بهترین موس های بی سیم از نظر کاربران کدام اند؟
نوشته شده توسط : سیپاس

بهترین موس بی سیم در نظر کاربران رایانه ، ویژگی ها و قابلیت های متفاوتی دارد. بسیاری از کاربران رایانه و لپ تاپ عقیده دارند موس بی سیم، سرعت و حساسیت بالاتری را فراهم می کند. بنابراین اگر قرار است مقداری هزینه اضافی برای خرید موس بی سیم اختصاص دهند، این کار را انجام می‌دهند؛ که البته موجب تسهیل و راحتی کار آنها خواهد شد.

نتایج یک مطالعه که در خصوص بهترین موس بی سیم انجام شده است، نشان داد بهترین موس بی سیم از برند لاجیتک و سپس برند مایکروسافت بوده است. بهترین مدل های موس بی سیم شامل موس بی سیم لاجیتک مدل MX Master 2 با دقت پیمایش مسیر فوق العاده بالا است.

طراحی این موس به گونه‌ای انجام شده است که از منبع ۵۰۰ میلی آمپر بر ساعت تغذیه می کنند و تا ۷۰ روز قابل استفاده بوده؛ باتری این موس قابل شارژ کردن می باشد.

یکی دیگر از بهترین مدل های موس بی سیم طراحی موس به شکل مینیمال با ظاهری بسیار ساده و مسطح هست. این موس، Microsoft Surface Mouse نام دارد و دارای باتری مجزا می باشد و یک انتخاب برتر به ویژه برای شرکت های اداری محسوب می شود.باتری این محصول بی سیم دارای ظرفیت ۱۰۰۰ ساعت بدون کاهش انرژی می باشد.

از بهترین موس بی سیم که برای انجام بازی‌های رایانه‌ای طراحی شده است ، مجهز به سنسورهای نوری قوی با رزولوشن 16000 DPI می باشد. عملکرد سنسورها به قدری قوی طراحی شده اند که برای کار با نرم افزارها و بازی های رایانه‌ای طولانی‌ مدت مناسب می باشد. مدل این موس با عنوان LOGITECH G PRO HERO در بازار وجود دارد.

یکی دیگر از مدل های جذاب و بی نظیر موس بی سیم، مدلی از موس است که با عنوان مدل LOGITECH MX VERTICAL شناخته می‌شود. شکل این موس بی سیم در نوع خود، منحصر به فرد است و تمام اصول ارگونومی قرار گرفتن دست برای آن رعایت شده؛ به گونه‌ای که فشار و استرس کاری فیزیولوژیکی را از انگشتان دور می نماید و احتمال آسیب رسیدن به آن ها را کاهش می دهد. این موس حرفه ای برای افراد حرفه ای طراحی شده است.

 

بهترین برندهای موس بی سیم در جشنواره تخفیف فروشگاه سیپاس

 

 





:: برچسب‌ها: موس بی سیم ایسوس , موس بی سیم تسکو , موس بی سیم فراسو , قیمت موس بی سیم ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: