کارکرد های ویژه هندزفری بلوتوث شیائومی
نوشته شده توسط : سیپاس

در زیر تعدادی از کارکرد های ویژه هندزفری بلوتوث شیائومی را معرفی می کنیم :

پخش و متوقف کردن موسیقی
زمانی که شما از هندزفری بلوتوث شیائومی استفاده می کنید، می توانید در هر زمانی آهنگ مورد نظر خود را متوقف کنید و نیازی نیست حتما برای قطع کردن موسیقی ای که در حال گوش دادن به آن هستید، تلفن همراه خود را بیرون بیاورید. شما تنها با فشار دادن یک دکمه که روی این هندزفری بلوتوث قرار دارد به راحتی می توانید موسیقی مورد نظر را متوقف یا بازپخش کنید

استفاده به عنوان میکروفن
شما می توانید از میکروفون هندزفری بلوتوث شیائومی برای پاسخ دادن به تماس های خود در شرایطی که قادر به خارج کردن گوشی همراه از جیبتان نیستید، استفاده کنید. میکروفن این هندزفری به گونه ای طراحی شده است که صداهای مزاحم محیطی که بخش عمده ی آن را نویزها تشکیل می دهند، فیلتر می کند و صدای شما را با وضوح بالا به مخاطبتان می رساند.

پاسخ به مخاطب دیگر یکی از کارکرد های ویژه هندزفری بلوتوث شیائومی
ممکن است زمانی که در مکالمه با یک مخاطب هستید، مخاطب دیگری با شما تماس برقرار کند. شما به راحتی به کمک هندزفری بلوتوث شیائومی می توانید تماسی را در حالت تعلیق در آورده و به مکالمه ی دیگر جواب دهید. این قابلیت تنها در برخی از هندزفری بلوتوث شیائومی وجود دارد؛ اما توانسته است این برند را به یکی از سرشناسان تولید هندزفری های بی سیم تبدیل کند .

قطع تماس های دریافتی
ممکن است زمانی تلفن همراه شما زنگ بخورد که در حال انجام کاری هستید و اصلا نمی توانید به آن تماس پاسخ بدهید. در حالت عادی شما باید کار خود را رها کرده و تلفن را جواب دهید یا تلفن همراهتان را بیرون آورده و از آن جا تماس را قطع کنید؛ اما زمانی که از هندزفری بلوتوث شیائومی استفاده می کنید، قطع کردن تماس ها تنها با فشار دادن یک دکمه امکان پذیر است.





:: برچسب‌ها: هندزفری بلوتوث شارژی , هندزفری بلوتوث شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: