نکاتی برای خرید از لوازم جانبی کامپیوتر قم
نوشته شده توسط : سیپاس

خرید لوازم جانبی کامپیوتر نیز مانند هر خرید دیگری ریسک های خاص خود را دارد که باید پیش از خرید آن ها را دانسته و هوشمندانه عمل کنید. اگر در شهر قم ساکن هستید، فروشگاه های لوازم جانبی کامپیوتر قم زیاد هستند که شما می توانید با مراجعه به آن ها خرید خود را انجام دهید یا از سایر فروشگاه های اینترنتی (در هر کجای کشور) خرید آنلاین کنید اما آیا می توان اطمینان حاصل کرد که فروشنده لوازم جانبی کامپیوتر قم یا فروشگاه های اینترنتی جنس اصل را به شما می فروشند یا خیر؟ برای گرفتن جواب این سوال با ما همراه باشید.

  • اطمینان از دست اول کالا و اعتماد به فروشنده

فرض کنید که به یک فروشگاه لوازم جانبی کامپیوتر قم مراجعه می کنید و کالایی که نیاز دارید را با فروشنده در میان می گذارید. آیا اگر پلمپ کالا باز شده باشد یا فروشنده در جایی دور از چشم شما لوازم جانبی را روی سیستم شما بگذارد، می توانید اطمینان کرده و خرید را با خیال راحت انجام دهید؟ قطعا خیر!

فروشنده موظف است هر لوازم جانبی را که خریداری می کنید به صورت پلمپ در اختیارتان بگذارد. یکی از مزایای خرید اینترنتی لوازم جانبی کامپیوتر این است که در صورتی که پلمپ کالا باز شده باشد می توانید آن را مرجوع نمایید. البته منظور ما این نیست که خرید از هر فروشنده لوازم جانبی کامپیوتر قم، ریسک دارد بلکه هدف آگاهی دادن جهت خرید از فروشگاه های معتبر (به صورت حضوری و آنلاین) است.

  • لازم نیست حتما برند بخرید!

منظورمان از کلمه برند در این جا، نام هایی است که زیاد به گوشتان خورده و اکثر افراد از آن ها خریداری می کنند. در فروشگاه لوازم جانبی کامپیوتر قم، ممکن است به نام هایی بر بخورید که تا به حال کمتر نام آن ها را شنیده اید. واکنش شما در مقابل چنین برندهایی چیست؟ آیا از آن ها خریداری می کنید یا ترجیح می دهید پول بیشتری هزینه کرده و برندی را بخرید که شناخته شده تر است؟

تجربه ثابت کرده، برخی از کالاها که برند شناخته نشده اید دارند نیز می توانند از کیفیت معقولی برخوردار باشند البته به شرط آن که از فروشنده لوازم جانبی کامپیوتر قم در مورد آن تحقیق کنید. اگر زمان به شما اجازه این کار را نمی دهد، در فروشگاه های آنلاین جست و جو کنید، نظرات کاربران را بخوانید و سپس تصمیم گیری کنید. نکته مهم در خرید آنلاین این است که می توانید برای محصولی با کیفیت خوب هزینه مناسبی کنید.

  • چرا های کپی (کپی با کیفیت) نخریم؟

در فروشگاه لوازم جانبی کامپیوتر قم ممکن است فروشنده کالایی را به شما نشان دهد و آن را با نام های کپی یک برند معروف معرفی کند. آیا باید چنین کالایی را به دلیل آن که های کپی است بخریم یا خیر؟ چه میزان می توان به چنین کالایی اعتماد کرد؟ قطعا گذاشتن نام یک برند بر روی کالا (هر چند به اصطلاح کپی با کیفیتی از آن باشد) کار غیر اخلاقی است و خرید آن نیز می تواند ریسک زیادی برای خریدار به دنبال داشته باشد.

به شما توصیه می کنیم در صورتی که نام برند برایتان اهمیت دارد در صورت امکان اصل آن را خریداری کنید. علاوه بر این مسائل، کالاهای کپی معمولا به علت نام برند مطرح، قیمتی بالا تر از ارزش خود دارند ( و صد البته کمتر از ارزش برند اصلی). برای آن که کالای اصل را از های کپی تشخیص دهید می توانید از فروشنده لوازم جانبی کامپیوتر قم پرس و جو کرده یا به فروشگاه های آنلاین معتبر مراجعه کنید زیرا در این فروشگاه ها معمولا در صورتی که کالا های کپی باشد، در مشخصات محصول درج می شود.





:: برچسب‌ها: خرید لوازم جانبی کامپیوتر , لوازم جانبی کامپیوتر قم ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: