصد خرید هارد اکسترنال ضد ضربه کرده اید، باید با انواع برند های مطرح و قیمت هارد اکسترنال ضد ضربه اشنا شوید.

هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A85

قیمت هارد اکسترنال ضد ضربه سیلیکون پاور مدل Armor A85 چقدر است؟ یکی از هارد های ضد ضربه معروف و با کیفیت بازار از برند سیلیکون پاور و مدل Armor A85 است. هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A85، یک هارد با قابلیت ضد آب و ضد ضربه به شمار می آید. مدل اتصال این هارد با سیم بوده و با رابط USB 2.0 USB 3.0 به سیستم شما متصل می شود.

ضد ضربه بودن این هارد آن را برای استفاده دانشجویان مناسب ساخته است. قیمت هارد اکسترنال ضد ضربه سیلیکون پاور مدل Armor A85 ۱,۸۳۰,۰۰۰ در بازار به فروش می رسد. آلومینیوم بدنه این هارد اکسترنال آن را در برابر ضربه مقاوم ساخته است. درون این هارد اکسترنال سه لایه محافظتی بالشتکی وجود دارد که درون محفظه هارد را از ضربه محافظت می کند.

قیمت هارد اکسترنال ضد ضربه به علت مقاومت بالایی که دارد، کمی گران تر از هارد اکسترنال های دیگر است. این هارد در برابر گرد و خاک، ضربه و شوک نیز مقاومت لازم را دارد. از ویژگی های این هارد اکسترنال ضد ضربه می توان به رمزگذاری پیشرفته 256 بیتی AES، حفاظت از اطلاعات و رمزگذاری روی آن‌ها با استفاده از برنامه SP HDD Lock، مجهز به سیستم تعلیق پیشرفته برای هارددیسک داخلی و نشان گر ال ای دی اشاره کرد.





:: برچسب‌ها: قیمت هارد اکسترنال ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: