هندزفری بلوتوث سامسونگ
نوشته شده توسط : سیپاس

تلفن های همراه، جزیی جدا نشدنی از زندگیمان شده که روزانه ساعت ها با آن سرو کار داریم و تلفن های کاری زیادی را پاسخ می دهیم. در حین رانندگی، پیاده روی، محیط کار و تحصیل تلفنمان زنگ می خورد و ما ناچار هستیم آن را جواب دهیم اما آیا تا کنون برای شما پیش آمده که دستتان بند باشد یا در حال رانندگی باشید و نتوانید به تلفنتان جواب دهید؟ هر چند تماس واجبی باشد.

نسل جدیدی از هندزفری ها به بازار آمده که کار را آسان کرده است؛ این محصول هندزفری بلوتوثی نام دارد که بدون نیاز به اتصال سیمی و تنها با بلوتوث به دستگاه شما متصل شده و شما می توانید به تلفن هایتان به راحتی و با فشردن یک دکمه پاسخ دهید. هندزفری بلوتوث سامسونگ، یکی از برندهای این محصول است. در این مقاله قصد داریم در مورد هندزفری بلوتوث سامسونگ، مشخصاتی که به هنگام خرید هندزفری بی سیم سامسونگ باید به آن توجه کنید و قیمت هندزفری بلوتوث سامسونگ توضیحاتی ارائه دهیم.

 

مهم ترین ویژگی های هندزفری بی سیم سامسونگ چیست ؟
هندزفری بی سیم سامسونگ چه ویژگی هایی دارد؟ برند سامسونگ، هندزفری های بلوتوثی زیادی تولید کرده و به بازار ارائه کرده است که در این جا به چند مدل از آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Level U

همان طور که از نام این مدل پیدا است شکل ظاهری آن نیز به شکل حرف U انگلیسی بوده و با ارگونومی عالی که دارد به راحتی قابل استفاده است. هندزفری بلوتوث سامسونگ مدل Level U، به راحتی در گوش جا می شود و برای شما محدودیت حرکتی ایجاد نمی کند. شما می توانید این هندزفری را در گوش خود قرار داده و به پیاده روی و باشگاه رفته و موزیک مورد علاقه تان را گوش کنید یا به هنگام رانندگی با خیال راحت به تلفن هایتان پاسخ دهید.

یکی از ویژگی های مهمی که در خرید هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Level U باید به آن توجه کنید، قابلیت کاهش نویز و اکو صداهای اطراف است؛ این هندزفری تنها آن چیزی را به گوش شما می رساند که می خواهید بشنوید! قیمت هندزفری بلوتوث سامسونگ مدل Level U حدود 640 تا 650 هزار تومان در بازار است.





:: برچسب‌ها: هندزفری بلوتوث سامسونگ , هندزفری بلوتوث اپل ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: