امکانات ویژه هندزفری بلوتوث اپل چیست؟
نوشته شده توسط : سیپاس

پشتیبانی همه سیستم عامل ها از ایرپاد اپل
کاربران اپل باید خیالشان راحت باشد؛ زیرا این محصول با تمام گوشی های یا لوازم دیگر شرکت اپل هماهنگ می شود ولی در کل می توان گفت در زمینه گوشی ها، تبلت ها و آیپاد و… هر دستگاهی که مجهز به سیستم عامل iOS 10 یا بالاتر باشد، قادر به پشتیبانی از ایرپاد خواهد بود. همچنین ساعت های هوشمند دارای سیستم عامل watchOS 3 یا بالاتر و در مک بوک ها هم، دستگاه های مجهز به سیستم عامل macOS Sierra یا نسخه های بعدی، این هندزفری را پشتیبانی خواهند کرد.

پخش، تعویض و متوقف کردن موسیقی
برای این که آهنگی را که در حال گوش دادن آن هستید، متوقف کنید یا آهنگ دیگری را پلی کنید، نیازی نیست گوشی خود را بیرون آورده و از روی آن این کار را انجام دهید؛ چرا که شما می توانید با یک بار فشار دادن دکمه وسط ایرپاد، آهنگ را متوقف یا دوباره پلی کنید. البته از این امکان می توانید برای پخش آنلاین مانند یوتیوب و ... نیز استفاده کنید. شما برای آن که از یک آهنگ به آهنگ بعدی بروید، تنها کافی است دکمه وسط هندزفری بلوتوث اپل را دوبار به صورت متوالی و سریع فشار دهید. این ویژگی باعث می شود شما مجبور نباشید دائم گوشی را بیرون آورده و از روی آن آهنگ ها را رد کنید.

باز پخش آهنگ
چنان که دکمه وسط را سه بار به صورت سریع و متوالی فشار دهید، آهنگی که در حال پخش است، پس از اتمام مجددا پخش خواهد شد.

استفاده به عنوان میکروفون یکی از امکانات ویژه هندزفری بلوتوث اپل
بعضی این ویژگی را قابلیت جدیدی نمی دانند؛ اما باید گفت زیر دکمه تنظیم صدا در روی هندزفری بلوتوث اپل، میکروفونی کوچک و قدرتمند وجود دارد که می تواند صداهای مزاحم را فیلتر کرده و یک صدای بدون نویز را به فرد پشت خط منتقل کند. برای آن که صدای شما وضوح بیشتری داشته باشد، می توانید میکروفون این هندزفری را در فاصله ی کمتری از دهان خود قرار دهید. این کار همچنین باعث کاهش خش خش های گوشی نیز می شود. شما حتی می توانید از میکروفون کوچک این هندزفری، برای ضبط صدای خود روی گوشی استفاده نمایید.

پاسخ دهی به تماس در هندزفری بلوتوث اپل
این ویژگی هر چند قابلیت جدیدی نیست، اما جزو کارهایی به حساب می آید که شما می توانید با هندزفری بلوتوث اپل انجام دهید. برای این کار می توانید زمانی که تماس ورودی دارید، با فشار دادن دکمه وسط هندزفری بی سیم به تماس خود پاسخ دهید. شرکت اپل در رونمایی از گوشی جدید خود اعلام کرده است در سری های بعدی هندزفری، قابلیت مشاهده مشخصات مخاطب را نیز به این هندزفری اضافه خواهد کرد تا در نوع خود بی نظیرتر شود.

معلق کردن مکالمه اصلی و پاسخگویی همزمان به تماس دیگر
این قابلیت در برخی از هندزفری ها وجود ندارد. شما برای تعلیق یک تماس می توانید، دکمه وسط هندزفری بلوتوث اپل را برای مدت 1 ثانیه نگه دارید. این کار باعث می شود مخاطب فعلی پشت خط نگه داشته شده و پاسخگویی به مخاطب جدید، امکان پذیر شود. شما با این قابلیت می توانید به راحتی و بدون هیچ دردسری به مخاطبین پشت خطی خود پاسخ دهید. برای رد تماس پشت خطی دکمه را 2 ثانیه نگه دارید.

قطع مکالمه جاری
برای قطع تماس در هندزفری بلوتوث اپل و دیگری هندزفری ها کافی است تنها یک بار دکمه وسط آن را فشار دهید تا به مکالمه ی شما خاتمه داده شود.

ارسال تماس به پیغام گیر صوتی
این قابلیت برای هندزفری بلوتوث اپل زمانی امکان پذیر است که شما از سرویس های پیام صوتی اپراتورهای مخابراتی استفاده کنید. اگر شما از این سرویس ها استفاده می کنید، کافی است برای انتقال پیام به پیام گیر، یک بار دکمه وسط ایرپاد را فشار دهید تا انتقال تماس به صندوق پستی صوتی صورت گیرد. با این ویژگی شما هیچ تماسی را از دست نخواهید داد.

عکس گرفتن
محبوب ترین و ویژه ترین ویژگی هندزفری بلوتوث اپل است که در نوع خود بی نظیر است. شما برای عکس گرفتن ابتدا باید اپلیکیشن دوربین را بر روی دستگاه مورد نظرتان باز کنید؛ سپس با فشار دادن دکمه صدا در روی هندزفری، تصویر مورد نظر خود را ثبت نمایید. این کار سرعت ثبت یک واقعه توسط شما را افزایش می دهد؛ اما کیفیت تصویر بستگی به بی حرکت بودن و دقت شما دارد





:: برچسب‌ها: هندزفری بلوتوث اپل , قیمت هندزفری بلوتوث اپل ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: