هندزفری بلوتوثی حلزونی
نوشته شده توسط : سیپاس

با پیشرفت تکنولوژی و ساخت تلفن های همراه آن ها به یک بخش جدانشدنی زندگی روزمره افراد تبدیل شده است به طوری که نبود آن ها گاها می تواند باعث ایجاد اختلال در کارهای روزمره شود. خیلی از افراد تلفن همراه و ابزارهای مربوط به آن، از وسایل جدانشدنی کارشان است و از طریق آن برای خود کسب و کاری راه اندازی کرده اند. یکی از وسایل جانبی تلفن های همراه هدفون و هندزفری است که معمولا دارای سیم بوده که تا حدودی دست و پا گیر هستند و در برخی مواقع استفاده از آن به دلیل داشتن سیم کمی سخت است.

هم چنین هنگامی که از هدفون یا هندزفری های سیمی استفاده می کنیم بر روی گوش قابل رویت بوده که ممکن است خیلی از افراد بابت این موضوع راحت و راضی نباشند. اما چندسالی است که ساخت هندزفری بلوتوث حلزونی تحولی در بین هدفون و هندزفری های قدیمی ایجاد کرده است. اگر شما هم از دست هندزفری های سیمی کلافه شده اید پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید و با هندزفری بلوتوثی حلزونی بیشتر آشنا شوید.

در ابتدا ممکن است با شنیدن کلمه هندزفری بلوتوثی حلزونی یاد حلزون بیوفتید و انتظار یک هندزفری حلقوی کوچک را داشته باشید. اگر چنین انتظاری دارید باید خدمتتان عرض کنم که درست حدس زدید. این هندزفری ها همان طور که از اسمش پیداست هلالی شکل و کوچک هستند و به راحتی داخل گوش قرار می گیرند و بدون نگرانی بخاطر گره خوردن و کوتاه بودن سیم می توانید از آن استفاده کنید. همان طور که گفته شد خیلی از افراد تمایلی به دیده شدن هندزفری در گوششان ندارند که هندزفری بلوتوث حلزونی مشکل را برای آن ها حل کرده است.





:: برچسب‌ها: هندزفری بلوتوث حلزونی , قیمت هندزفری بلوتوث , هندزفری بلوتوث ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: